AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Jeg traff en veldig fin og hyggelig fyr på Sukker som viser seg å ha en "mørk" side som jeg ikke skjønner meg på. Vi tekstet en del sammen og slikt, og alt var helt i orden. Jeg hadde på forhånd "advart" om at jeg hadde noen kilo extra, noe han tok med ... i ettertid skjønner jeg jo det ... å være utrolig positiv og dro frem flere ganger at det var det han likte. Etter å ha sendt et bilde av meg i helfigur fikk jeg en ganske spesiell respsons, han sa jeg var for "slank". Siden det var det lite kontakt fra han. Jeg hadde da allerede blitt ganske gira på han, og likte han veldig godt, og følte meg litt skuffet også. Jeg har aldri blitt stemplet som slank før, i allefall ikke for slank. Uansett så fikk jeg kontakt med han igjen, og han beklaget seg med at han kun tenner på veldig tjukke damer, og kan kun få erigert med veldig tjukke damer. Han sendte meg bilde av to damer (Instagram - ukjent for meg) og at de to var ganske representetive for hva han likte. De var veldig tjukke i mine øyne og jeg ble litt uvel, faktisk. Nå vil jeg fortsatt treffe han da, men jeg er veldig usikker på om det hele tatt er håp for oss? Jeg vil ikke legge på meg, men er det noen som har opplevd noe slikt selv eller hva vil dere råde meg? Er det virkelig helt umulig for en mann å ikke få det til med andre type damer? Anonymkode: d5a50...585
Drakan Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Har hørt om sånne fyrer. De har ett eget navn.https://en.wikipedia.org/wiki/Fat_fetishism Anbefaler deg å styre unna, da han kan starte å tvangsfore deg for å gjøre deg tykkere. Er litt skummelt, men er greit så lenge han ikke tvangsforer. O_o 18
Missy77 Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, Drakan skrev: Har hørt om sånne fyrer. De har ett eget navn.https://en.wikipedia.org/wiki/Fat_fetishism Anbefaler deg å styre unna, da han kan starte å tvangsfore deg for å gjøre deg tykkere. Er litt skummelt, men er greit så lenge han ikke tvangsforer. O_o Tenkte på akkurat det samme. 😬 Så for meg at han skulle begynne å tvangsfore TS. 🙈 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 Hvis han allerede har sagt at du ikke faller innenfor hans preferanser, så er det ikke stort mye håp for dere to, annet enn at han begynner å tvangsfore deg, tenker jeg. Anonymkode: 50e47...05a 23
Drakan Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 (endret) 2 minutter siden, Missy77 skrev: Tenkte på akkurat det samme. 😬 Så for meg at han skulle begynne å tvangsfore TS. 🙈 Ikke sikkert han er en feedees, men man vet aldri med sånne fetish. 😮 Har fått med meg en sånn horror film hvor en fyr matet damen sin til en annen dame for å... er derfor jeg tenkte på det. *grøss* Aldri se en darkweb horror film. Endret 28. juli 2018 av Drakan
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 Dette blir i samme gate som å prøve å "omvende" en homofil. Det er ikke en farbar vei. Anonymkode: c3c99...02f 12
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #7 Skrevet 28. juli 2018 4 minutter siden, Drakan skrev: Ikke sikkert han er en feedees, men man vet aldri med sånne fetish. 😮 Har fått med meg en sånn horror film hvor en fyr matet damen sin til en annen dame for å... er derfor jeg tenkte på det. *grøss* Aldri se en darkweb horror film. Jeg tror de fleste brukere på kvinneguiden henter kunnskapen sin fra skrekkfilmer, så det er ikke noe rart eller (gud forby) unormalt med deg. Anonymkode: 0258a...a4f 5
Drakan Skrevet 28. juli 2018 #8 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror de fleste brukere på kvinneguiden henter kunnskapen sin fra skrekkfilmer, så det er ikke noe rart eller (gud forby) unormalt med deg. Anonymkode: 0258a...a4f Så faktisk dokumentarer om feedes og Gaines før jeg så horror filmen. Er nesten like kvalmt, om ikke enda mer siden det er ekte. O_o Men de finner det veldig.... …. sexy.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #9 Skrevet 28. juli 2018 Er det ikke fint om han er åpen om sine preferanser da? Hadde det vært bedre om han sa han kun tenner på tynne damer, slik veldig mange gjør? Anonymkode: 151c0...a5b 6
Missy77 Skrevet 28. juli 2018 #10 Skrevet 28. juli 2018 22 minutter siden, Drakan skrev: Ikke sikkert han er en feedees, men man vet aldri med sånne fetish. 😮 Har fått med meg en sånn horror film hvor en fyr matet damen sin til en annen dame for å... er derfor jeg tenkte på det. *grøss* Aldri se en darkweb horror film. Åh herregud. 😅 For en film! 🙈 Jeg så også en dokumentar en gang om en fyr som hadde dama si i en seng og foret henne masse og hvor hun ikke var i stand til å gå ut av senga.... Hadde den i hodet da jeg leste dette innlegget. Men får håpe han TS har kontakt med ikke er en sånn fyr. Men jeg blir faktisk veldig glad for å lese at han liker tykke damer. Hurra for mangfoldet! Og så herlig at man er forskjellige. 🙏🏼 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #11 Skrevet 28. juli 2018 Best å holde seg unna. Høres ikke helt sunt ut om han vil du skal legge på deg får å passe sammen. Blir som å si at en slanke kvinne er for tykk.høres ut som han har en løs skrue... Anonymkode: 6d8d2...405 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #12 Skrevet 28. juli 2018 Det står på profilen hans at han foretrekker større damer.Det er litt spesielt, for han virkr helt normalt ellers, både i forhold til jobb og hva han driver på med ellers. Han er hyggelig og grei men jeg skjønner ikke hvorfor han er på en sånn normal side da om han kun tenner på tjukke? Anonymkode: d5a50...585
Snaskesnusken Skrevet 28. juli 2018 #13 Skrevet 28. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står på profilen hans at han foretrekker større damer.Det er litt spesielt, for han virkr helt normalt ellers, både i forhold til jobb og hva han driver på med ellers. Han er hyggelig og grei men jeg skjønner ikke hvorfor han er på en sånn normal side da om han kun tenner på tjukke? Anonymkode: d5a50...585 Seksuelle preferanser er en del av personligheten. Den definerer ikke et menneske som person ene og alene. 9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #14 Skrevet 28. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står på profilen hans at han foretrekker større damer.Det er litt spesielt, for han virkr helt normalt ellers, både i forhold til jobb og hva han driver på med ellers. Han er hyggelig og grei men jeg skjønner ikke hvorfor han er på en sånn normal side da om han kun tenner på tjukke? Anonymkode: d5a50...585 Tro det eller ei, men tjukke folk er også normale. Anonymkode: 454a3...2fe 11
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #15 Skrevet 28. juli 2018 Alle har forskjellige siden selv om man fremstår som "normal". T.o.m ted buddy virket veldig normal for å sette ting veldig på spissen.😅 sier ik at han er seriemorder, men folk har forskjellige sider og preferanser. Man kan ikke se på folk hva slags preferanser de har. Klart det fins unntak. Anonymkode: 6d8d2...405 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #16 Skrevet 28. juli 2018 Tror du likesom du vet alt om noen ved å se på de? Anonymkode: 6d8d2...405
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #17 Skrevet 28. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Tro det eller ei, men tjukke folk er også normale. Anonymkode: 454a3...2fe Jeg tror TS mente at det er unormalt å tenne helt utelukkende på overvektige kvinner og ikke noe annet Anonymkode: 24ee4...e68 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #18 Skrevet 28. juli 2018 Så.. han kan ikke være normal OG tenne på overvektige? *klø seg i hode* Anonymkode: d2883...ff5 7
eksentrisk Skrevet 28. juli 2018 #19 Skrevet 28. juli 2018 (endret) Det er unormalt å _kun_ tenne på tykke kvinner. Hvorfor tror noen at unormalt betyr negativg? Unormalt er bare unormalt. Slå det opp i ordboka. Endret 28. juli 2018 av eksentrisk 2
annebanane Skrevet 28. juli 2018 #20 Skrevet 28. juli 2018 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.7.2018 den 13.44): . Endret 15. oktober 2022 av annebanane 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå