Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vidt sett ein eller anna gang at ein kan ha skjørt utenpå jeans...Er eg heilt borte vekk no? Går dette eventuelt an no og, eller er det skikkelig ut? Kjøpte meg eit skjørt på hennes og mauritz idag og lurte på dette...Og går det med alle slags skjørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var vel in på slutten av 90-tallet, og jeg har ikke sett det på noen siden det. Men har du lyst har du lov :)

Skrevet

Hehe det var det, ja? jaja...får sjå kva eg finn på:)

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjole utenpå jeans er i hvertfall aktuelt (og stilig). :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg syns det ser latterlig ut, men det er meg :wink:

Skrevet

Jeg synes og det blir litt smør på flesk...

Skrevet

Skjørt utenpå bukse ser ikke bra ut.. Mote eller ei.

Gjest Virvel
Skrevet

Det var veldig hot i hvert fall blant jenter på min egen alder da jeg gikk på ungdomsskolen, altså ca '98-'99. Det fantes massevis av bukser med påsydd miniskjørt i samme stoff som resten av buksa. Noen brukte også skjørt som ikke hørte sammen med buksene. Selv syntes jeg aldri det var spesielt pent, men hver sin smak... :tunge1:

Gjest gjesta
Skrevet
Kjole utenpå jeans er i hvertfall aktuelt (og stilig). :)

Enig, og det er ikke likt den 90-talls moten mange refererer til her.

Skrevet

Det er skikkelig in- så det kan du gjerne gå med! Jeg synes det er stilig og går mye med et kort dongeriskjørt utenpå en svart trang bukse som jeg har oppi støvlettene.

Skrevet

Kjole over buksa er veldig stilig! Hvis du har riktig fasong, og finner en kjole som er passe lang og passer til fargen på buksa, er dette kjempefint :)

Kjolelivet bør være ganske ettersittende, og kjolen bør ha asymmerisk skjørt, ikke før lang. Buksa må være trang, uten veldig mye bootcut, elles ser det bare bomsete ut.

Buksa oppi støvlettene i tillegg tror jeg er litt "too much", jeg ville heller valgt sandaler eller støvletter med hæler til.

Gjest happyending
Skrevet

:(

Jeg som følte meg SÅÅ fin med blomstrete, knelange skjørt over svarte stretchbukser på ungdomsskolen...

:ler:

Skrevet
Jeg syns det ser latterlig ut' date=' men det er meg :wink:[/quote']

Meg og...

Gjest Seleena
Skrevet
Kjole over buksa er veldig stilig! Hvis du har riktig fasong, og finner en kjole som er passe lang og passer til fargen på buksa, er dette kjempefint :)

Kjolelivet bør være ganske ettersittende, og kjolen bør ha asymmerisk skjørt, ikke før lang. Buksa må være trang, uten veldig mye bootcut, elles ser det bare bomsete ut.

Buksa oppi støvlettene i tillegg tror jeg er litt "too much", jeg ville heller valgt sandaler eller støvletter med hæler til.

Nyskjerrig. Har du sett bukse-kjoler??

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har en stilig kjole fra H&M som er perfekt til å bruke over bukse; den er kort, og har en slags frynser i ulike lengder hengende ned. Underkjole-typer er også fint over smale jeans.

Gjest Seleena
Skrevet

Har VeroModa sånne, Lilith? Kunne godt tenkt meg underkjole, men ikkje med spagettistroppar, heller litt breiare.

Skrevet
Kjole over buksa er veldig stilig! Hvis du har riktig fasong..

Og hvordan er den "riktige" fasongen for dette om jeg må spørre? Jeg er med på at man skal kle seg etter kroppsfasong, men hvorfor er dette ofte det første man leser i innlegg om en spesiell stil/moteplagg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg forstod det som at det skulle være riktig fasong på kjolen, ikke nødvendigvis kroppen..

Gjest Gjesta
Skrevet
Har VeroModa sånne' date=' Lilith? Kunne godt tenkt meg underkjole, men ikkje med spagettistroppar, heller litt breiare.[/quote']

Vero Moda har jeg ikke peiling på i det hele tatt (de har sjelden klær som passer meg), eller andre butikker, for den saks skyld :oops: (på tide med bytur snart....) Jeg har selv en slik kjole i tynn silke, men den er kjøpt på desigbutikk for julegavepenger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har gått, og går, masse med kjole over bukse, og jeg synes kan være utrolig flott. Men det har ingenting med den 90-tallsmoten å gjøre..Å trekke et trangt, sort stretch-skjørt fra Lindex over et par gamle jeans blir ikke stilig..

Se etter romantiske underkjoler (perfekt til slitte,røffe jeans), bohemske fasonger/stoffer/mønstre osv.

Er utrolig glad for at såpass mange her ikke synes det er stilig, da slipper vi å se det på hver eneste dame i vår.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...