Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #1 Del Skrevet 9. mars 2005 Er der noen parfyme som har vaniljeduft? Ikke bare vanilje, men litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. mars 2005 #2 Del Skrevet 9. mars 2005 Body shop har bare vaniljelukt - men det var ikke det du var ute etter.. Jeg syns at L'Heure Bleu fra Guerlain lukter litt vanilje, men det er muligens individuelt. HER kan du lese mer om den (på parfymer) - en av basenotene dens er vanilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #3 Del Skrevet 9. mars 2005 L'Instant fra Guerlain lukter også vanilje, i kombinasjon med blomster. Den parfymen jeg vet om som lukter best vanilje, er den jeg ikke kjøpte :-? Un Bois Vanille fra Serge Lutens, håper jeg får tak i den neste gang jeg reiser utenlands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 9. mars 2005 #4 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg synes Flower by Kenzo også lukter litt vaniljeaktig. Den kan virke litt voldsom med det samme, men lukter kjempegodt når den bare får "satt seg". Min favoritt om dagen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 9. mars 2005 #5 Del Skrevet 9. mars 2005 Den nye parfymen til britney har litt vanilje i seg stod det på prøven jeg fikk.. Og den syns jeg var kjempegod.. Ikke sånn som alle andre kjendis-parfymer liksom, de blir ofte litt billige og ekle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #6 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva med Shalimar? Eller er det kanskje mer karamellduft på den.... Jeg synes i hvert fall den er utrolig god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mars 2005 #7 Del Skrevet 10. mars 2005 Hva med Shalimar? Eller er det kanskje mer karamellduft på den.... Jeg synes i hvert fall den er utrolig god... Shalimar har vanilje som hjertenote, så det stemmer bra det - faktisk er det ganske mange av Guerlain sine parfymer som har et innslag av vanilje. Og enig med deg - den lukter fantastisk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #8 Del Skrevet 10. mars 2005 Og jeg har ikke hatt den på årevis, så jeg må ut og kjøpe. Ble jo påminnet den ved susannes spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 10. mars 2005 #9 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg vet de har en vaniljeparfyme på The Body Shop. Frisk og søt, nesten for søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå