AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Er det flere som praktiserer nakent kveldsbad/nattbad? Litt for sjenert og redd for å bli snikfotografert til å bade naken om dagen. Synes egentlig det er deiligst å bade naken. Nå er det så varmt at det er også fint å bade også om natta. Mørke gjør at man ikke ses så godt og det er umulig å fotografere. Selv om kanskje naboene får en mistanke om hva vi gjør så ser de ingenting. Litt spennende man samtidig trygt. Noen andre? Anonymkode: 97b39...0fa
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Nakenbadet på hytta. Tror ikke så mange er interessert i å luske i buskene for å snikfotografere meg. Er også for mørkt til å ta bilder. For meg handler det mer om å passe på å ikke være til sjenanse for andre enn redselen for å bli fotografert. Jeg ønsker ikke å trenge meg på noen så synes nakenbading om natta er ganske greit. Anonymkode: a7166...a16 2
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Jeg bader helst naken. Om noen vil ta bilder skal de få lov til det, men det er ikke et stort renn med fotografer. Er på vei til å stå opp nå for et morgennakenbad før frokost. Ha en fin dag!
petterm Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 Nakenbading er best! Funker greit både på dagen og natta hvis man ikke bader oppi alle andre.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 Bader naken, hele døgnet. Klarer ikke å se noen sammenheng hvor et bilde av meg som bader naken hadde ødelagt noe som helst i livet mitt. Anonymkode: edfcd...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 Tipper redselen og konsekvensen ved å bli fotografert naken er ganske forskjellig om man er kvinne eller mann, ung eller gammel. Yngre kvinner er mer utsatt for å bli snikfotografert enn eldre menn. Det er vel også fortsatt, all likestilling til tross, mer skamfullt for kvinner å bli fotografert naken enn menn. Eldre er også etablert mer i yrkeslivet så et bilde fra eller til betyr vel ikke så mye. Er du ung kan det vel påvirke mer og skape mer oppmerksomhet. Men mulig dette er mer i kultur og redsel enn det er realitet. Hvis jeg skulle ansatt noen hadde det betydd ingenting om de var blitt fotografert naken på en strand. Anonymkode: 97b39...0fa 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2018 #7 Skrevet 28. juli 2018 Det ligger flere bilder av meg nakenbadende på min åpne profil på face. De er lagt ut av meg (selvsagt ikke kjønnsorgan). Min eks-svigermor kommenterer dette overfor døtrene mine. Aldri fått en negativ reaksjon. Grab the bull by the horn (pun unintemded), sier jeg.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #8 Skrevet 28. juli 2018 Nakenbilder ofte fra båten midt på Mjøsa. Men mest av praktiske grunner. Siden jeg ikke har med skift og trenger et bad i varmen. Anonymkode: 23033...fb0
Gjest Mass Skrevet 28. juli 2018 #9 Skrevet 28. juli 2018 Herlig! Hadde gjort det selv (om natten) dersom jeg hadde mulighet.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #10 Skrevet 28. juli 2018 Pass på brennmaneter.... Anonymkode: 3c583...a00
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #11 Skrevet 28. juli 2018 Jeg hadde en joggetur nettopp da det var relativt hett, fant meg en liten bukt for meg selv og kledde av meg alle klærne og hoppet uti. Det er dog mye båttrafikk utenfor, men klarte å time det slik at jeg ikke ble sett. Jeg driter egentlig i det at noen kunne sett meg naken, men samtidig er jeg jo ganske sjenert, og badetiss kombinert med joggetiss for en tiss som i utgangspunktet ikke er all verden å skryte av er jo ingen god kombinasjon. Anonymkode: 3c583...a00
Morganaut Skrevet 28. juli 2018 #12 Skrevet 28. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Eldre er også etablert mer i yrkeslivet så et bilde fra eller til betyr vel ikke så mye. Er du ung kan det vel påvirke mer og skape mer oppmerksomhet. Men mulig dette er mer i kultur og redsel enn det er realitet. Hvis jeg skulle ansatt noen hadde det betydd ingenting om de var blitt fotografert naken på en strand. Anonymkode: 97b39...0fa Kan jo bli interessant om noen som har problemer med å få seg jobb legger ut / "lekker" noen stilfulle nakenbilder. Så saksøker de neste bedrift / etat som ikke gir dem jobben de søker på for diskriminering. Mulig virksomheten er villig til å gå langt for å hindre negativ omtale og å bli sett på som prippen, særlig om søkeren er kvinne.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #13 Skrevet 28. juli 2018 16 timer siden, Alterego666 skrev: Jeg bader helst naken. Om noen vil ta bilder skal de få lov til det, men det er ikke et stort renn med fotografer. Er på vei til å stå opp nå for et morgennakenbad før frokost. Ha en fin dag! Hvor da hehe? Anonymkode: 391c6...b2f
Gjest Alterego666 Skrevet 29. juli 2018 #14 Skrevet 29. juli 2018 (endret) . Endret 29. juli 2018 av Alterego666
Gjest Alterego666 Skrevet 29. juli 2018 #15 Skrevet 29. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor da hehe? Anonymkode: 391c6...b2f Nytt morgenbad i dag i Setesdal. Siste feriedag.
~Tor~ Skrevet 29. juli 2018 #16 Skrevet 29. juli 2018 7 timer siden, Morganaut skrev: Kan jo bli interessant om noen som har problemer med å få seg jobb legger ut / "lekker" noen stilfulle nakenbilder. Så saksøker de neste bedrift / etat som ikke gir dem jobben de søker på for diskriminering. Mulig virksomheten er villig til å gå langt for å hindre negativ omtale og å bli sett på som prippen, særlig om søkeren er kvinne. Men i alle dager. Hvis noen får avslag på en jobbsøknad på grunn av at vedkommende har badet naken på en bortgjemt plass - da er det like greit. Slike plasser fortjener ingen arbeidstakere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå