Gjest eminel Skrevet 16. august 2002 #1 Del Skrevet 16. august 2002 Er veldig lei middagsmat for tida. Trenger litt inspirasjon fra KG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 16. august 2002 #2 Del Skrevet 16. august 2002 Hadde kylling og ris til middag i dag. Kasnkje veldig vanlig, men godt er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. august 2002 #3 Del Skrevet 17. august 2002 I dag ble det brød og stekt egg. På egget under steking la jeg hakket løk og paprika, samt et noen ostebiter. Krydder: Salt, pepper og gressløk. Kjapt-kjapt og godt-godt i en stresset stund Også godt med ris til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 17. august 2002 #4 Del Skrevet 17. august 2002 helt uten for tema..men da jeg svippet inn her og så at Bertha hadde skrevet et innlegg..fikk jeg den sangen "bertha kjære Bertha du er en deilig maskin...." fullstendig på hjernen... takk for den Bertha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 17. august 2002 #5 Del Skrevet 17. august 2002 I går laget vi Taco, og i dag skal vi grille........ Åh...jeg elsker å grille i sånn deilig sommervær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. august 2002 #6 Del Skrevet 17. august 2002 Grillmat her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 17. august 2002 #7 Del Skrevet 17. august 2002 I går var det foliebakte grønnsaker og fyllte bakte poteter, i dag blir det moussaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 17. august 2002 #8 Del Skrevet 17. august 2002 Har akkurat spist taco, men vi brukte pitabrød istedenfor skjell eller tortillas. NAM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. august 2002 #9 Del Skrevet 17. august 2002 Takk, Olivia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 18. august 2002 #10 Del Skrevet 18. august 2002 Her går det stort sett i grillmat om dagen, men i dag skal vi ha røkt svinenakke, kokte poteter, hvit saus m. gressløk, og kokte grønnsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 18. august 2002 #11 Del Skrevet 18. august 2002 Her blir det Moussaka med baguetter og gresk salat (uten rødløk) idag. Får besøk senere idag, så da er det jo greit å lage noe litt enkelt. Men kom på at jeg er tom for melk. Får rusle ut en tur og kjøpe da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 18. august 2002 #12 Del Skrevet 18. august 2002 Vi skal ha pasta-salat. Veldig enkelt og godt! Orker ikke store og "tunge" middager i denne varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 18. august 2002 #13 Del Skrevet 18. august 2002 Selv bestiller jeg pizza fra Peppes! Gidder ikke styre med å lage mat i dag, er fyllesyk fra i går... Mange gode middagstips her da!! Takk jenter!! Neimen er ikke nordmenn så kjedlig i matveien som folk vil ha det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 18. august 2002 #14 Del Skrevet 18. august 2002 Eh... nudler med mais og en dæsj ketchup..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 18. august 2002 #15 Del Skrevet 18. august 2002 En banan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavnet du ønsker er Skrevet 18. august 2002 #16 Del Skrevet 18. august 2002 Koteletter grillet på engangsgrill og pølser over bål i fjæra. Krydret med lett regn. Slett ikke verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 18. august 2002 #17 Del Skrevet 18. august 2002 Ekte potetstappe m grillpølser, serverte tante i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 18. august 2002 #18 Del Skrevet 18. august 2002 Pasta, vi bare elsker det, og spiser en god del av det.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almia Skrevet 20. august 2002 #19 Del Skrevet 20. august 2002 I dag laget jeg hjemmelaget lasange med salat, dressing og brød til. Det er kanskje ganske "vanlig" mat, men både jeg og samboeren er veldig glad i det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romle Skrevet 20. august 2002 #20 Del Skrevet 20. august 2002 Vi hadde pastaretten som Fridjof lager på tv reklamen på tv 2. Har bestilt heftet fra internet, og der var det en del tips. Pastaretten er favouritt! Biffstrimler med squasj, soltørkede tomater, løk og pesto og fersk pasta. Yammy!! I morgen blir det fisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå