Gå til innhold

Fortsatt et "mobbeoffer"...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det startet når jeg var 13 år (nå er jeg 26), jeg hadde jeg regulering og brydde meg lite om hvordan jeg så ut. Dette fikk konsekvenser i form av mobbing. Jeg havnet på en taperliste på nr.3 som havnet i 7B. Flotte greier... Det fortsatte på ungdomskolen, men reggisen gikk av og jeg begynte å gre håret, da roet det seg litt, men noen gutter kunne bare ikke dy seg. Så de små ertet meg hver dag, men jeg valgte å overse det. På videregående var alt dette glemt, og mobbing var et kapitel jeg hadde lagt bak meg. Men så på slutten av 1 året på videregående dro jeg på en hyttetur med en venninne (som hadde forlatt sin daværende kjæreste for denne gutte, hun var også utro....), men det var JEG som endte opp med horerykte etter turen. Fordi jeg lå meg en gutt fra min "bygd". Og da var det hele gjort. Etter å ha hatt sex med en gutt var jeg den største hora fra der jeg kom fra, mens min vennine fikk ikke noe rykte på seg. Stygge kommentarer kom inn under facebook bildene fra turen (ikke jeg som la ut de forresten). Og slikt har det gått i rykk og napp siden. Alle viste det og alle slang dritt hvis de fikk anledning. Okei, ikke alle men 80% vil jeg si av guttene ihvertfall. 

 

Fikk meg en kjæreste derifra en periode, som var venn med noen av disse monstrene, de advarta han om hvor hore jeg var og det var ikke måte på. Det ga seg litt etterhvert som vi var sammen en god stund. Så ble det slutt... I 2013 var jeg ute og på bordet bak satt det noen jenter og hviska og tiska, så hørte jeg navnet mitt. De satt og baksnakket meg så klart. Da merket jeg at dette må faen meg ta slutt. Jeg er 21 nå, dette skjedde når jeg var 15/16. Men neida... Flere ganger i året kommer det kommentarer under bilder på instagram eller facebook hvor de tagger eks kjæresten min, skriver rare ting under bilder etc. De gir seg liksom ikke helt. Jeg er 26 for faen, det er 10 år siden og jeg bor ikke der lenger en gang. 

 

Grunnen til at jeg tar dette opp er fordi det skjedde en hendelse i helgen hvor en av disse jævlene bare måtte tagge min eks kjæreste under et bilde av meg. Og jeg skjønner at de gjør det for å erte meg. Og nå har jeg fått så jævelig nok... 10 år med erting og baksnakking, kall det mobbing om du vil. Det føles sånn. Svak som jeg er, kom det en liten tåre etterpå. Forslag til hva jeg kan gjøre? Har blokka de fleste (tror jeg) både med instagram og Facebook og har skjult nummer på 1881.no (man vet aldri). Samtidig frister det å ta igjen med samme mynt, gi de en lærepenge. Jeg er bare så lei, og venter liksom på neste stikk. Det verste av alt; guttene er født i 90 og noen 88 og 86!!!!!!!!!!!!!!! Burde de ikke vite bedre? Hva kan jeg gjøre? Noen som har vært utsatt for noe lignende?

Anonymkode: 3e826...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig trist å lese! Syntes du er sterk som ikke har latt deg knekke.

Vil anbefale deg å rapportere ALLE disse bildene til facebook pga mobbing, og rett og slett blokkere ALLE personene på facebook. Tydeligvis er de jo så jævlig usikre på seg selv at de i en alder langt over 20 år, forsatt må holde på sånn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted skriver du at du er 26 og et annet 21? Men hvis dette faktisk er ekte, kommenter noe sånt: "Dere mobbet meg under store deler av ungdomstiden min, spredde usanne rykter om meg og advarte min ekskjæreste som dere nå har tagget om hvor "horete" jeg var. Enda driver dere å kommenterer ting på bildene mine for å såre meg. Jeg er så utrolig glad for at jeg har kommet meg videre nå idag og at jeg aldri har vært en mobber. Voks opp." Er faktisk så bitter at jeg ville gjort dette hvis noen mobbere gjorde sånn mot meg.

Anonymkode: ce0b6...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et sted skriver du at du er 26 og et annet 21? Men hvis dette faktisk er ekte, kommenter noe sånt: "Dere mobbet meg under store deler av ungdomstiden min, spredde usanne rykter om meg og advarte min ekskjæreste som dere nå har tagget om hvor "horete" jeg var. Enda driver dere å kommenterer ting på bildene mine for å såre meg. Jeg er så utrolig glad for at jeg har kommet meg videre nå idag og at jeg aldri har vært en mobber. Voks opp." Er faktisk så bitter at jeg ville gjort dette hvis noen mobbere gjorde sånn mot meg.

Anonymkode: ce0b6...819

21 i 2013, 26 i 2018 :) Beklager rotete innlegg!

Anonymkode: 3e826...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...