AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Har et kamera kjøpt i 2005. Har noen bilder tatt med det som jeg gjerne skulle hatt på PC'en men laderen er vekk. Noen som vet hvor jeg kan få tak i lader til dette kamera? Evt vet om en annen lur måte å få bildene over på PC? Legger ved bilde av brikka bildene ligget på også. Er helt grønn på det her 😅 Anonymkode: 1ded7...3aa
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Den brikka kan du sette i en minnekort leser som du får kjøpt rimelig mamge steder, kobler minnekortleser til data og vipps så er bildene på veim det er kanskje lettere enn å lete etter ladekabel til den der.. Anonymkode: dfe91...343 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 Takk da sjekker jeg ut det. Tror du den vil passe til bilde brikka? Er det standard størrelse? Anonymkode: 1ded7...3aa
Gruselgrafs Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 Sikker på at det ikke er minnekortleser på PCen? Tror det skal være det på de fleste nyere PCer. Hvis du har en laptop så står det ofte en dummy i det hullet du skal stikke minnekortet inn i, se etter den SD logoen enten på fronten av maskina eller på ene sida. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk da sjekker jeg ut det. Tror du den vil passe til bilde brikka? Er det standard størrelse? Anonymkode: 1ded7...3aa Minnekortleseren tar alt fra små til store brikker, den tar din og. Anonymkode: dfe91...343
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 8 timer siden, Gruselgrafs skrev: Sikker på at det ikke er minnekortleser på PCen? Tror det skal være det på de fleste nyere PCer. Hvis du har en laptop så står det ofte en dummy i det hullet du skal stikke minnekortet inn i, se etter den SD logoen enten på fronten av maskina eller på ene sida. Pc'en min er også nokså gammel. 2010 😅 Men skal sjekke. Takk for all hjelp 😊 Anonymkode: 1ded7...3aa
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #7 Skrevet 28. juli 2018 Den? Trygt å putte brikka i? Kan ikke miste de bildene 😅 Anonymkode: 1ded7...3aa
petterm Skrevet 28. juli 2018 #8 Skrevet 28. juli 2018 Bare å prøve forsiktig. Brikka skal passe inn der. Fungerer omtrent som en USB minnebrikke. Bildene blir ikke ødelagt av å prøve.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #9 Skrevet 28. juli 2018 Det funka! Tusen takk!! 😊 Anonymkode: 1ded7...3aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå