Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det aldri menn som får følelser for ff-en sin? Alle jeg har snakket med av venninner som har pulevenner har måttet avslutte det på et eller annet tidspunkt fordi de fikk følelser for mennene. Hvorfor skjer det aldri andre veien?

Anonymkode: 1c0db...675

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer, det har skjedd med flere av de jeg har hatt. 

Anonymkode: 6e41f...24e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg et par ganger også, så det skjer jo. 

Anonymkode: 239f7...068

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde med min ff, og vi ble kjærester. Jeg angrer på det, vi er ikke kjærester lenger. Angrer fordi forholdet starter litt sånn "tja, hvorfor ikke", etter at han sa han ville ha et forhold. Og da fortsatte forholdet som et eneste langt "tja". 

Det fins en verden utenfor din indre sirkel, det burde du huske på når du generaliserer i fremtiden🙂

Anonymkode: a31a5...fec

• Liker 6
Skrevet

Jeg vil tro det er fordi så og si alle jenter og kvinner er ff men gutter og menn som er på et mye høyere nivå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det ofte er andre veien? 

Anonymkode: da099...5d3

• Liker 5
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, TS.

Menn er mer heldige med FF/FB (fuckbuddy som det egt. heter).

Dette er fordi gutter og jenter ser forskjellig på det.

Jenter tenker at de fint kan sexe gutten uten følelser, men han må ikke sexe andre.

Gutter vet at FB's kun er venner (som har sex), og ingenting mer. De har alt inne på sin side når det kommer til å ha flere FB's.

Du som jente forplikter deg da veldig til 1 gutt, hvor denne gutten kan ha flere jenter.

Jeg tror dette handler mye om defineringsmakt: altså: definisjon av begrepet FB. Ikke nødvendigvis ''regel''-basert heller.

Anonymkode: 88009...e8c

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jenter vil ha forhold, og menn vil ha sex.

Jenter tror at de kan få forhold gjennom sex, mens menn kun vil ha sex, og de vet at nøkkelen til å få sex er å late som de vil ha forhold.

På denne måten holder de flere jenter varme, ved å holde dem på gress og tilby sex nå og da, sånn at de fremdeles tror at de kan få et forhold, og mennene fremdeles kan hente sex omtrent når de vil.

Wash, rinse, repeat...........

Anonymkode: 93130...2a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jenter vil ha forhold, og menn vil ha sex.

Jenter tror at de kan få forhold gjennom sex, mens menn kun vil ha sex, og de vet at nøkkelen til å få sex er å late som de vil ha forhold.

På denne måten holder de flere jenter varme, ved å holde dem på gress og tilby sex nå og da, sånn at de fremdeles tror at de kan få et forhold, og mennene fremdeles kan hente sex omtrent når de vil.

Wash, rinse, repeat...........

Generalisering på høyt nivå. Vi er flere som har kommet med motbevis på TS sin tanke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Generalisering på høyt nivå. Vi er flere som har kommet med motbevis på TS sin tanke. 

Da har jeg til gode å se dette i praksis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg til gode å se dette i praksis.

Jeg håper du ikke gjør det, fordi det er som regel en kjip situasjon. Håper heller du bare ramler inn armene på din egen Marshall Eriksen.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg håper du ikke gjør det, fordi det er som regel en kjip situasjon. Håper heller du bare ramler inn armene på din egen Marshall Eriksen.

Er det en kjip situasjon å havne i et forhold som ikke handler om hvem som har mest hevd på forhold vs. sex?

Eller ønsket du meg bare vondt, sånn uten grunn? Jeg aner ikke hvem "Marshall Eriksen" er, men har høres ikke ut som en fin fyr, hvorfor skulle du ønske meg sammen med dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en kjip situasjon å havne i et forhold som ikke handler om hvem som har mest hevd på forhold vs. sex?

Eller ønsket du meg bare vondt, sånn uten grunn? Jeg aner ikke hvem "Marshall Eriksen" er, men har høres ikke ut som en fin fyr, hvorfor skulle du ønske meg sammen med dette?

Har du for vane å tro at folk ønsker deg vondt? Marshall er drømmemannen, bestevennen og forsørgeren i harde tider. Det var det jeg ønsket deg, en total fremmed.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du for vane å tro at folk ønsker deg vondt? Marshall er drømmemannen, bestevennen og forsørgeren i harde tider. Det var det jeg ønsket deg, en total fremmed.

Og hva skal jeg liksom med en total fremmed?

Jeg ser virkelig hverken spøken eller poenget her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Lee Jones skrev:

Jeg vil tro det er fordi så og si alle jenter og kvinner er ff men gutter og menn som er på et mye høyere nivå.

Hva da, et nivå uten følelser? Så tøft.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det aldri menn som får følelser for ff-en sin? Alle jeg har snakket med av venninner som har pulevenner har måttet avslutte det på et eller annet tidspunkt fordi de fikk følelser for mennene. Hvorfor skjer det aldri andre veien?

Det skjedde med flere av mine ff’s, to av dem endte i langvarige forhold. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer kanskje sjeldnere fordi mange menn er villig til å senke standarden sin temmelig mye mer enn kvinner om relasjonen begrenser seg til lettvint sex, og at en del menn dermed er villige til å ligge med kvinner de ikke har særlig positive tanker om eller kanskje til og med ser ned på, mens det samme i mindre grad er tilfelle andre veien. Da skal det veldig mye mer til før en utvikler sterkere følelser. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, herzeleid skrev:

Det skjer kanskje sjeldnere fordi mange menn er villig til å senke standarden sin temmelig mye mer enn kvinner om relasjonen begrenser seg til lettvint sex, og at en del menn dermed er villige til å ligge med kvinner de ikke har særlig positive tanker om eller kanskje til og med ser ned på, mens det samme i mindre grad er tilfelle andre veien. Da skal det veldig mye mer til før en utvikler sterkere følelser. 

Men hvordan klarer menn å tenne på noe de egentlig ikke liker? Ser bare ikke logikken i det. Kunne aldri falle meg inn å ha sex med noen jeg ser ned på og finner uattraktiv.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan klarer menn å tenne på noe de egentlig ikke liker? Ser bare ikke logikken i det. Kunne aldri falle meg inn å ha sex med noen jeg ser ned på og finner uattraktiv.

Helt enig. Men (noen) menn skrur hjernen og hjertet av, og pikken på, i en sånn setting. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...