Gå til innhold

Vil kvinner stort sett ha de samme mennene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger jo merke til at enkelte menn går single omtrent hele livet, og får ikke napp hos de de prøver seg på , også over tid. Mens andre er i forhold hele tiden, noen lange , noen korte. Så er det noen som er single hele tiden, men alltid har en flørt. 

Er det slik at de mennene som "ingen" vil ha, vil ingen ha?

Anonymkode: fbea6...a8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil ingen ha en mann så er det som regel fordi personligheten eller oppførel  ikke er helt somm den bør.

Siden ingen av mine venner eller bekjente er sammen med noen jeg har blitt tiltrukket av( de er opptatt, derfor ser jeg de ikke som noe potensielle partnere, ergo leter jeg heller ikke etter trekk jeg liker) så er det tvilsomt man vil ha de samme mennene.

Anonymkode: 89bb1...3d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil ingen ha en mann så er det som regel fordi personligheten eller oppførel  ikke er helt somm den bør.

Siden ingen av mine venner eller bekjente er sammen med noen jeg har blitt tiltrukket av( de er opptatt, derfor ser jeg de ikke som noe potensielle partnere, ergo leter jeg heller ikke etter trekk jeg liker) så er det tvilsomt man vil ha de samme mennene.

Tullball, selv om du ikke ser på dem som potensielle partnere fordi de allerede er opptatt så legger man selvfølgelig merke til sånt allikevel, det er det som heter å like eller ikke like noen......

Anonymkode: 12a50...409

Skrevet

Det er blitt bevist av dating sider at de sammme ~10% av menn går igjen hos 50%  ~ 90% av kvinner. (har ikke tallene i hodet, dere får søke selv) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tullball, selv om du ikke ser på dem som potensielle partnere fordi de allerede er opptatt så legger man selvfølgelig merke til sånt allikevel, det er det som heter å like eller ikke like noen......

Nei det gjør JEG ikke. Å like et menneske har da ingenting med kjønn å gjøre. Er noen opptatt er de for meg intetkjønn, derfor ser ikke jeg  om de har potensiale jeg er ute etter. Og de blir aldri atraktive, ikke en gang 10 år etter de var sammen med en venninne. V

Når jeg skriver JEG, så skriver jeg om mine observasjoner og hvordan det er for meg. Hadde jeg skrevet kvinner, eller vi hadde det vært greit du sier tullball, men faktisk ikke når jeg kun snakker for egen del.

Vi er heldigvis forskjellige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det gjør JEG ikke. Å like et menneske har da ingenting med kjønn å gjøre. Er noen opptatt er de for meg intetkjønn, derfor ser ikke jeg  om de har potensiale jeg er ute etter. Og de blir aldri atraktive, ikke en gang 10 år etter de var sammen med en venninne. V

Når jeg skriver JEG, så skriver jeg om mine observasjoner og hvordan det er for meg. Hadde jeg skrevet kvinner, eller vi hadde det vært greit du sier tullball, men faktisk ikke når jeg kun snakker for egen del.

Vi er heldigvis forskjellige.

Så du gir aldri råd til venninner som er sammen med en dårlig fyr, eller kan finne på å si at mannen til X er en flott type?

Selvfølgelig gjør man seg opp sånne meninger om folk selv om man ikke ser på de som potensielle partnere for seg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vell meir det at single blir «meir «single» med åra, gjelder kvinner og.. med tida blir du vant til å være aleine og lite fleksibel. I tillegge legger mange lista for høgt. Folk i konstant forhold er vell meir fleksible og vant med jobb rundt ein partner. Dei er vell ofte meir realistisk i parter valg.

Anonymkode: 33b1e...f05

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du gir aldri råd til venninner som er sammen med en dårlig fyr, eller kan finne på å si at mannen til X er en flott type?

Selvfølgelig gjør man seg opp sånne meninger om folk selv om man ikke ser på de som potensielle partnere for seg selv.

At noen har en flott personlighet har vel ikke noe som helst med at man ser på de som annet enn intetkjønn? At noen er dårlige mennesker har vel heller ikke noe med kjønn å gjøre? 

Jeg mener at jeg ikke finner eller ser potensielle partnere i menn som er opptatt, de blir intetkjønn for meg og forblir slik så lenge jeg kjenner de, uansett hvor snille, flinke og gode personer de er. Dette gjelder kun menn som er eller har vært sammen med noen jeg er glad i.  Jeg finner de ikke tiltrekkende, at du mener jeg må gjøre det er jo egentlig veldig morsomt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

At noen har en flott personlighet har vel ikke noe som helst med at man ser på de som annet enn intetkjønn? At noen er dårlige mennesker har vel heller ikke noe med kjønn å gjøre? 

Jeg mener at jeg ikke finner eller ser potensielle partnere i menn som er opptatt, de blir intetkjønn for meg og forblir slik så lenge jeg kjenner de, uansett hvor snille, flinke og gode personer de er. Dette gjelder kun menn som er eller har vært sammen med noen jeg er glad i.  Jeg finner de ikke tiltrekkende, at du mener jeg må gjøre det er jo egentlig veldig morsomt.

Poenget jeg vil frem til er at du uansett ikke kan være totalt blind for hvilke kvaliteter som gjør dem til snille, flinke, gode personer, og anerkjenne dette, selv om du ikke ser på dem som en potensiell partner for deg selv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget jeg vil frem til er at du uansett ikke kan være totalt blind for hvilke kvaliteter som gjør dem til snille, flinke, gode personer, og anerkjenne dette, selv om du ikke ser på dem som en potensiell partner for deg selv?

Jeg har da ikke skrevet noe om det. Trekk jeg liker= ting i en mann jeg tiltrekkes av. Den egenskapen forsvinner hos alle som er sammen med de jeg er glad i. Nå må det vel være forståelig? At det ikke har noe med hvor snille, flinke eller gode de er. De er ikke lengre menn jeg finner tiltrekkende. De er ikke lengre menn( altså de er menn, men i mine øyne kunne de like gjerne være kvinner).

Tiltrekkende er menn jeg finner slånde vakre, i tillegg til flotte personligheter. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har da ikke skrevet noe om det. Trekk jeg liker= ting i en mann jeg tiltrekkes av. Den egenskapen forsvinner hos alle som er sammen med de jeg er glad i. Nå må det vel være forståelig? At det ikke har noe med hvor snille, flinke eller gode de er. De er ikke lengre menn jeg finner tiltrekkende. De er ikke lengre menn( altså de er menn, men i mine øyne kunne de like gjerne være kvinner).

Tiltrekkende er menn jeg finner slånde vakre, i tillegg til flotte personligheter. 

Men hvorfor i all verden svarer du ut i fra premissene i HI da?

Skrevet

Jeg tror ikke du er virkelig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Opplyst said:

Jeg tror ikke du er virkelig. 

Hvem av dem, "Jeg tror mange kvinner er tiltrukket av samme type menn", eller "jeg er aldri tiltrukket av eller klarer se gode kvaliteter i menn som ikke er ledige"?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av dem, "Jeg tror mange kvinner er tiltrukket av samme type menn", eller "jeg er aldri tiltrukket av eller klarer se gode kvaliteter i menn som ikke er ledige"?

Hva er timelønnen din?

Skrevet

Ingen svar?

Vel, i det minste får du betalt. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Opplyst said:

Hva er timelønnen din?

Feil tråd, mann.. ;)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Feil tråd, mann.. ;)

Det vet du fordi?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Opplyst said:

Det vet du fordi?

Nei, du må jo gjerne komme med usaklige innlegg i vilkårlige tråder, det virket bare ikke relevant i forhold til akkurat denne tråden, og du svare nylig også nettopp i en annen tråd hvor et sånt spørsmål ville vært mer relevant.

Men altså, fortsett gjerne, hvis du har et poeng ;)

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor i all verden svarer du ut i fra premissene i HI da?

Fordi jeg svarte på spørsmålet, jeg tviler på at kvinner vil ha de samme menn og beskrev hvorfor.  Er da vitterlig det overskriften sier.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du må jo gjerne komme med usaklige innlegg i vilkårlige tråder, det virket bare ikke relevant i forhold til akkurat denne tråden, og du svare nylig også nettopp i en annen tråd hvor et sånt spørsmål ville vært mer relevant.

Men altså, fortsett gjerne, hvis du har et poeng ;)

Hva er det jeg har gjort for å få deg til å hate meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...