AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #121 Del Skrevet 28. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa aldri at det går an trene vekk hengepupper?!! For gudsskyld! Celluliter JA. Det er fullt mulig!! Jeg har ikke 1 eneste cellulitt etter jeg la av meg svangerskapskiloene Anonymkode: 3d683...874 Det avhenger av bindevevet og hudtykkelsen din.Og så kan du glede deg til du tipper 30 : " Yngre kvinner har mindre cellulitter enn kvinner over 30 år. Det er fordi med alderen svekkes kollagenet i overhuden og bindevevet i underhuden blir mindre sterkt, noe som gjør det lettere for fettcellene å bule ut slik at huden blir ruglete." Anonymkode: 97a18...01a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #122 Del Skrevet 28. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der kom det!! Hvorfor gjør den det?? Anonymkode: 3d683...874 Fordi mannens hud inneholder mer kollagen, den er tykkere og mer elastisk. Tynnere hud gir flere rynker. Vet ikke helt hva du mener med at "der kom det!!"? At fakta kom fram? Anonymkode: 61b77...0c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #123 Del Skrevet 28. juli 2018 Det er mange som lar seg "forfalle" med årene. Her tror jeg ikke at det er nevneverdig forskjell mellom kjønnene. Men jeg tror generelt at menn har mer egentid enn kvinner, og at flere kvinner bruker opp siste rest av overskuddet på barn/hjem/planlegging/organisering osv. Jeg har barn og har absolutt ikke forfalt. Er 10 kilo lettere enn hva jeg var da jeg ble gravid med første. Føler meg flott og fin for alderen! Ingen grunn til å bekymre seg, det blir hva du gjør det til. Anonymkode: 5fd3a...a64 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #124 Del Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi mannens hud inneholder mer kollagen, den er tykkere og mer elastisk. Tynnere hud gir flere rynker. Vet ikke helt hva du mener med at "der kom det!!"? At fakta kom fram? Anonymkode: 61b77...0c8 Ja der var ett svar på hvorfor damene som regel ser eldre ut. Anonymkode: 3d683...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #125 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men det har ikke noe å si.. jeg sikter til disse forsidemennene , typ david gandy, som er sammen med damer på utseendeskala nr2. Ett normalt par er ett normalt par. Det som er fascinerende er disse råkjekke mennene sammen med damer som ikke bryr seg om seg selv. Anonymkode: 3d683...874 måtte lete frem denne mannen som jeg aldri har hørt om. Dama hans var flott synes jeg, nydelig! Er du ekstremt utseendefiksert, betyr ikke personlighet noe for deg når du dater? Du svarte aldri på hvor gammel du er. Anonymkode: 97a18...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #126 Del Skrevet 28. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men det har ikke noe å si.. jeg sikter til disse forsidemennene , typ david gandy, som er sammen med damer på utseendeskala nr2. Ett normalt par er ett normalt par. Det som er fascinerende er disse råkjekke mennene sammen med damer som ikke bryr seg om seg selv. Anonymkode: 3d683...874 Misunnelig eller? Anonymkode: 7e120...f37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #127 Del Skrevet 28. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du har flat mage fordi du fjernet hud. Vi må betale selv og får ikke det fjernet, ergo ser vi blubbete og smågravide ut uansett hvor mye vi trener. Du kan virkelig ikke sammenligne noe naturlig med noe som er fikset på! Anonymkode: 902a6...326 Har flat mage fordi jeg ikke har FETT der. Hud er ikke fett. Og hvis du ikke får det fjernet gratis, så betyr det jo at det ikke er særlig stort problem. De skjærte kun bort huden, ingen fettsugning eller stramming av muskler, fett har jeg amdri hatt og muskler har jeg alltid hatt mye av. Er stor forskell på å fjerne løs hud og det å ta mage plastikk med både fettsuging og stramming av muskler. Så hvis du tror man får flat mage av å kun fjerne overflødig hud, vil du bli skuffet. Anonymkode: 55d7d...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #128 Del Skrevet 28. juli 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn, rettet det for deg! Anonymkode: 5b5b7...0b8 Takk, men jeg vil helst ha med det andre jeg nevnte da jeg mener det er mer enn bare soling som har betydning. Jeg burde egentlig tatt med ett punkt til: tannhelse. Hvis man får tannkjøttbetennelse som fører til at tannkjøttet begynner å vike kan ansiktet "kollapse". Tannkjøttet bidrar til å holde kinnene der de skal være. God tannhelse er et must for å holde seg ung. Anonymkode: 9cf8c...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 28. juli 2018 #129 Del Skrevet 28. juli 2018 Nuvel, men ellers så de lykkelig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #130 Del Skrevet 28. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa aldri at det går an trene vekk hengepupper?!! For gudsskyld! Celluliter JA. Det er fullt mulig!! Jeg har ikke 1 eneste cellulitt etter jeg la av meg svangerskapskiloene Anonymkode: 3d683...874 Men fordi DU ikke har det, betyr det ikke at andre kan trene bort dem. Det blir det samme som å si at du ikke fikk strekkmerker, ergo kan andre bli kvitt dem også. Det tyder dessverre verken på livserfaring eller særlig intellekt. Anonymkode: 902a6...326 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #131 Del Skrevet 28. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har flat mage fordi jeg ikke har FETT der. Hud er ikke fett. Og hvis du ikke får det fjernet gratis, så betyr det jo at det ikke er særlig stort problem. De skjærte kun bort huden, ingen fettsugning eller stramming av muskler, fett har jeg amdri hatt og muskler har jeg alltid hatt mye av. Er stor forskell på å fjerne løs hud og det å ta mage plastikk med både fettsuging og stramming av muskler. Så hvis du tror man får flat mage av å kun fjerne overflødig hud, vil du bli skuffet. Anonymkode: 55d7d...65d Hvis man har mye løs hud og delte magemuskler, får man aldri flat mage. Man ser fet ut på magen da, selv om man ikke har fett der. Anonymkode: 902a6...326 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 28. juli 2018 #132 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan trene deg unna celluliter modellene trener lite..de spiser bare mindre enn oss andre for å være tynn og slapp. Finn en treningsdame med celluliter til meg da? I 20årene. En som tar vare på seg selv og trener jevnlig, styrke. Anonymkode: 3d683...874 Christina Vukicevic.. https://www.side2.no/helse/vi-idrettsfolk-har-ogsa-cellulitter-4532110 Endret 28. juli 2018 av Perle 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #133 Del Skrevet 28. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det avhenger av bindevevet og hudtykkelsen din.Og så kan du glede deg til du tipper 30 : " Yngre kvinner har mindre cellulitter enn kvinner over 30 år. Det er fordi med alderen svekkes kollagenet i overhuden og bindevevet i underhuden blir mindre sterkt, noe som gjør det lettere for fettcellene å bule ut slik at huden blir ruglete." Anonymkode: 97a18...01a Nettopp. Det har ingenting med manglende trening å gjøre. Men store forandringer i vekt gjør at huden strekker seg og blir tynnere og mer skjør, og da er man også mer utsatt for cellulitter. Anonymkode: 902a6...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #134 Del Skrevet 28. juli 2018 32 minutter siden, Morganaut said: Rynker = tankevirksomhet. Ingen rynker = ingen dype tanker. Jeg har hatt min dose motgang og har et yrke som krever dyp tankevirksomhet, så det er bare tull. Det man bør unngå er bitterhet. Det er ingenting som setter så stygge spor i et ansikt som det. Anonymkode: 9cf8c...682 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #135 Del Skrevet 28. juli 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos noen av oss er det ikke mulig å gjøre noe med forfallet. Jeg har overflødig hud og delte magemuskler. Vitiligo som ser helt jævlig ut. Etter fødslene (4) har jeg fått masse uønsket kroppshår, og orker ikke barbere hele kroppen hver dag. Navlebrokk. Lavt stoffskifte som gjør at jeg har tjukk ansikt med dobbelthake uansett hvor tynn og trent jeg er, og jeg kan heller ikke gå ned de siste 2 kiloene ts snakket om. Kan ts fortelle meg hvordan jeg blir kvitt dette forfallet uten å bruke 500 000 kroner? Anonymkode: 902a6...326 Kan man få alt dette etter svangerskap? Si meg, er ikke kvinnekroppen skapt for svangerskap? Anonymkode: f1ee8...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest F S Skrevet 28. juli 2018 #136 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) Takk skal du ha TS (og selvfølgelig dere som har bidratt)!!! Dette var en liddelig artig tråd!!! ☺☺ Endret 28. juli 2018 av F S Parentesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #137 Del Skrevet 28. juli 2018 "kvinnen" som startet tråden, som ikke var klar over at cellulitter er noe også toppidrettutøvere her, at hengepupper er et resultat av enkelte svangerskap og som tydeligvis mener hele stranda er full av overvektige damer som ser ut som de er 90 forsvant etter "hun" fikk litt fyr i tråden her. 😜 Tenker vi sier gutt 20år jeg. Sommerferien er ennå lang! Anonymkode: 97a18...01a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #138 Del Skrevet 28. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett utallige menn , med flotte kropper og kjempe pent ansikt. Like etterpå ser jeg damen han er sammen med, og hele kroppen er dvaskete, slapp hud, celluliter, hengepupper, fet mage etc. Blir helt overrasket når jeg ser disse fine mennene sammen med slike damer.. det jeg lurer på, har disse damene noen gang vært fine tror dere? At de møtte hverandre da de var ung, også har damen bare latt seg selv forfalle helt samtidig som mannen tar vare på seg selv og kroppen sin? Det er ingen unnskyldning at damen har gått gravid og fått barn, det kan man trene seg fra. Jeg syns bare det er veldig merkelig, har sett flere slike par på stranden de siste dagene. Flotte menn som kunne vært forsidebilde i ett blad, også koser de med damen sin som ser ut som ett svaberg i forhold. Er det slik vi damene er?? Trenger alle damer bli slik? Mennene ser ut som de er 10-20 år yngre enn kjæresten sin. Eventuelt at de kunne vært typen sin tante. Anonymkode: 3d683...874 Hei trådstarter har du noensinne lurt på hvorfor verden er som den er? jo, det er fordi slike som deg eksisterer. Tenk på det neste gang du opplever ting som du synes er kjedelig. Det er på grunn av slike som deg. Slike som deg gjør livet så jævla kjedelig å leve. Hvorfor gidder du å tenke når det er tanker som dette du presterer å tenke på? prøver du å være en gigantisk fornærmelse eller noe? Hvorfor finnes slike som deg? Og hvorfor forstår dere aldri at hjernen deres er til for helt andre ting enn å ‘observere’? Slike som deg bør ikke observere. Dere skaper så mye dritt ut av det dere presterer å skrape sammen av juggel (som presenteres som en rekord-diamant) Og stakkers alle de individene som ikke forstår at slike som deg ikke bør tas på alvor? Som blir mind fucked, og gjerne dere som dømmer etterpå ... For dere har ikke peiling på konsekvenser Dere er rett og slett ikke fornøyde nok med å ødelegge andres liv. Dere skal la andre ‘føle’ at dere eksisterer også. Dere er så ekle. Anonymkode: f7adb...aed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #139 Del Skrevet 28. juli 2018 Hei ts, dette har ingenting med kjønn å gjøre. Jeg ser både menn som forfaller og kvinner som forfaller, og omvendt. Men for å gå litt dypere inn i debatten, føler jeg at dette handler om hvordan man tar vare på seg selv. Og hvis det er stor ulikhet der iblandt par, enten om det er kvinnen som ikke tar vare på seg selv, eller mannen, tror jeg et slikt forhold kan havarere på sikt. For det er faktisk viktig å ta vare på seg selv. Dere som skriver at dere "må gjøre alt hjemme, for mannen prioriterer seg selv, og ditt og datt"...Nei, dere må faktisk ikke det! Det er et VALG dere har. Ingen MÅ være i et forhold der det er en slik ubalanse. I tillegg tror jeg at mange kvinner ikke er så gode på å ta plass for seg selv, og dette bør de faktisk jobbe med, for det er ikke attraktivt med noen som stadig forsømmer seg selv. Husk : for å kunne ta vare på andre ( f.eks barn ), må en først ta vare på seg selv. Så det handler også om prioriteringer. Det er ikke slik at "jeg kan ikke gjøre det pga av det og det", den som sier det er jo deg selv! Ingen andre. De som ønsker å være den beste utgaven av seg selv ( nå handler ikke dette bare om kropp heller, jeg tenker helhet, bruke sine talenter(evner osv ), som er sammen med ei eller en som er mer "middelmådig", ikke så nøye på verken det ene eller det andre, vil ha et bedre forhold til ei/en som også ønsker å være den beste utgaven av seg selv. For når man ønsker det, handler det også om kjærlighet til seg selv, noe som faktisk er grunnlegggende for å kunne ha bra relasjoner til andre. Jeg ser par som utfyller hverandre, men jeg ser også par der denne ubalansen er stor, der ei/en prioriterer å ta vare på seg selv, mens den andre ikke gjør det, og da tenker jeg at de ikke passer sammen. Det og ønske å være den beste utgaven av seg selv, handler også om selvrespekt, men og respekt for sin partner, så jeg ser ikke på dette som egoistisk som de fleste her gjør. Det er liksom "egoistisk" hvis mannen trener jevnlig, og da "må" dama ta huset, ungene osv...NEI, det MÅ som sagt ikke være sånn! Prioriterer du deg selv, vil mannen tilpasse seg, og kanskje t.o.m få mer respekt for dama si også. Damer må bli flinkere til dette. Hvis mannen vetat dama er ute, f.eks og trener, vil han være mer velvillig til å hjelpe til hjemme, tror jeg. Sltt å lage unnskyldninger for dere selv, samt gå inn i dette mønsteret. Du er selv ansvarlig for hva du godtar som partner. Godtar du å ta alt husarbeidet pluss barna, kan du ikke klage etterpå! Så vil jeg avslutte å si som jeg begynte med : det er ikke kjønnsbetinget. Det er veldig individuelt hvordan man eldes, kvinne som mann, men tar man vare på seg selv, kommer man langt med det utgangspunktet man har. Anonymkode: 9ce43...3ed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 28. juli 2018 #140 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) Hvor er alle disse forsidemagasin mennene med kvinner som du mener ser ut som fettberg? For jeg har vært mye på strender og de fleste parene jeg ser matcher hverandre...naturlig nok har de ofte lik livsstil. Du har herr og fru steroid som er svarte i huden, null fettprosent og han må gå sidelengs inn og ut dører, du har de veltrente, de slanke, de sunne, de naturlige, de utrente, de småtykke, de overvektige osv. Noen ganger ser en gjerne en veltrent pappa og en utrent mamma, men jeg ser like mange av den veltrente mammaen med den utrente pappaen. Du vet at de fleste faller for en person fordi de liker personligheten deres? Et menneske som utfyller dem? Det hjelper fint lite om de ser ut som magasinmodeller om de ikke har personlighet eller de ikke har noe til felles. Jeg var faktisk fascinert over å se hvor flotte nordmenn faktisk er i badetøy. Da jeg og mannen var i California så forventet jeg hovedsaklig å se modeller og supertrente mennesker på stranden*litt påvirket av TV og filmer😬), men herre jeg ble sjokkert over at de fleste var farlig overvektig eller på grensen til tykk. De slankeste sunneste var turistene fra Europa/Skandinavia. Endret 28. juli 2018 av BearMama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå