AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Hei! Jeg skal ha en operasjon i munnen til uka, men har veldig tannlegeskrekk. Jeg har derfor fått utskrevet Sobril av fastlegen tidligere i sommer. Han ba meg teste denne på forhånd, for å være sikker på at jeg ikke fikk noen bivirkninger etc. Problemet er at jeg skulle ta 15mg, og jeg merket absolutt ingenting til denne tabletten. Jeg håpet på å bli mer rolig og likegyldig, men jeg var akkurat som før. Jeg lurer derfor på om jeg kan ta 30 mg? Legen min har ferie nå, så jeg får ikke spurt han. Anonymkode: 26e9c...004
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Du vil nok ikke merke effekt om du tar en Sobril uten å være redd/ha angst på forhånd. Den vil nok fungere når du skal til tannlegen. Anonymkode: 2f9bd...640
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Tar sobril hver gang jeg er hos tannlegen, føler ikke at det hjelper, men jeg klarer ikke å gjøre normale ting etterpå. Jeg mister tidsperspektiv. Noe jeg trodde tok 10min, tok en time feks. Og jeg merker at jeg ikke henger helt med. Men sitter jeg i sofaen og slapper av OL, så merker jeg det ikke Anonymkode: b382e...d86
Kragebein Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Tråden er ryddet for doseringstips. Vennlig hilsen Kragebein, adm
Fremhevede innlegg