Gå til innhold

Blogger om psykisk sykdom?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du tips til noen blogger om psykisk sykdom? Ønsker gjerne å lese noen. 

Anonymkode: 86e44...911

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du da på blogger som er faktabasert og skrevet av en psykolog eller lignende, eller bare "vanlige mennesker" som deler sine opplevelser med egen psykisk sykdom?

Anonymkode: ca784...c0f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du da på blogger som er faktabasert og skrevet av en psykolog eller lignende, eller bare "vanlige mennesker" som deler sine opplevelser med egen psykisk sykdom?

Anonymkode: ca784...c0f

Begge deler.

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begge deler.

Finner en god del fagblogger ved å google "blogg psykolog", selv leser jeg ofte artikler på webpsykologen.no når jeg er ute etter fagstoff om psykologi. Det finnes også en fin podcast av Webpsykologen om du skulle være interessert i det, den heter SinnSyn. Veldig lærerik, og har egentlig alt av innhold. Så følger jeg litt med på en personlig blogg som heter takkforsist.blogg.no.

Endret av Supernelle
AnonymBruker
Skrevet
På 30.7.2018 den 23.29, Supernelle skrev:

Finner en god del fagblogger ved å google "blogg psykolog", selv leser jeg ofte artikler på webpsykologen.no når jeg er ute etter fagstoff om psykologi. Det finnes også en fin podcast av Webpsykologen om du skulle være interessert i det, den heter SinnSyn. Veldig lærerik, og har egentlig alt av innhold. Så følger jeg litt med på en personlig blogg som heter takkforsist.blogg.no.

Takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...