Gå til innhold

Hva har du til middag i dag?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag ble det brød og stekt egg.

På egget under steking la jeg hakket løk og paprika, samt et noen ostebiter. Krydder: Salt, pepper og gressløk.

Kjapt-kjapt og godt-godt i en stresset stund :)

Også godt med ris til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt uten for tema..men da jeg svippet inn her og så at Bertha hadde skrevet et innlegg..fikk jeg den sangen

"bertha kjære Bertha du er en deilig maskin...." fullstendig på hjernen...

takk for den Bertha.... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går laget vi Taco, og i dag skal vi grille........

Åh...jeg elsker å grille i sånn deilig sommervær :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det stort sett i grillmat om dagen, men i dag skal vi ha røkt svinenakke, kokte poteter, hvit saus m. gressløk, og kokte grønnsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Moussaka med baguetter og gresk salat (uten rødløk) idag. Får besøk senere idag, så da er det jo greit å lage noe litt enkelt. Men kom på at jeg er tom for melk. Får rusle ut en tur og kjøpe da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv bestiller jeg pizza fra Peppes! Gidder ikke styre med å lage mat i dag, er fyllesyk fra i går... Mange gode middagstips her da!! Takk jenter!! Neimen er ikke nordmenn så kjedlig i matveien som folk vil ha det til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavnet du ønsker er

Koteletter grillet på engangsgrill og pølser over bål i fjæra. Krydret med lett regn. Slett ikke verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag laget jeg hjemmelaget lasange med salat, dressing og brød til. Det er kanskje ganske "vanlig" mat, men både jeg og samboeren er veldig glad i det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde pastaretten som Fridjof lager på tv reklamen på tv 2. Har bestilt heftet fra internet, og der var det en del tips. Pastaretten er favouritt!

Biffstrimler med squasj, soltørkede tomater, løk og pesto og fersk pasta. Yammy!!

I morgen blir det fisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...