Gå til innhold

Betale ned på billånet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Det har seg slik at jeg skal flytte til en ny  by hvor jeg ikke trenger bil, eller vil ha noe spesielt god råd. 

Jeg betaler ca 3000 kr på bilen i mnd eks. diesel! Er det mulig å betale for bilen for ett år,slik at jeg ikke får regning hver månede? Om dere skjønner?

Anonymkode: 4e951...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan betale ut hele lånet, dersom du vil. Snakk med långiver, eller selg bilen.

Anonymkode: 26c99...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan betale ut hele lånet, dersom du vil. Snakk med långiver, eller selg bilen.

Anonymkode: 26c99...941

Ja det vet jeg, men jeg har 100k igjen på billånet, så det er ikke aktuelt nå. Om jeg betaler for ett år, så blir der 36k, og det kan jeg leve med. 

Vil bare slippe å betale inn et fast beløp hver mnd, og i stedet betale for ett år av gangen.

Anonymkode: 4e951...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det vet jeg, men jeg har 100k igjen på billånet, så det er ikke aktuelt nå. Om jeg betaler for ett år, så blir der 36k, og det kan jeg leve med. 

Vil bare slippe å betale inn et fast beløp hver mnd, og i stedet betale for ett år av gangen.

Anonymkode: 4e951...fd7

Da gjør du en avtale med banken.

Anonymkode: 26c99...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2018 den 10.59, AnonymBruker skrev:

Hei! Det har seg slik at jeg skal flytte til en ny  by hvor jeg ikke trenger bil, eller vil ha noe spesielt god råd. 

Jeg betaler ca 3000 kr på bilen i mnd eks. diesel! Er det mulig å betale for bilen for ett år,slik at jeg ikke får regning hver månede? Om dere skjønner?

Anonymkode: 4e951...fd7

Da selger du jo bilen og sparer 50.000 i året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2018 den 11.05, AnonymBruker skrev:

Ja det vet jeg, men jeg har 100k igjen på billånet, så det er ikke aktuelt nå. Om jeg betaler for ett år, så blir der 36k, og det kan jeg leve med. 

Vil bare slippe å betale inn et fast beløp hver mnd, og i stedet betale for ett år av gangen.

Anonymkode: 4e951...fd7

Du kan jo selge bilen selv om lånet ikke er nedbetalt.

Anonymkode: e2f5b...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...