AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #21 Skrevet 30. juli 2018 Jeg går ofte uten BH, så mine vakre små-struttende bryster kan få leve i blæsen under hva enn jeg har på meg. Har du det bra ellers? ????? Anonymkode: 629bb...a91 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #22 Skrevet 30. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere kvinner med små perfekte bryster. Er dere sure fordi det ikke er sosialt akseptabelt å gå med bar overkropp offentlig i Norge? Kvinner med store bryster kan i hvert fall leve litt på kløften. Men estetisk pene bryster får man jo ikke vist frem uten å kle av seg. Anonymkode: c9014...309 Hvorfor skulle man ønske å vise dem fram? Anonymkode: e3e83...911 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #23 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har str 60 D og jeg vet jo ikke hva som blir regnet som store. Selve cupen på mine er jo like store som ei som har str70 B og de, strutter, Jeg skulle ønske de var sosialt akseptabelt å ligge på strand uten bh da det er mer komfortabelt og jeg skulle ønske det var sosialt akseptabelt å gå uten bh under klær da det er mer komfortabelt. Og ja, jeg skal selv innrømme at jeg synes mine egne ser fine ut. Anonymkode: d17e6...3c5 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #24 Skrevet 30. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg går ofte uten BH, så mine vakre små-struttende bryster kan få leve i blæsen under hva enn jeg har på meg. Har du det bra ellers? ????? Anonymkode: 629bb...a91 Jeg føler meg bedre nå. 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har str 60 D og jeg vet jo ikke hva som blir regnet som store. Selve cupen på mine er jo like store som ei som har str70 B og de, strutter, Jeg skulle ønske de var sosialt akseptabelt å ligge på strand uten bh da det er mer komfortabelt og jeg skulle ønske det var sosialt akseptabelt å gå uten bh under klær da det er mer komfortabelt. Og ja, jeg skal selv innrømme at jeg synes mine egne ser fine ut. Anonymkode: d17e6...3c5 Skulle ønske det var sosialt akseptabelt jeg også. TS Anonymkode: c9014...309
Gjest Lexie Grey Skrevet 30. juli 2018 #25 Skrevet 30. juli 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: For å få anerkjennelse. Tenk om man har verdens vakreste bryster også er det kun de man har sex med man viser dem til? I så fall får man jo ingen fordeler av brystene. En med vakkert ansikt vil jo kunne utnytte utseendet sitt mye mer enn en med vakre bryster. Noen vil sikkert si det er urettferdig. TS Anonymkode: c9014...309 Men herrejesus! Hvorfor tror du kvinner er født med bryster egentlig? For å skulle måtte vifte med dem i offentligheten og tilfredsstille mennene rundt seg som står og glor? Jeg har ingen plikt til å vise dem til dere menn fordi dere synes en privat og intim kroppsdel er estetisk! Objektivisering much. Håper kommentaren din var tull. Endret 30. juli 2018 av Moondance Rettelse
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #26 Skrevet 31. juli 2018 Jeg har små og fast pupper, de har aldri vært så fine som nå og jeg er snart 30. Jeg går med stramme, små topper om sommeren og slapper niplene litt, sånn at de blir stive. Ser veldig fint ut, det er litt sånn mystisk og romantisk, og så er det moro å se på ansiktet til folk som bare ikke klarer å slutte å stirre. Anonymkode: 6a678...e24
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #27 Skrevet 31. juli 2018 Jeg skulle ønske det gikk an å gi bort bryst til de som har små og vil ha større, for pokker som jeg syns de er i veien og bare til bry... De ødelegger klærne mine, henger der som noen beverhaler uten funksjon, jeg hater å bli tatt på der, hater at noen håndterer de, hater at de syns, hater at de ER..! Ikke kan jeg være aktiv uten at de flakser rundt i vildens sky, samme hvor mange og stramme sportsbh'er jeg vrenger meg inn i, og ikke minst, JEG VIL IKKE HA DE. JEG VIL IKKE HA DE. Men de er visstnok ikke store nok, så jeg oppfyller ikke kravene for reduksjon. Og skulle jeg bestilt og betalt for operajon selv så måtte jeg opplyst om at jeg rett og slett bare ville ha de bort, og det ville ingen seriøs tilbyder gå med på, uten å lure på om jeg er gal i hodet. Men jeg vil ikke ha de. Anonymkode: ce37d...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #28 Skrevet 31. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: For å få anerkjennelse. Tenk om man har verdens vakreste bryster også er det kun de man har sex med man viser dem til? I så fall får man jo ingen fordeler av brystene. En med vakkert ansikt vil jo kunne utnytte utseendet sitt mye mer enn en med vakre bryster. Noen vil sikkert si det er urettferdig. TS Anonymkode: c9014...309 Annerkjennelse for pupp? Jeg vil ha annerkjennelse for hva jeg kan og er og synes det er urettferdig at puppene mine hele tiden virker å komme i veien for det. Håret mitt også. Anonymkode: bd0cd...401 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #29 Skrevet 31. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har str 60 D og jeg vet jo ikke hva som blir regnet som store. Selve cupen på mine er jo like store som ei som har str70 B og de, strutter, Jeg skulle ønske de var sosialt akseptabelt å ligge på strand uten bh da det er mer komfortabelt og jeg skulle ønske det var sosialt akseptabelt å gå uten bh under klær da det er mer komfortabelt. Og ja, jeg skal selv innrømme at jeg synes mine egne ser fine ut. Anonymkode: d17e6...3c5 Begge deler er sosialt akseptert. Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Anonymkode: bd0cd...401
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #30 Skrevet 31. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Annerkjennelse for pupp? Jeg vil ha annerkjennelse for hva jeg kan og er og synes det er urettferdig at puppene mine hele tiden virker å komme i veien for det. Håret mitt også. Anonymkode: bd0cd...401 Pupper og hår, ser ut som det er det eneste som betyr noe for enkelte.. Eller, eventuell mangel på pupper og hår, har man ingen av delene så har man liksom ingenting.. Kjøss meg i ræva, sier jeg bare.. Anonymkode: ce37d...e8f
Million Skrevet 31. juli 2018 #31 Skrevet 31. juli 2018 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere kvinner med små perfekte bryster. Er dere sure fordi det ikke er sosialt akseptabelt å gå med bar overkropp offentlig i Norge? Kvinner med store bryster kan i hvert fall leve litt på kløften. Men estetisk pene bryster får man jo ikke vist frem uten å kle av seg. Anonymkode: c9014...309 Om vi er SURE fordi....!!???? Hvor faen tar folk det fra, sier jeg bare.... Å spørre om noe så dumt er det lenge siden jeg har lest her. Definitivt. Endret 31. juli 2018 av Million
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #32 Skrevet 31. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har små og fast pupper, de har aldri vært så fine som nå og jeg er snart 30. Jeg går med stramme, små topper om sommeren og slapper niplene litt, sånn at de blir stive. Ser veldig fint ut, det er litt sånn mystisk og romantisk, og så er det moro å se på ansiktet til folk som bare ikke klarer å slutte å stirre. Anonymkode: 6a678...e24 "slapper niplene" 😂 Anonymkode: b80b9...7fb
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #33 Skrevet 31. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har små og fast pupper, de har aldri vært så fine som nå og jeg er snart 30. Jeg går med stramme, små topper om sommeren og slapper niplene litt, sånn at de blir stive. Ser veldig fint ut, det er litt sånn mystisk og romantisk, og så er det moro å se på ansiktet til folk som bare ikke klarer å slutte å stirre. Anonymkode: 6a678...e24 Kanskje de stirrer fordi du går rundt og dasker deg selv på puppene. Det hadde jeg gjort. 😅 Anonymkode: bd29b...81b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #34 Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: "slapper niplene" 😂 Anonymkode: b80b9...7fb "Slæper"😂 Anonymkode: 6a678...e24
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #35 Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de stirrer fordi du går rundt og dasker deg selv på puppene. Det hadde jeg gjort. 😅 Anonymkode: bd29b...81b Jeg slæpper hjemme!😂😂 Anonymkode: 6a678...e24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå