Snaskesnusken Skrevet 30. juli 2018 #181 Del Skrevet 30. juli 2018 3 timer siden, Svartfugl skrev: At man kan trene seg fra en graviditet er ikke sant. At man kan gå ned i vekt er sant, men hengepupper og hengemage etter svangerskap er det noen som får, og det får de gjort lite med om de da ikke legger seg under knvien. Cellulitter har de fleste kvinner i varierende grad, men om man er tykk får man flere. Hvordan kan man se ut som et svaberg, forresten? Er man grå over hele kroppen med mange små skjell, mose og noen måker på hodet? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bilbo! Skrevet 30. juli 2018 #182 Del Skrevet 30. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man får ihvertfall ikke kroppen ødelagt om man får barn når man er ung. Jeg fikk begge mine tidlig i tyveårene og kroppen gikk tilbake til normalen med èn gang helt uten å trene. Huden er mye mer smidig i tyveårene enn den er i tredve og førti årene. Så det er godt mulig at man kan få hengebryst og overflødig hud hvis man får barn når man er "gammel" @Arabella Anonymkode: 075bc...501 Jeg fikk barn senere og kroppen "ødelagt". Har riktignok en mann som elsker meg. Jeg ser meg ikke rundt etter andre menn og kritiserer konene deres. Det anser jeg som svært usympatisk. Spiller ingen rolle om en er pen utenpå, når en er bitter, knipen og ondskapsfull på innsiden. Det skinner gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #183 Del Skrevet 31. juli 2018 På 28.7.2018 den 22.02, AnonymBruker skrev: Kan man få alt dette etter svangerskap? Si meg, er ikke kvinnekroppen skapt for svangerskap? Anonymkode: f1ee8...62c Joda kvinnekroppen er skapt for svangerskap. Men ja, man kan også få alt dette. Husk at i u-land dør utrolig mange damer under svangerskap/fødsel. Vet ikke hvor ille det er nå, men i 2011 kunne man forvente at 1 av 11 unge afghanske kvinner døde på grunn av akkurat svangerskap og fødsel i følge SSB. Vi er utrolig heldige i Norge som har det helsevesenet vi har, og det er ikke lenger vanlig med dødsfall her selv om det forekommer. Skader og visuelt tydelige påkjenninger på kroppen derimot, er det helt naturlig at mange ikke slipper unna. Og levealderen vår, selv i Norge, blir faktisk i gjennomsnitt kortet ned med ett par år for hvert barn vi føder. Jeg kan garantere deg at om du møter meg på byen kan du ikke se at jeg er mamma. Jeg er 21år, like slank som før fødsel (i ganske god form), og har ikke noe overflødig hud eller hengpupper. Men hvis du spør meg om jeg har skader kan jeg peke på nå utrolig bleke strekkmerker her og der, og jeg kan fortelle at kjønnsleppa mi er kløyvd i to, og at jeg fremdeles snart 3år etter fødsel sliter med å ha sex uten store smerter - og det er ingenting legen min kan gjøre for å hjelpe meg med det. Vi er skapt for svangerskap og fødsler, men vi er ikke nødvendigvis skapt for å komme igjennom det uten skader. Anonymkode: 4d53d...625 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 31. juli 2018 #184 Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Man får ihvertfall ikke kroppen ødelagt om man får barn når man er ung. Jeg fikk begge mine tidlig i tyveårene og kroppen gikk tilbake til normalen med èn gang helt uten å trene. Huden er mye mer smidig i tyveårene enn den er i tredve og førti årene. Så det er godt mulig at man kan få hengebryst og overflødig hud hvis man får barn når man er "gammel" @Arabella Anonymkode: 075bc...501 Jeg har vanskelig for å tro at du har barn da du fremstiller deg selv som uviten når det kommer til svangerskap og fødsler. Det er ingen garanti for å ikke få skader av en fødsel selv om du er ung. Hengepupper går vel ikke under skadet kropp. Endret 31. juli 2018 av Snaskesnusken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizz- Skrevet 31. juli 2018 #185 Del Skrevet 31. juli 2018 Nå kan det jo faktisk hende at disse bleikfeite damene (og mennene) faktisk har helt andre prioriteringer i livet enn å bry seg med hvordan fremmede mennesker på stranden oppfatter hvordan de ser ut? Mulig de syns de ser helt ålreite ut selv, eller kanskje de vet at de ikke er like vakre utvendig lenger som de var for flere år siden. Men at de faktisk ikke bryr seg om det! De har vokst fra kroppshysteriet og funnet roen i å heller være sunn og frisk, så får heller fremmede hobbydommere sitte på sidelinjen å dømme i hytt og gevær, uten at de faktisk bryr seg nevneverdig om det. Tiden hvor kropp og utseende har førsteprioritet er over og ut for mange når de får et liv utenom som er mye mer givende og ekte enn å stresse med å løpe og sykle og trene sit ups flere ganger i uka, for å absolutt skal være så pen å se på. Hva får man ut av at andre syns en er vakker? Er det ikke nok å være fornøyd selv? Jeg kan godt sette meg ned og kritisere deg for hvor umodent, kjedelig og overflatisk liv du må ha, som gidder å sitte å bruke tid på å synse og mene så sterkt om fremmede menneskers kropp. Men det gjør jeg ikke, jeg passer mine egne saker. Og det burde du også kanskje gjøre, om jeg nå absolutt skal ha en mening om deg. La folk få være sånn som de vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #186 Del Skrevet 31. juli 2018 2 timer siden, Snaskesnusken skrev: Jeg har vanskelig for å tro at du har barn da du fremstiller deg selv som uviten når det kommer til svangerskap og fødsler. Det er ingen garanti for å ikke få skader av en fødsel selv om du er ung. Hengepupper går vel ikke under skadet kropp. @Arabella spurte om man kunne se på en kvinnekropp om hun hadde født. Det var det jeg svarte på. Jeg fikk som sagt barn tidlig og man kunne ikke se på min kropp at jeg hadde født to barn til verden. Anonymkode: 075bc...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #187 Del Skrevet 31. juli 2018 På 29.7.2018 den 18.52, Arabella skrev: Har du noe belegg for å påstå dette? På hvilken måte blir kroppen ødelagt? Mener du at du kan se på en kvinnekropp at vedkommende har satt barn til verden? Det var dette jeg svarte på. Anonymkode: 075bc...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 31. juli 2018 #188 Del Skrevet 31. juli 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Arabella spurte om man kunne se på en kvinnekropp om hun hadde født. Det var det jeg svarte på. Jeg fikk som sagt barn tidlig og man kunne ikke se på min kropp at jeg hadde født to barn til verden. Anonymkode: 075bc...501 Du påsto at man ikke får kroppen ødelagt som ung. Det er det ingen garantier for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #189 Del Skrevet 31. juli 2018 17 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Du påsto at man ikke får kroppen ødelagt som ung. Det er det ingen garantier for. Ok. mulig jeg ordla meg feil, men det jeg mente var at utseendemessig blir ikke kroppen ødelagt når man får barn når man er ung all den tid huden er mye mer smidig da. Hun som spurte lurte på om man kunne se det på en kvinne om hun hadde født og det var det jeg svarte på. Ingen kunne se det på meg at jeg hadde født to barn til verden. Anonymkode: 075bc...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 31. juli 2018 #190 Del Skrevet 31. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. mulig jeg ordla meg feil, men det jeg mente var at utseendemessig blir ikke kroppen ødelagt når man får barn når man er ung all den tid huden er mye mer smidig da. Hun som spurte lurte på om man kunne se det på en kvinne om hun hadde født og det var det jeg svarte på. Ingen kunne se det på meg at jeg hadde født to barn til verden. Anonymkode: 075bc...501 Det er ingen garantier for at du ikke får hengehud i ung alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 31. juli 2018 #191 Del Skrevet 31. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. mulig jeg ordla meg feil, men det jeg mente var at utseendemessig blir ikke kroppen ødelagt når man får barn når man er ung all den tid huden er mye mer smidig da. Hun som spurte lurte på om man kunne se det på en kvinne om hun hadde født og det var det jeg svarte på. Ingen kunne se det på meg at jeg hadde født to barn til verden. Anonymkode: 075bc...501 Hva mener du med at kroppen skulle bli ødelagt? Det får ikke jeg tak i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 31. juli 2018 #192 Del Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var dette jeg svarte på. Anonymkode: 075bc...501 Kanskje du kan svare på hvofor enkelte fedre ser høygravide ut? Kan du svare på hvorfor enkelt fedre ser ut som de har født med tanke på kroppens utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #193 Del Skrevet 31. juli 2018 For min del er jeg overhodet ikke enig i at kvinner bestandig forfaller kjappere enn menn. Jeg synes mange av mine venninner holder seg langt bedre enn sine ektemenn. For min del er det sant nå. Min mann holder seg bedre enn meg. Iallefall akkurat nå, da jeg har slitt med sykdom siden høsten i fjor. Nå er jeg på bedringens vei, og håper at jeg om ikke så alt for lenge vil se både friskere og sprekere ut igjen. Jeg har sett sliten ut lenge, og mye mulig har folk lurt på hva min flotte mann gjør med en så blek og dradd kvinne, men han har heldigvis stått ved min side gjennom sykdommen. Det skulle bare mangle egentlig! Når jeg ser på bilder av meg selv opp gjennom årene er det store forskjeller på hvilken fase i livet jeg har vært i. Jeg fikk første barn da jeg var 20 år, og årene rett etter var ikke min storhetstid utseendemessig. Så blomstret jeg opp igjen da den tøffeste småbarnsperioden var over, og var antagelig på mitt vakreste fra 25-30 år. Da fikk jeg barn igjen, og ser mer sliten ut noen år fremover, til jeg igjen blomstret da de ble litt større. Nå er det sykdom som har gitt sitt preg, men jeg tror nok jeg vil se langt bedre ut om noen måneder. Livet går i faser, som påvirker mye, men når man tenker på hvor mye vi kvinner går gjennom er det egentlig utrolig hvor bra mange ser ut når de er 40 år og oppover. Heldigvis har mange av oss menn som elsker oss gjennom fasene i livet. Anonymkode: f07f4...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #194 Del Skrevet 31. juli 2018 23 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Det er ingen garantier for at du ikke får hengehud i ung alder. Det er egentlig ingen garanti for noe her i verden. Men det er mest sannsynlig at kroppen går fortere tilbake til normalen når man er ung. Anonymkode: 075bc...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #195 Del Skrevet 31. juli 2018 18 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Kanskje du kan svare på hvofor enkelte fedre ser høygravide ut? Kan du svare på hvorfor enkelt fedre ser ut som de har født med tanke på kroppens utseende? Hehe, nei det kan jeg ikke svare på, har aldri hørt om det heller. Men må si det er et merkelig fenomen hvis så er tillfelle. Uansett så skjønner jeg ikke helt hva det har med unge kropper og graviditet å gjøre? Anonymkode: 075bc...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 31. juli 2018 #196 Del Skrevet 31. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, nei det kan jeg ikke svare på, har aldri hørt om det heller. Men må si det er et merkelig fenomen hvis så er tillfelle. Uansett så skjønner jeg ikke helt hva det har med unge kropper og graviditet å gjøre? Anonymkode: 075bc...501 Det er vel et tilsvar til deg som mener at kvinnekroppen automatisk blir ødelagt ved graviditet. Kan du snart fortelle i klartekst hva du mener med ødeleggelse av kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #197 Del Skrevet 31. juli 2018 4 minutter siden, Arabella skrev: Det er vel et tilsvar til deg som mener at kvinnekroppen automatisk blir ødelagt ved graviditet. Kan du snart fortelle i klartekst hva du mener med ødeleggelse av kroppen? Nei, det var ikke meg som sa det. Det var noen lenger bak som sa det. Det jeg sa var at kroppen går fortere tilbake til normalen når man er ung. Jeg tenkte da spesiellt på huden på magen, at den trekker seg fortere sammen fordi huden er mye mer elastisk og smidig når man er ung. At kroppen blir ødelagt av graviditet var nytt for meg også, bare så det er sagt Anonymkode: 075bc...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 31. juli 2018 #198 Del Skrevet 31. juli 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det var ikke meg som sa det. Det var noen lenger bak som sa det. Det jeg sa var at kroppen går fortere tilbake til normalen når man er ung. Jeg tenkte da spesiellt på huden på magen, at den trekker seg fortere sammen fordi huden er mye mer elastisk og smidig når man er ung. At kroppen blir ødelagt av graviditet var nytt for meg også, bare så det er sagt Anonymkode: 075bc...501 Uffameg, disse AB-kodene er ikke lett å holde styr på. Du må unnskylde meg forat jeg tok feil. Jeg fikk selv fem barn da jeg var henholdsvis 20, 21, 22, 24 og 28 år. Jeg var slank og stram ganske snart uten annen trening enn å jonglere barneflokken og etterhvert yrkesarbeid i tillegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest F S Skrevet 31. juli 2018 #199 Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehe, nei det kan jeg ikke svare på, har aldri hørt om det heller. Men må si det er et merkelig fenomen hvis så er tillfelle. Uansett så skjønner jeg ikke helt hva det har med unge kropper og graviditet å gjøre? Anonymkode: 075bc...501 På tide å se den Arnold Schwazenegger filmen da, der han var gravid! 😂 Mulig medisinsk, sier'em, jo! Sikkert noen menn som har forsøkt frivillig(?) Gadd vite hvor lenge mannen hadde holdt ut forresten, - og skreket, - og banne-vokabularet her! Små- interessant! Og som kjent, stort sett ingen menn som har forsøkt simulert smerte har holdt ut. Ikke holdt ut starten, engang Endret 31. juli 2018 av F S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #200 Del Skrevet 31. juli 2018 22 minutter siden, Arabella skrev: Uffameg, disse AB-kodene er ikke lett å holde styr på. Du må unnskylde meg forat jeg tok feil. Jeg fikk selv fem barn da jeg var henholdsvis 20, 21, 22, 24 og 28 år. Jeg var slank og stram ganske snart uten annen trening enn å jonglere barneflokken og etterhvert yrkesarbeid i tillegg. Det går helt fint, fort gjort å surre litt med AB-kodene Wow, fem barn i så ung alder og så tette, fantastisk... men sikkert slitsomt også. At du ble slank og stram igjen ganske raskt uten trening, understreker poenget mitt, at man går raskere tilbake til normalen når man er ung når man får barna. Jeg opplevde det samme, helt stram og flat mage ganske raskt. Fikk to barn tidlig i tyveårene. Anonymkode: 075bc...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå