Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har etter flere års pause endelig begynt å spille Wordfeud igjen. Liker det veldig godt, men mener å se en stor forskjell fra tidligere. Det virker som det er blitt en type sjekkearena?Jeg vil bare spille, men stort sett begynner spillerne å chatte med meg. Spørsmål om utseende, alder osv. Begynner å føle at med mann hjemme,så er ikke dette noe for meg. Så, er Wordfeud et stuerent spill for oss med partnere, eller er det en sjekkeplass?

Anonymkode: f287b...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spilt i årevis og opplever ikke noe slikt. 

Det er vel bare å la være å svare, og i verste fall finne noen andre å spille med. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spilt i flere år og opplever dette fra tid til annen dessverre. Har nå funnet meg noen personer som jeg spiller fast med, de skriver ikke i chat og spiller ofte så de er helt perfekte for meg. Anbefaler deg å bare ignorere eller avslutte spill med folk som er plagsomme, og spar på de som er hyggelige :)

Anonymkode: 0a486...f95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevede også mye av det. Jeg hadde et brukernavn som antydet at jeg er jente. Nå har jeg byttet til et nøytralt navn og det er sjelden folk skriver til meg.

Anonymkode: 74b35...b54

Skrevet

Omtrent aldri opplevd det, men så spiller jeg kun med faste venner og ikke random.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...