AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Inspirert av en annen tråd her på forumet om barn og voldtekt, deler jeg noe jeg selv gjorde som barn/ungdom, som jeg har kvernet så mye på. Jeg er dame, bare så det er sagt. Er heller ikke ute etter kritikk. Dette er mange år siden, og jeg er klar over at det var veldig galt. Jeg har en 7 år yngre bror som jeg passet mye på da jeg var rundt 10-11 år gammel. Jeg husker et tilfelle der jeg onanerte foran broren min, gned med fingre uten på klærne. Hvorpå han spurte hva jeg gjorde. Usikker på om jeg husker rett nå, men lurer på om jeg spurte om han ville ta på meg. Hvis jeg ikke husker veldig feil så sa han nei, og gikk. Sikkert litt forundret. Han forsto jo ingenting stakkars, og har nok ikke tatt skade. Vi har et godt forhold i dag. Men disse minnene får meg til å føle meg utrolig ekkel! Men hva i huleste feilte det meg?? Et så stort barn som jeg var bør da vite bedre? I dag er jeg en normal person med vanlige grenser mot andre folk. Men har nok vært veldig utforskende og grensesprengende tidlig i 20 årene. Jeg var som barn veldig opptatt av og nysgjerrig på sex. Onanerte_ veldig_ mye frem til 17-18 års alder. På barneskolen også mye "skjult" i klasserommet og ja, rundt over alt. Det er så rart å tenke tilbake på som godt voksen. Hva som trigget den oppførselen lurer jeg fælt på.. Anonymkode: 3e198...8dd
Gjest BearMama Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Du er ikke en overgriper når du ikke tvang han til handling, respekterte hans valg om å ikke delta eller tvang deg på han. Det er vanlig at man er nysgjerrig på kropp og seksualitet når en er i den alderen. Hormonene begynner å svinge og man blir fanget opp i at man plutselig kjenner nye følelser både psykisk og fysisk. Mange leker doktor lek både med venner og søsken, dog ikke når de er såpass stor som du var med yngre barn eller søsken(venner kan skje). Du var ganske stor, men du forgrep deg ikke på han. Du gjorde det aldri igjen så tenker at det var et ubetenksomt øyeblikk fra din side. Du vet at du ikke gjorde det igjen, du vet at du aldri utsatte han for noe ved en senere anledning så jeg ville latt det gå.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Syntes ikke du skal tenke på det. Anonymkode: 51c12...58f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå