aiba Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Og nå orker jeg ikke mer. Hadde time idag, men følte det ikke så sterkt da. Er det lov å ringe tidligere? Jeg orker jo faen ikke mer!!! Ønsker at det skal komme et lite terrorangrep der jeg er så jeg bare kan løpe inn i flammene og bli borte. Har ikke guts til å svelge alle pillene mine. Vil ikke ødelegge nyrene mine. Tørr ikke hoppe foran t banen. Tørr ikke ta livet av meg selv om jeg burde. Bipolar lidelse suger alle kreftene ut av meg, jeg er helt utmattet. Orker ikke øke litium får rennarævv!!!!!! Helt håpløs situasjon som tilsier at jeg bare burde dø! Så har jeg ikke guts til det en gang!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, aiba skrev: Og nå orker jeg ikke mer. Hadde time idag, men følte det ikke så sterkt da. Er det lov å ringe tidligere? Jeg orker jo faen ikke mer!!! Ønsker at det skal komme et lite terrorangrep der jeg er så jeg bare kan løpe inn i flammene og bli borte. Har ikke guts til å svelge alle pillene mine. Vil ikke ødelegge nyrene mine. Tørr ikke hoppe foran t banen. Tørr ikke ta livet av meg selv om jeg burde. Bipolar lidelse suger alle kreftene ut av meg, jeg er helt utmattet. Orker ikke øke litium får rennarævv!!!!!! Helt håpløs situasjon som tilsier at jeg bare burde dø! Så har jeg ikke guts til det en gang! Ja du kan ringe DPS og fortelle hvordan du har det og at du må ha hjelp nå. Anonymkode: 8d1d7...204 1
Frkwitch Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, aiba skrev: Og nå orker jeg ikke mer. Hadde time idag, men følte det ikke så sterkt da. Er det lov å ringe tidligere? Jeg orker jo faen ikke mer!!! Ønsker at det skal komme et lite terrorangrep der jeg er så jeg bare kan løpe inn i flammene og bli borte. Har ikke guts til å svelge alle pillene mine. Vil ikke ødelegge nyrene mine. Tørr ikke hoppe foran t banen. Tørr ikke ta livet av meg selv om jeg burde. Bipolar lidelse suger alle kreftene ut av meg, jeg er helt utmattet. Orker ikke øke litium får rennarævv!!!!!! Helt håpløs situasjon som tilsier at jeg bare burde dø! Så har jeg ikke guts til det en gang! Selvfølgelig er det lov å ringe! Ring imorgen og be om å få en hastetime da du sliter veldig og så sier du det du har skrevet her,ikke pynt på det ❤ 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 3 minutter siden, aiba skrev: Og nå orker jeg ikke mer. Hadde time idag, men følte det ikke så sterkt da. Er det lov å ringe tidligere? Jeg orker jo faen ikke mer!!! Ønsker at det skal komme et lite terrorangrep der jeg er så jeg bare kan løpe inn i flammene og bli borte. Har ikke guts til å svelge alle pillene mine. Vil ikke ødelegge nyrene mine. Tørr ikke hoppe foran t banen. Tørr ikke ta livet av meg selv om jeg burde. Bipolar lidelse suger alle kreftene ut av meg, jeg er helt utmattet. Orker ikke øke litium får rennarævv!!!!!! Helt håpløs situasjon som tilsier at jeg bare burde dø! Så har jeg ikke guts til det en gang! Du kan også ringe i kveld/ natt og spørre om å få snakke med et akutt-team på DPS. Anonymkode: 8d1d7...204 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 Ring så fort du våkner og si at det haster litt med time tidligere. Jeg har gjort det noen ganger da det har stormet som verts med min bipolar lidelse og det har ikke vert problem å få hastetime. Anonymkode: 4482a...751 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Det finnes et Akutt team på DPS , ring dit og si at det haster du må ha time NÅ. Da får du time på dagen Anonymkode: 39b1c...747 2
Elán Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 Tråden vil nok bli stengt, men det er utrolig leit du har der slik! Jeg håper du tar kontakt så fort som mulig og at du får hjelp! Kjenner meg igjen i tankene dine. Kan kanskje være en trøst å vite at du ikke er alene i elendigheten ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #9 Skrevet 31. juli 2018 Utrolig leit at du har det slik... men ring til dps og be om hastetime. De har både akkutteam og hastetime hos psykologene. Anonymkode: 3be85...8d7
Perelandra Skrevet 31. juli 2018 #10 Skrevet 31. juli 2018 Kjære trådstarter Vi ønsker ikke å vurdere og tolke ordbruk når det kommer til vanskelige livssituasjoner hvor vi opplever at man befinner seg i en sårbar tilstand, og det er umulig for oss å vite hva den enkelte legger i ordene som brukes. Vi kan ikke vite om det er en generell følelse av å ville dø - i den forstand at man er nedbrutt og sliten, og ønsker å slippe - eller om det involverer en tanke om selvmord hvor man ønsker å utføre en handling som fører til døden for den som utfører det. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge de følelsene du har, men vi må stenge denne tråden med bakgrunn i det ovennevnte, samt at vi ikke har mulighet til å overvåke tråden din og vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Du kan lese mer om hvorfor vi har denne regelen her. Hvis du sliter med slike tanker vil vi oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113. Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg