AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Min første var en Gastric Sleeve. Etter nå 7-8 år har jeg lagt på meg det meste igjen. Jeg har ikke hatt noen andre komplikasjoner ifbm sleeve-operasjonen. Vurderer nå sterkt å gjennomføre en gastric Bypass eller Sleeve-bypass da jeg oppriktig mener og føler at jeg trenger å tvinges til å spise mindre... Noen med de samme følelsene eller gjort det samme? Anonymkode: bbc11...b5c
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Men det hjalp jo ikke å tvinge deg til å spise mindre i første omgang, hvorfor skal det virke den andre gangen? Magesekken utvider seg igjen. Anonymkode: e8563...8f6 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Hva gjør at du tror det skal gå så mye bedre denne gangen? Hvorfor i all verden fortsatte du overspisingen, selv etter å ha fått den quick fix'en du ønsket deg? Når blir operasjon nr. 3? Anonymkode: 8f9da...c56 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 Du finner sikkert en pengeglad kirurg som opererer deg en gang til, men de som er fornuftig vil nok fraråde det. Når det ikke funket første gang så kommer det neppe til å hjelp gang nr 2 heller. Anonymkode: fa516...137
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 Hva med å bare gjøre den jobben du burde gjort for lengst? Endre livsstilen, permanent. Til syvende og sist er det det du må gjøre. Anonymkode: f6793...cac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå