Gå til innhold

"Tror vi klarer oss"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en tindermatch som snapchatvenn. Matchet for noen uker siden, og på grunn av sommerferien har vi ikke fått til å møtes ennå. Snapper stort sett bittelitt hver dag og har også chattet mye. Alt i alt føler jeg vi har veldig god kjemi og at vi har blitt litt kjent allerede.  

Jeg er ingen storsnapper, men deler innimellom morsomme/rare/uheldige ting som skjer eller øyeblikk hvor jeg kløner noe til e.l. Tanken er jo å få noen å le sammen med om jeg er alene når det skjer og/eller vise at jeg har galgenhumor/selvironi og ikke tar meg selv så høytidelig. 

Har sendt noen slike snaps til tindermatchen også, og har i grunn bare fått den responsen jeg ønsker, typ "hahah", ofte med en liten bemerkning til slik som "flink du", "heldig med den" e.l. 

Siden vi ikke har møttes ennå, er jo det eneste inntrykket han har av meg det han har fått gjennom snappene mine. Det stresset meg litt her om dagen, så jeg sendte en ny snap: "Er ikke så gjennomført klønete/uheldig som jeg gir uttrykk for via Snapchat". Fikk tilbake da "Sikker på det?", en respons som jeg oppfattet som flørtete erting. Vi ble enige om at det er moro å dele flauser e.l. Jeg skrev til slutt: "Jeg risikerer jo å gi et veldig dårlig inntrykk, men det får stå sin prøve", hvorpå han svarte: " Tror vi klarer oss 👌🏻"

Høres det ut som at han tross alt har fått et godt inntrykk av meg og har troa på at han og jeg er en god match "for real"? 

Anonymkode: 8f64d...148

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jada. Bare sørg for å få til et møte.

Anonymkode: 2b23f...cc6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jepp!

Anonymkode: 57900...d4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres mistenkelig ut som han jeg snakker med for tiden, pga. skrivemåte. Sliter også med å forstå om han egentlig syns vi "matcher" godt eller ikke. Har avtalt møte i løpet av august da, så får vi se. 

Anonymkode: ba6cf...ce1

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres mistenkelig ut som han jeg snakker med for tiden, pga. skrivemåte. Sliter også med å forstå om han egentlig syns vi "matcher" godt eller ikke. Har avtalt møte i løpet av august da, så får vi se. 

Føler mange menn skriver likt. Hvor gammel er han "din"? 🙈

AnonymBruker
Skrevet

47 år gammel 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

47 år gammel 😊

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 01d6f...7aa

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken relevans har alderen min egentlig? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken relevans har alderen min egentlig? 

Jeg synes bare det var litt interessant. "Min" mann er 25, jeg er 24. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 år gammel. Det er i alle fall ikke samme person, og det er jo fint 😊 Håper dere får til å møtes og at dere "matcher" godt i virkeligheten også. Virker som svarene hans tyder på at han liker deg, syns jeg. Lykke til! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27 år gammel. Det er i alle fall ikke samme person, og det er jo fint 😊 Håper dere får til å møtes og at dere "matcher" godt i virkeligheten også. Virker som svarene hans tyder på at han liker deg, syns jeg. Lykke til! 

Selvfølgelig vil en umoden mann på 47 år ha en på 27. Vær forberedt på at han ikke ser ut som på bildene i virkeligheten.

Anonymkode: 6a001...9a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha😅Han er 20! år eldre enn deg og kunne vært kompisen til faren din. Han hadde tviholdt på deg selv om du sendte bilde av hundebæsj. Ta det heeeeeelt med ro. 

Anonymkode: 19500...b65

• Liker 5
Gjest Cathe.
Skrevet

Han bruker "vi" - det i seg selv er jo et godt tegn tenker jeg. Synes også det høres ut som fyren liker deg ut i fra svarene, selv om han ikke gir så mye. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk, jeg håper vi møtes snart :)

Gjest Cathe.
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, jeg håper vi møtes snart :)

Det ordner seg nok. Masse lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om du trenger å roe ned analyseringstendensene dine... Det er vel ingen som tror at noen snaper sier alt om en person - hvertfall ikke før de føler behov for å (bort)forklare ut av det blå.

Anonymkode: 32c81...a5d

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om du trenger å roe ned analyseringstendensene dine... Det er vel ingen som tror at noen snaper sier alt om en person - hvertfall ikke før de føler behov for å (bort)forklare ut av det blå.

Anonymkode: 32c81...a5d

Nei, det var heller ikke det jeg mente. Men jeg tenkte at jeg kanskje kunne oppfattes som negativ og/eller klønete, altså at det var en side ved min personlighet. Det er jo ikke akkurat det mest tiltrekkende vil jeg tro. 

Uansett, hvorfor henge seg opp i det? Spørsmålet var jo noe helt annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...