AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Hei! Jeg liker godt å ta bilder, og som oftes blir det med mobilen, for den er alltid med. Men jeg syns det er så dumt at alt blir mindre på bilde når man bruker mobilen. Feks går det ofte store båter forbi her, og jeg ser godt detaljene på båtene - men når jeg tar bilde med mobilen så blir det jo bare som en miniatyr liksom, det ser ut som det er kjempelangt borte. Samme med de uttalige flotte solnedgangene, mye pener og større sol live enn med mobilkamera. Tips til linser?? Har ikke så mye greie på dette... Jeg kjøpte meg nylig Nokia 7 Plus - generelt fornøyd med kamera, men skulle gjerne zoomet litt mer.. Anonymkode: 6f244...f29
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Vet ikke om Moment lager linser til din telefon, men jeg har i alle fall god erfaring med produktene deres til iPhone. Anonymkode: 9aa4d...ee0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke om Moment lager linser til din telefon, men jeg har i alle fall god erfaring med produktene deres til iPhone. Anonymkode: 9aa4d...ee0 Nei, den vil nok ikke passe. Anonymkode: 6f244...f29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå