Gå til innhold

Hvem er dette barnets rette mor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett denne før, og gjettet feil første gangen. Jeg gjettet hun til høyre fordi hun så trygg og avslappet ut, slik kroppsspråket til en mor bør være i denne situasjonen, mener jeg. Gutten sitter jo rett ved siden av henne på gulvet. I tillegg har både hun og gutten stripete overdel, som jeg tenkte kanskje var et hint til at hun hadde kledd gutten opp. 

Anonymkode: c5961...8c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er kvinnen i rødt :) Har sett denne før, og da gjettet jeg feil jeg og!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mulig å avgjøre ut i fra tegningen hvem som er moren. 

Anonymkode: dbb7a...75f

AnonymBruker
Skrevet

Her er løsningen:

Anonymkode: 37a55...191

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig å avgjøre ut i fra tegningen hvem som er moren. 

Anonymkode: dbb7a...75f

Enig. I "løsningen" får man presentert noe sannsynlighetsgreier. Men ikke noe som definitivt avgjør 100% hvem som er moren.

Anonymkode: ff22e...598

• Liker 3
Skrevet
På 28.7.2018 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Du trenger bare bildet for å finne svaret. Hvem tror du, og hvorfor?

IMG_1943.JPG

Anonymkode: 1b864...6aa

Hun med grønn kjole. Hun har på seg sko som det er mulig å kombinere med å leie små barn 

Skrevet (endret)

Hun i grønt fordi:

1) Hun har flate sko.

2) Gutten sitter vendt mot henne (men det gir bare mening hvis den andre kvinnen ikke kjenner han godt).

3)Hun lener seg litt mot barnet, og har generelt et veldig åpent kroppsspråk. Veldig tilgjengelig.

4) Hun gløtter bort på barnet. Opplever selv at jeg ser etter barnet mitt selv om jeg er ute på byen med venner mens pappaen og minien er hjemme, eller mens jeg er på skolen. Er en ren refleks, tar meg ofte i det og synes det er ganske fascinerende fordi jeg ikke tenker over at jeg er så på vakt i hverdagen 😂

Endret av heipådegsann
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, heipådegsann skrev:

Hun i grønt fordi:

1) Hun har flate sko.

2) Gutten sitter vendt mot henne (men det gir bare mening hvis den andre kvinnen ikke kjenner han godt).

3)Hun lener seg litt mot barnet, og har generelt et veldig åpent kroppsspråk. Veldig tilgjengelig.

4) Hun gløtter bort på barnet. Opplever selv at jeg ser etter barnet mitt selv om jeg er ute på byen med venner mens pappaen og minien er hjemme, eller mens jeg er på skolen. Er en ren refleks, tar meg ofte i det og synes det er ganske fascinerende fordi jeg ikke tenker over at jeg er så på vakt i hverdagen 😂

Hun har også føttene pekende mot barnet

Anonymkode: 37a55...191

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. I "løsningen" får man presentert noe sannsynlighetsgreier. Men ikke noe som definitivt avgjør 100% hvem som er moren.

Anonymkode: ff22e...598

Denne tegningen fanger jo også bare opp et øyeblikk. Hadde dette vært en reell situasjon og de hadde sittet der et par timer, ville både barnet og begge kvinnene ha skiftet posisjon flere ganger. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte grønt med en gang, fordi det er slik jeg alltid sitter med ungene på venterom. 

Anonymkode: 33460...ec9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...