AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #101 Del Skrevet 28. juli 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: De trenger ikke ta brystløft eller noe.. de kan ta i ett tak med det som er mulig å endre på ved litt egeninnsats! Jeg skjønner jo det er så mange utro menn når damene ikke gidder ta vare på seg selv, det er jo ikke rart. De faller for fristelsen. Dama har sluttet ordne seg, sluttet bry seg med eget utseende og alt eser ut i alle retninger. Det er såvidt de gidder spraye parfyme på seg, eller bruke deodorant.. mannen elsker damen uansett men han har da øyne og ser at damen er blitt en helt annen person enn det han bega seg ut på i starten av forholdet. Svarer så pent «du er like fin som før», jaggu... Anonymkode: 3d683...874 Jeg tror du er i 20årene uten barn (du sier selv du har panikk, det stemmer ikke når du påstår du er så veltrent. Ikke stemmer det med at du gikk opp 35kg under graviditeten heller, går man opp såpass mye er det fordi man faller i samme fella som de du selv siterer i HI). Og mann 😁 Jeg er faktisk helt sikker hehe. Ikke bare skrivemåten men: Du nevnte hengepupper i HI. Er du kvinne burde du visst at hengepupper ikke går an å trene bort. Du hopper glatt over det faktum at ekstremt mange menn forfaller. Flere menn enn kvinner er overvektige. I 2017 var 5 av 10 menn overvektige, mot 3 av 10 kvinner. Tallene for fedme (sykelig overvekt) viser også at flere menn topper den statistikken enn kvinner Jeg har venninner som trener mye og vi snakket nettopp om det her, at så mange er sammen med feite mannfolk. I min omgangskrets er nesten alle veninnene mine mer trente enn samboerne/mennene sine. Flere har menn som er overvektige. Problemet til menn er at de ofte kun trener styrke, ikke kondisjon. Må ofte le når jeg går inn i styrkesalen, der står mannfolka med trente armene men den bulemagen. Det er også ganske komisk at menn ofte har en skjevet i hvordan de observerer seg selv. Og så er det den triste undersøkelsen som viste at menn ofte tror kvinner veier mer enn de gjør, noe som viser hvor skadet samfunnet har blitt. Det er ganske mange menn som tenker dama må se flott ut, mens de overser sin egen hengemage. Menn reagerer ofte på kvinners overvekt, men glemmer sitt eget kjønn. Anonymkode: 97a18...01a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #102 Del Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på samme alder som de og har bare smilerynker til tross for at jeg enda ikke har prøvd botox. Jeg har ikke sinnarynke engang! Bra kosthold, lite soling, mye sex og jevnlig trening er oppskriften. Samboeren min er bare tre år eldre enn meg og har dype rynker. Anonymkode: 9cf8c...682 Endelig en solskinnshistorie!! Bra!! Håper jeg er like heldig som deg! Anonymkode: 3d683...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #103 Del Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du er i 20årene uten barn (du sier selv du har panikk, det stemmer ikke når du påstår du er så veltrent. Ikke stemmer det med at du gikk opp 35kg under graviditeten heller, går man opp såpass mye er det fordi man faller i samme fella som de du selv siterer i HI). Og mann 😁 Jeg er faktisk helt sikker hehe. Ikke bare skrivemåten men: Du nevnte hengepupper i HI. Er du kvinne burde du visst at hengepupper ikke går an å trene bort. Du hopper glatt over det faktum at ekstremt mange menn forfaller. Flere menn enn kvinner er overvektige. I 2017 var 5 av 10 menn overvektige, mot 3 av 10 kvinner. Tallene for fedme (sykelig overvekt) viser også at flere menn topper den statistikken enn kvinner Jeg har venninner som trener mye og vi snakket nettopp om det her, at så mange er sammen med feite mannfolk. I min omgangskrets er nesten alle veninnene mine mer trente enn samboerne/mennene sine. Flere har menn som er overvektige. Problemet til menn er at de ofte kun trener styrke, ikke kondisjon. Må ofte le når jeg går inn i styrkesalen, der står mannfolka med trente armene men den bulemagen. Det er også ganske komisk at menn ofte har en skjevet i hvordan de observerer seg selv. Og så er det den triste undersøkelsen som viste at menn ofte tror kvinner veier mer enn de gjør, noe som viser hvor skadet samfunnet har blitt. Det er ganske mange menn som tenker dama må se flott ut, mens de overser sin egen hengemage. Menn reagerer ofte på kvinners overvekt, men glemmer sitt eget kjønn. Anonymkode: 97a18...01a Du kan ikke være sikker jeg er mann når jeg er dame.. og har barn.. jeg spiste mye i svangerskapene, fikk cravings på hamburger.... og bernaisesaus. Klarte ikke la det være. Men da når graviditeten er over, så tar man seg sammen. Ikke sant?;) jeg hadde også bekkenløsning i svangerskapene mine. Klarte ikke få på meg skoene , eller komme meg opp av senga for å tisse på natten uten hjelp. Hadde derfor ingen mulighet til å klare trene samtidig som det pågikk. jeg sa aldri at man kan stoppe puppene fra å henge, det var helhetsinntrykket av damen i forhold til mannen jeg snakket om, og da ramset jeg alle feilene.Det jeg derimot sa var at det går an trene vekk de overflødige kiloene etter ett svangerskap og ikke bruke det som unnskyldning. Anonymkode: 3d683...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #104 Del Skrevet 28. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på samme alder som de og har bare smilerynker til tross for at jeg enda ikke har prøvd botox. Jeg har ikke sinnarynke engang! Bra kosthold, lite soling, mye sex og jevnlig trening er oppskriften. Samboeren min er bare tre år eldre enn meg og har dype rynker. Sånn, rettet det for deg! Anonymkode: 5b5b7...0b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morganaut Skrevet 28. juli 2018 #105 Del Skrevet 28. juli 2018 Rynker = tankevirksomhet. Ingen rynker = ingen dype tanker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #106 Del Skrevet 28. juli 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk gud! La oss håpe det stemmer. Det jeg har sett lover nemlig ikke godt for noen av oss med vagina. Anonymkode: 3d683...874 mhm.. hilsen TS som stadig må påpeke at hun er kvinne 😁 som gjør at jeg blir enda sikrere på at du er mann. Du so mer 49kg, hvor høy er du da? Anonymkode: 97a18...01a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #107 Del Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: mhm.. hilsen TS som stadig må påpeke at hun er kvinne 😁 som gjør at jeg blir enda sikrere på at du er mann. Du so mer 49kg, hvor høy er du da? Anonymkode: 97a18...01a Jeg er 155. Anonymkode: 3d683...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #108 Del Skrevet 28. juli 2018 Har ikke lest hele tråden, men huden til damer eldes raskere enn huden til menn. Anonymkode: 61b77...0c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #109 Del Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke lest hele tråden, men huden til damer eldes raskere enn huden til menn. Anonymkode: 61b77...0c8 Der kom det!! Hvorfor gjør den det?? Anonymkode: 3d683...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #110 Del Skrevet 28. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke være sikker jeg er mann når jeg er dame.. og har barn.. jeg spiste mye i svangerskapene, fikk cravings på hamburger.... og bernaisesaus. Klarte ikke la det være. Men da når graviditeten er over, så tar man seg sammen. Ikke sant?;) jeg hadde også bekkenløsning i svangerskapene mine. Klarte ikke få på meg skoene , eller komme meg opp av senga for å tisse på natten uten hjelp. Hadde derfor ingen mulighet til å klare trene samtidig som det pågikk. jeg sa aldri at man kan stoppe puppene fra å henge, det var helhetsinntrykket av damen i forhold til mannen jeg snakket om, og da ramset jeg alle feilene.Det jeg derimot sa var at det går an trene vekk de overflødige kiloene etter ett svangerskap og ikke bruke det som unnskyldning. Anonymkode: 3d683...874 Men helhetsinntrykket? Hvorfor ramser du opp hengepupper i sammenheng med overvekt når det er helt urrelevant da? Du ramset opp alle "feilene" sier du- så hengepupper etter et svangerskap er feil? Det er naturen kjære deg. Kjekke menn skal gå fra dama når hun får slappe pupper etter amming altså 😆 Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: 97a18...01a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #111 Del Skrevet 28. juli 2018 Hos noen av oss er det ikke mulig å gjøre noe med forfallet. Jeg har overflødig hud og delte magemuskler. Vitiligo som ser helt jævlig ut. Etter fødslene (4) har jeg fått masse uønsket kroppshår, og orker ikke barbere hele kroppen hver dag. Navlebrokk. Lavt stoffskifte som gjør at jeg har tjukk ansikt med dobbelthake uansett hvor tynn og trent jeg er, og jeg kan heller ikke gå ned de siste 2 kiloene ts snakket om. Kan ts fortelle meg hvordan jeg blir kvitt dette forfallet uten å bruke 500 000 kroner? Anonymkode: 902a6...326 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #112 Del Skrevet 28. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der kom det!! Hvorfor gjør den det?? Anonymkode: 3d683...874 det er noe som heter google og som er greit å bruke. Du som påstår du har 3 barn greier nok å google deg frem til dette hehe. Anonymkode: 97a18...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #113 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men helhetsinntrykket? Hvorfor ramser du opp hengepupper i sammenheng med overvekt når det er helt urrelevant da? Du ramset opp alle "feilene" sier du- så hengepupper etter et svangerskap er feil? Det er naturen kjære deg. Kjekke menn skal gå fra dama når hun får slappe pupper etter amming altså 😆 Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: 97a18...01a Hengepupper og cellulitter nevnte hun. Som det Ikke går an å trene bort. Anonymkode: 902a6...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #114 Del Skrevet 28. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du har jo jukset og tatt plastisk kirurgi. De damene som har overflødig hud på magen fikk ikke fjernet det. Mener du at man må opereres for at mannen ikke finner en annen? Anonymkode: 902a6...326 Juks å fjerne noe som kom pga sykdom? Hele koppen min er full av strekkmerker, pupper, lår, mage, rompe og legger. Man fjerner ikke strekkmerker ved å fjerne overflødig hud. Nei man trenger ikke fjerne hud så lenge den ikke skaper mer sykdom, som kronisk sopp, eksem mm. Og hvis mannen skulle finne en annen pga hvordan kroppen ser t? Good riddance. Anonymkode: 55d7d...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #115 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er noe som heter google og som er greit å bruke. Du som påstår du har 3 barn greier nok å google deg frem til dette hehe. Anonymkode: 97a18...01a Haha, der traff du har for øvrig kun møtt en eneste dame med 3 barn eller flere som er så overfladisk og som tror at menn kun bryr seg om modellutseende eller så er de utro. Hun er ikke videre smart og har 4 barn med 3 forskjellige. Er ikke sammen med noen av fedrene, og nykjæresten er alkoholiker. Anonymkode: 902a6...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #116 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos noen av oss er det ikke mulig å gjøre noe med forfallet. Jeg har overflødig hud og delte magemuskler. Vitiligo som ser helt jævlig ut. Etter fødslene (4) har jeg fått masse uønsket kroppshår, og orker ikke barbere hele kroppen hver dag. Navlebrokk. Lavt stoffskifte som gjør at jeg har tjukk ansikt med dobbelthake uansett hvor tynn og trent jeg er, og jeg kan heller ikke gå ned de siste 2 kiloene ts snakket om. Kan ts fortelle meg hvordan jeg blir kvitt dette forfallet uten å bruke 500 000 kroner? Anonymkode: 902a6...326 Er du sammen med en forsidemann da? Som har sixpack? Og alle yngre damene sikler etter? Anonymkode: 3d683...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #117 Del Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Juks å fjerne noe som kom pga sykdom? Hele koppen min er full av strekkmerker, pupper, lår, mage, rompe og legger. Man fjerner ikke strekkmerker ved å fjerne overflødig hud. Nei man trenger ikke fjerne hud så lenge den ikke skaper mer sykdom, som kronisk sopp, eksem mm. Og hvis mannen skulle finne en annen pga hvordan kroppen ser t? Good riddance. Anonymkode: 55d7d...65d Men du har flat mage fordi du fjernet hud. Vi må betale selv og får ikke det fjernet, ergo ser vi blubbete og smågravide ut uansett hvor mye vi trener. Du kan virkelig ikke sammenligne noe naturlig med noe som er fikset på! Anonymkode: 902a6...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #118 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sammen med en forsidemann da? Som har sixpack? Og alle yngre damene sikler etter? Anonymkode: 3d683...874 Nei, men mannen har ikke slike skavanker som meg. Anonymkode: 902a6...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #119 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hengepupper og cellulitter nevnte hun. Som det Ikke går an å trene bort. Anonymkode: 902a6...326 Jeg sa aldri at det går an trene vekk hengepupper?!! For gudsskyld! Celluliter JA. Det er fullt mulig!! Jeg har ikke 1 eneste cellulitt etter jeg la av meg svangerskapskiloene Anonymkode: 3d683...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #120 Del Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, men mannen har ikke slike skavanker som meg. Anonymkode: 902a6...326 Nei men det har ikke noe å si.. jeg sikter til disse forsidemennene , typ david gandy, som er sammen med damer på utseendeskala nr2. Ett normalt par er ett normalt par. Det som er fascinerende er disse råkjekke mennene sammen med damer som ikke bryr seg om seg selv. Anonymkode: 3d683...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå