Gå til innhold

Sex praten med partner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva forteller dere? Dette er ting som kan bli nevnt før sex, etter en stund og når det måtte passe seg.

Min prat:

- Vil ikke bli tatt på magen og liker ikke bli sett på naken. Dette respekterer han, selv om han synes jeg er tullete.

- Prøver gjerne analsex og kos der bak. Han leker med en finger bak av og til, men ikke noe annet. Tror ikke han vil ha analsex.

- Er villig til å prøve det meste, bortsett fra å bæsje på han o.l. Har ikke fått noen ønsker tilbake annet enn suging. Haha, av og til skulle jeg ønske han hadde en spennende fetish.

- Har sagt han kan gjøre hva han vil meg når jeg sover. Sover tungt, så er en del jeg går glipp av. Elsker å våkne opp og merke at jeg er tilgriset med sæd på puppene eller i rumpesprekken. Eller å merke at han har vært inni meg og tømt seg der. (Dette er viktig at man har avtale om. Er ikke for alle dette. Mange hadde følt dette var overtramp)

- Vil gjerne bli slikket. Ikke skjedd enda. Har et ønske om at det skal skje en dag.

- Jeg gir blowjobs, tar deepthroat, prøver gjerne mouthfuck. Svelger ikke. Noe han gjerne vil jeg skal. Har prøvd før, men sliter litt med det. Kommer så mye.

- Kler meg gjerne opp i sexy undertøy. Men han synes det er unødvendig. Det skal fort vekk. Så det har jeg droppet.

- Skulle gjerne hatt litt mer berøring og fysisk kontakt i hverdagen. Og ikke bare under dynen når vi har lagt oss. Men med 4 barn og hund er det gjerne litt tidsklemme som spiller inn i bildet.

Jeg er gift, og min mann var min første (og eneste) sexpartner. Godt forhold.

Anonymkode: 1027f...7e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri tatt en sånn prat. Ting skjer helt naturlig. Hver partner er dessuten en ny erfaring, så det er umulig å si på forhånd hva man vil i senga. Underveis finner man selvfølgelig ut hva som er greit og ikke, men det har bare gått seg til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tatt en slik prat. Enig med visp, ting skjer naturlig.

Anonymkode: 00253...7ae

AnonymBruker
Skrevet

^Jeg forstår ikke helt poenget med å ta denne praten før sex, når den ikke utgjør noen som helst forskjell. Han vil ikke slikke deg, og dette visste du - og likevel giftet du deg med ham?

Anonymkode: 00253...7ae

• Liker 3
Skrevet

Her i gården ble gjerne slike prater tatt før man møttes - om vi ikke hooket opp på byen, da tas det underveis. Det er veldig kjekt å ha avklarte grenser og ønsker, slik at man kan ha fokus på å nyte mest mulig underveis.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å være litt distansert og følelsesløs i ansiktet og si rett ut at jeg som mannen i forholdet foventer å styre når og hva slags sex vi skal ha, og at hun som kvinnen i forholdet bare har å være en skitten liten tøs. Så slenger jeg på et par regler som at man aldri kan ha sex på soveromet to ganger etter hverandre og slikt for å pirre litt. Det pleier som regel å få oppmerksomhet fra en viss type kvinner. 

Så, når vi endelig skal gjøre godsakene og hun ligger der med ansiktet ned i madrassen og fantaserer om et blondebind rundt øynene og en pisk som treffer stumpen hennes med samme intensitet som en jetturbin treffer en spurv, så setter jeg Miles Davis på surroundsystemet og kysser henne lett i nakken. 

Det er jo ikke no så dominant som å tvinge en underdanig kvinne til å ha litt kosete vaniljesex.

Anonymkode: 6199f...20b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

" få den feite rævva di over på din side av senga!" etter sex. 

Anonymkode: 9838e...b66

Skrevet

I det forholdet jeg er i nå, har vi en BDSM sjekkliste, som vi gikk gjennom sammen :)
Veldig bra verktøy for sånne som meg, som gjerne glemmer å ta med ting i sånne samtaler ;)

Vi oppdaterer sjekklisten ved ujevne mellomrom 😃

Skrevet
2 minutter siden, SlemUlv skrev:

I det forholdet jeg er i nå, har vi en BDSM sjekkliste, som vi gikk gjennom sammen :)
Veldig bra verktøy for sånne som meg, som gjerne glemmer å ta med ting i sånne samtaler ;)

Vi oppdaterer sjekklisten ved ujevne mellomrom 😃

Ser for meg Sheldon Cooper jeg nå:)

Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Ser for meg Sheldon Cooper jeg nå:)

Godt jeg sa sjekkliste, og ikke kontrakt da :) 

Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Godt jeg sa sjekkliste, og ikke kontrakt da :) 

Dere burde innføre et evalueringsskjema også:)

Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Dere burde innføre et evalueringsskjema også:)

Ellers takk, men det klarer vi oss uten :)  med åpen, og ærlig kommunikasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...