AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Hei, jeg og kjæresten prøvde å ha sex i går, men det ville ikke inn. Det gjorde utrolig vondt da han var litt inni meg og vi måtte bare stoppe. Jeg er jomfru forresten. Jeg har en liten dildo hjemme som er tynnere enn penisen til kjæresten, og den får jeg inn. Har noen tips? Hva kan det være? Kan jeg ha vaginisme Anonymkode: 94624...419
Gjest LiMaSK Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Jeg/vi måtte prøve 3 ganger før det fikk pga at det var så vondt. Da prøvde vi med mye glidemiddel og langt forspill. Det gikk da men tok det veldig forsiktig. Etterhvert ble det enklere. Da jeg møtte min nåværende var det akkurat samme greia, men med glidemiddel gikk det. Jeg begynte også på nye p-piller og da gikk det veldig bra. Håper det ordner seg, lykke til 👩❤️💋👨
Hr. Aktiv Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Du er sikkert litt anspent å usikker i tillegg. Da kniper du jo litt sammen. Da er det bare å bruke litt tid så kommer det seg nok.
PetrovaFire Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Du har mest sannsynlig ikke vaginisme. Det er helt vanlig å ikke få det helt til i begynnelsen. Sørg for at du er ordentlig klar og våt, bruk gjerne glidemiddel i tillegg (hvis du er redd du ikke er våt nok). For ganske mange gjør det litt/ganske vondt første gangen. Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 På 29.7.2018 den 10.42, AnonymBruker skrev: Hei, jeg og kjæresten prøvde å ha sex i går, men det ville ikke inn. Det gjorde utrolig vondt da han var litt inni meg og vi måtte bare stoppe. Jeg er jomfru forresten. Jeg har en liten dildo hjemme som er tynnere enn penisen til kjæresten, og den får jeg inn. Har noen tips? Hva kan det være? Kan jeg ha vaginisme Anonymkode: 94624...419 Hei, kjæreste deg! ❤❤ Det var første gang for min dame også, i sin tid. Svært liten erfaring selv også. Og vi bråkte og surra, og fikk det ikke til. Og hun endte opp med å gråte og jeg satt der og bare gråt og gråt med henne. Vi endte opp hos gynekologen. Og jeg var med. Uff, maksimalt flaue og lave i hatten begge to. Uten meg tror jeg ikke hun hadde klart det. Får fortsatt tårer i øyekrokene av det der... Men poenget : hun var helt normal!! Hun (vi) måtte bare prøve til det gjorde litt vondt/blør, og så la det gro HELT, og så prøve igjen, osv på nytt og på nytt. (Sammen, ikke du alene)...Og gjett om det hjalp!! Du kan tenke deg alle rose-historiene våre i flere år etterpå... lever fortsatt på det... Tror noen av de andre jentene her på forumet vil hjelpe deg mye mye bedre (spesielt vaginose osv osv) men det var i hvertfall vår erfaring!! ❤️ Stor klem Hilsen godt voksen mann Ps. Hun kommer for alltid til å være endel av livet mitt. Anonymkode: 8d086...6cc 1
blaffen Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Dette høres nesten ut som da jeg tok dyden på eksen min, men bare nesten. Altså, jeg prøvde å stikke den inn men det var så trangt at det var ubehaglig for *meg*, liker ikke å tenke på hvordan det var for henne. Jeg var egentlig på nippet til å gi meg men hun var fast bestemt på at dette var kvelden så jeg fikk grei beskjed om å presse den inn.. 😮 Fordelen med den metoden er at 'jobben blir gjort'. Ulempen er selvfølgelig at det gjør vondt, du har noen dager med sårhet foran deg foran deg for å si det sånn. Så får man heller følge opp med mer sex siden når sårheten gir seg. I etterpåklokskapens klare lys så burde jeg prøvd hardere på å varme opp eksen først men jeg var bare marginalt mer erfaren enn henne og visste ikke bedre. Kanskje dere skal kjøre på med noen runder oralsex først? La han slikke og fingre deg til du føler deg klar. Ikke sikkert første gang blir lettere av det men det er verdt et forsøk. Og siden oral er digg så er det heller ikke bortkastet tid
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har aldri ligget med en jomfru, men jeg tenker at hvis dere er et par, så har dere jo all verden av tid på å utforske. Onaner sammen, sug og slikk hverandre, la ham fingre deg med en og to fingre, samtidig som du stimulerer klitoris etc. Hold på slik et par kvelder, og bli skikkelig avslappet med hverandre, før dere prøver samleie igjen. Du kan også se om du finner dildo eller grønnsak som minner mer om det typen din har, og trene litt selv. Kjæresten min fikk den greit inn, men hun var mye sår den første sommeren.. Anonymkode: 86a15...12a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå