Gå til innhold

Hva definerer en "slut"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare av ren nysgjerrighet så lurer jeg på hvor mange man må ha sex med for å bli definert som en "slut". Eller om andre ting teller inn i bildet også? 

Noen meninger?

Anonymkode: 52110...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slut= selger sex

Anonymkode: b73a6...d38

Men i forhold til hvordan noen omtaler andre. Noen får et stempel som "slut", men hvorfor? Det er jo ikke fordi de selger sex. Lurer på hvor grensa går fra å være ikke-slut til slut. 

Endret av Smiskerør
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smiskerør skrev:

TS her ja. 

Men i forhold til hvordan noen omtaler andre. Noen får et stempel som "slut", men hvorfor? Det er jo ikke fordi de selger sex. Lurer på hvor grensa går fra å være ikke-slut til slut. 

De som ikke klarer å dra eller sjekke menn selv, anser andre jenter som sluts Ergo er "slut" en gode.

Anonymkode: b73a6...d38

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke ha ligget med noen som helst for å oppnå det stempelet. Så lenge folk tror du er løs, holder det i massevis. 

Anonymkode: 11bff...5db

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slut = selger sex eller mottar gaver og slikt for fysisk kontakt.

F.eks
Hun tok imot en del øl på byen og lot fyren sponse alt, så da kalte vennene henne slutty 

Endret av Drakan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Slut er en nedsettende beskrivelse uten en klar definisjon. Det er opp til den som fremmer påstanden å velge uttrykket i enhver situasjon. Med andre ord så sier uttrykket mer om avsender enn om den uttrykket beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slut er en som har sex med flere, ikke bare én.å

Anonymkode: 7d6e1...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ofte kalt ei slut fordi jeg har hatt sex med mange, flørter mye og kler meg utfordrende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slut/tøs er en kvinne som er seksuelt likestilt menn. 

De liker sex og legger ikke skjul på det, derfor blir de shamet av sine prektige medsøstre. 

Jeg elsker sluts 😍

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slut er en merkelapp man setter på andre med en annen seksualmoral for å føle seg bedre med seg selv. Altså for å gjøre andre mindre enn seg selv.

Anonymkode: 836f9...76f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter min mening finnes ikke sluts. Det er et sosialt konstruert begrep for å kontrollere kvinnelig seksualitet.

Når det er sagt, elsker jeg å få jenter til å bli min skitne lille hore i senga.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppriktig talt er en "slut" etter min definisjon....

"En kvinne som gir etter for enten muskelmenn eller penger".

Anonymkode: d5566...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Oppriktig talt er en "slut" etter min definisjon....

"En kvinne som gir etter for enten muskelmenn eller penger".

Anonymkode: d5566...a80

Med andre alt du ikke har?

Anonymkode: f3e76...b95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Slut" er et engelsk ord for tøs, ludder, flyfille, osv. Mye brukt av de som har dårlig norsk ordforråd, eller av personer som synes engelske uttrykk er bedre enn norske. Muligens også av pakkiser etc.

Endret av Resignert
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 timer siden, Resignert skrev:

"Slut" er et engelsk ord for tøs, ludder, flyfille, osv. Mye brukt av de som har dårlig norsk ordforråd, eller av personer som synes engelske uttrykk er bedre enn norske. Muligens også av pakkiser etc.

Du mener slik som enkelte bruker ordet pakkis? Folk som har dårlig ordforråd og som heller tråkker på andre enn å løfte seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slut for meg handler ikke om antall, men om holdninger/innstilling.

"Jeg gjør aldri sånt" har vel vi gutta hørt, rett før vi sprøyter en cumload inn i gapet på en som har tatt seg en frikveld fra mann og hus.

Det er "slut"...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

En "slut" eller en "tøs" er ei som har et åpensinnet og bevisst forhold til sex. Sex er noe som opptar noe av hennes tankevirksomhet. Hvis du spør henne hva hun tenner på, får du faktisk et svar, og ikke et sånn: "Nei, jeg vet ikke jeg, tenner egentlig ikke på noe spesielt". Hun er alltid åpen for å krydre sexlivet litt, og er med på mye og mangt - og nyter det. Hun kjenner sin egen kropp godt nok til å vite hvordan hun får en orgasme, og gjerne flere. "Tøs" er en hedersbetegnelse i min bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...