AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Har det oppstått følelser? Og hvor lenge pågått? Har hatt en partner nå to ganger som er en god del yngre enn meg. Anonymkode: 4eb33...24f
SlemUlv Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Nope ingen følelser for FF, men fikk følelser for første BDSM partneren min som bare skulle være lekepartner Så det ble avsltuttet. FF var jeg med i 1 år, lekepartner i 2 eller så
Persephone Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Ingen følelser. Har bare holdt på i tre måneder.
Gjest Alterego666 Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Jeg har hatt flere ff’s som har glidd over i rene vennskap når følelser har utviklet seg. Én ff utviklet seg til Den Store Kjærligheten.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Vi var ff i ca halvt år før vi ble sammen. Vi har nå vært samboere i årevis. Anonymkode: 0741d...652
draug 75 Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Hva skal man si? En eller annen slags tilknytning det lager man seg jo når man har sex, ikke sant - "when people fuck, they bond." Og det var en grunn til at man i utgangspunktet valgte å gå i gang med å ha sex med (elske med, pule, knulle, harve over) den og den personen. Men det er jo et stykke fra begjæret, at det "føles riktig" og de (forhåpentligvis) fine opplevelsene man har ilag, til en regelrett forelskelse og ønske om "noe mer." Derfor må man, så fort man begynner å skjønne at den andre vil mer enn bare sex, få ryddet opp og si stopp. Alt annet ville være utnytting.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 Ikke fra min side, jeg hadde samme ff i seks år. Jeg har hatt flere, hvor to fikk følelser for meg. Jeg kunne aldri hatt en ff hvis jeg ikke var sikker på at jeg var interessert i han, annet enn sex. Anonymkode: e74a6...6af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå