AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Del Skrevet 29. juli 2018 Lurer på om noen har tips til en bra el sykkel, til en 12 åring, som er rett under 160 cm høy. Helst ikke mer enn 10 000 kr, kan gå opp litt. Anonymkode: ea2c5...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Del Skrevet 29. juli 2018 Med mindre han har veldig lang skolevei, syker langt til trening. Så synes jeg det burde være greit uten EL. Så har en det aspekter med hva en ønsker seg og dersom det er EL sykkel så er det noe med ar det er ofte kjekt å få det en ønsker seg. Anonymkode: 882fb...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintgrønn Skrevet 29. juli 2018 #3 Del Skrevet 29. juli 2018 Tenkte umiddelbart: en tolv åring bør ikke ha en EL-sykkel. La barn bevege seg! Folk blir jo tjukkere og tjukkere no til dags og jeg syns ikke en EL-sykkel er ok for så små barn. Men kanskje du har en veeeeldig god grunn? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 29. juli 2018 #4 Del Skrevet 29. juli 2018 Hvis du ikke har en god grunn til å skall han EL-sykkel. Så la vær. Barn skal være i aktivitet. Og å kjøpe noe så dyrt til en 12 åring er ikke lurt i det hele tatt. Venner skal låne, prøve også blir det ødelagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Del Skrevet 30. juli 2018 Nå er det sånn at flertallet av kompisene hans har det, så de synes det er kjedelig å vente på han. Vi bor og ett sted, med veldig mye opp og ned bakker. Så i dag vil han helst ikke sykle. Har jo og sett på kompisene hans som syklet lite før, som nå sykler mye mer. Så her tror jeg han vil få mer trim av å få el sykkel. Anonymkode: ea2c5...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 30. juli 2018 #6 Del Skrevet 30. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det sånn at flertallet av kompisene hans har det, så de synes det er kjedelig å vente på han. Vi bor og ett sted, med veldig mye opp og ned bakker. Så i dag vil han helst ikke sykle. Har jo og sett på kompisene hans som syklet lite før, som nå sykler mye mer. Så her tror jeg han vil få mer trim av å få el sykkel. Anonymkode: ea2c5...d1e Lær han at man må jobbe for å få ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Del Skrevet 30. juli 2018 Hvis han er rundt 160 høy, så kan du jo kjøpe «voksen» sykkel til ham med S(smal) ramme. Jeg er ei jente på 160 og har en elsykkel, min er jo dyr da, kostet rundt 25 tusen, det er på grunn av god kapasitet på batterien. Har Kalkoff. Du tenkte kanskje en annen prisklasse? Ville uansett anbefalt å kjøpe med krankmotor, altså motor i pedalene, og ikke i bakhjulet som er alternativet. Tror ikke du får en sykkel med krankmotor under femten tusen, men har er jeg usikker, mulig prisene falt noe i det siste. Garantert at han kommer til å sykle mer med elsykkel. Elsykkel er kjempegøy, og praktisk, og er bare å anbefale. Når alternativet er å ikke sykle i det hele tatt, ville jeg kjøpt ham en elsykkel. Anonymkode: f8ed6...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 30. juli 2018 #8 Del Skrevet 30. juli 2018 Nå er det ikke hvorvidt han skal få elsykkel eller ei som er TS sitt spørsmål. Men hvilken. Hvorfor han skal ha det er ikke relevant. Nå har TS sagt hvorfor. Men det kunne jo hendt at det er et barn som ikke er i fysisk stand til å sykle på vanlige sykler av ulike årsaker. Men det er fortsatt ikke spørsmålet her. TS, jeg ville heller dratt på en sykkelbutikk å spurt. Tror du får bedre svar der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå