waxination Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Hva ble dine resultater på testen? Interessant å se ☺ Foreldrene mine tok testen og da ble det såvidt jeg husker ca 2% afrikaner (kongo tror jeg jeg), litt italiensk, skottland og resten skandinaver.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Jeg fikk 80% skandinavia og resten skottland/irland, pluss litt Italia og Vest-Asia. Etnisk norsk i mange generasjoner tilbake. Anonymkode: fa1a7...6f8
Juliannaos Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Hei Ts! Dette er ikke rettet mot deg som allerede har tatt testen, men mot DEG som kanskje vurderer å gjøre det. Tenk NØYE om du vil at noen du ikke vet har ditt DNA. De forskjellige selskapene lover selvfølgelig at de behandler dine opplysninger privat, men tenk på at alt kan bli hacket. Ikke kult å bli beskyldt for et mord du ikke har begått, eller hva? 1
Perelandra Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Ryddet for spam og svar til spaminnlegg Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 2 timer siden, Juliannaos skrev: Hei Ts! Dette er ikke rettet mot deg som allerede har tatt testen, men mot DEG som kanskje vurderer å gjøre det. Tenk NØYE om du vil at noen du ikke vet har ditt DNA. De forskjellige selskapene lover selvfølgelig at de behandler dine opplysninger privat, men tenk på at alt kan bli hacket. Ikke kult å bli beskyldt for et mord du ikke har begått, eller hva? Tror noen sånne firmaer er åpne om at de selger informasjon videre til tredjepart også? Uansett er jeg enig, har veldig lyst til å ta en sånn test, men må innrømme at jeg synes det er skummelt selv. Er artig å se resultatene til andre da! Anonymkode: ece1f...9d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå