AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har chatta med en mann en god stund nå og vi har truffet en gang. Jeg har avogtil kjent litt på hvorvidt han er intressert, men.. han har sendt meldinger og bilder. Kanskje mest bilder og det kan han jo også sende til flere. På lørdag sendte jeg noen meldinger i halvfylla, ikke noe ille meldinger sånn sett. Han kommenterte ikke det jeg skreiv, men sendte en stor klem til meg om morningen. På ettermiddagen i går skreiv jeg at jeg håpte han ikke hadde tatt skrekken pga de meldingene. Han har ikke kommentert det.. så tenker at enten er det ikke noe å bry seg om. Eller han egentlig ikke er så intressert allikevel. For meg er det en melding jeg hadde kommentert om jeg var intressert. Det at han ikke gjør det, så kjenner jeg litt usikkerhet om det. Mulig bare en dame greie og at jeg må slappe av. For en uke siden så snakket vi om å treffes i midten av uken. Skal jeg la være å si noe mer, eller er det innafor om jeg i morgen spør om det fortsatt er interesse for å treffes? Vil ikke fremstå som desperat heller, men samtidig.. om han ikke er intressert lenger så tenker jeg at det er like godt å avklare det og ikke håpe han tar kontakt. Hva sier ekspertene her? 😁 Anonymkode: 3b496...522
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå