Gå til innhold

Har du en personlighetsforstyrrelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvordan påvirker den hverdagen din?

Anonymkode: e6e72...2c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesker har vel det; vi er helt forskjellige. Det som er normalt i et miljø er unormalt i andre miljøer.

Anonymkode: 46730...c17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har engstelig unnvikende personlighetsforstyrrelse, og det påvirker hverdagen min ganske mye. Det er lettere nå som jeg vet at jeg har det, for da kan jeg konfrontere meg selv når jeg holder på å gjøre noe jeg vet skyldes personlighetsforstyrrelsen.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle mennesker har vel det; vi er helt forskjellige. Det som er normalt i et miljø er unormalt i andre miljøer.

Personlighetsforstyrrelse er et faguttrykk innen psykiatrien, og er (heldigvis) ikke noe alle har. Det er forskjell på å ha forskjellig personlighet og ha forstyrret personlighet, på samme måte som det er forskjell på å være litt engstelig for noe og å ha angst.

Anonymkode: 856c0...f77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har emosjonell ustabelitet personlighetsforstyrrelse 

Anonymkode: 90c99...e0a

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Drøyt 10 prosent av befolkningen oppfyller kriteriene for en personlighetsforstyrrelse.» Så heldigvis har ikke alle det! 

Anonymkode: 69650...597

AnonymBruker
Skrevet

Psykologen min sier at jeg scorer veldig høyt på både Engstelig Personlighetsforstyrrelse og Paranoid Personlighetsforstyrrelse. Har ikke blitt ordentlig utredet enda, men har hatt mistanker om den paranoide PF i flere år. Da jeg er veldig paranoid!

Den engstelige PF merker jeg godt når det kommer til sex og samliv og interessen for sosiale situajoner.

Anonymkode: 8a9aa...207

AnonymBruker
Skrevet

Jeg scorer høyt på Paranoid og Schizoid personlighetsforstyrrelse, men jeg er heller ikke ferdig utredet.

TS

Anonymkode: e6e72...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er helt i vater.

Anonymkode: fdc14...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Engstelig pf. Påvirker hverdagen veldig negativt.  Er ufør.

Anonymkode: 73aa2...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...