Gjest Loulu Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 (endret) Hei. Jeg sliter veldig med ømme og store bryster. Puppene mine tyter ut på siden av bh’en, og jeg finner ikke riktig klær, går lutrygget også. Er 18år og har en bmi på 16,9, og er 172 lang. Bruker bh størrelse C-D+ De henger veldig, langt ned på magen, og er rett og slett pinlig og fælt. Kan ikke gå med de toppene jeg ønsker heller. Kan jeg få innvilget brystreduksjon? Endret 28. juli 2018 av Loulu Skrev feil
agnesbjercke Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Ja det kan du nok. Det stiller endel krav men snakk med fastlegen din. Så tar du det derifra. Mulig du har «for små» for å få det dekket. Vanskelig å si for en c/d kan være så forskjellig fra person til person. Evt må du ta det privat. Det gjorde jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 Det jeg har forstått er kravene for å få det dekket av det offentlige er at det må være minst 26 cm heng fra toppen av kragebenet til brystvorten, og hver pupp må være på minst 800 ml (Altså nesten én liter pupp), i tillegg til andre fysiske, psykiske og praktiske plager. Lengde og volumkravet må uansett allikevel oppfylles. Jeg fylte en plastpose med 800 ml vann, sånn for å kunne få en slags fysisk pekepinn på hvor mye det faktisk var, og måtte desverre innse at mine ikke inneholdt så mye, selv om de for meg virker enorme og jeg omtrent har de nedpå navelen.. :( Anonymkode: 337a1...669
Gjest Loulu Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 Ok! Tusentakk for svar :-) Har bestilt legetime så blir spennende hva jeg får som svar :-)
agnesbjercke Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 Jeg skal på konsult igjen idag for å se om det skal gjøres noe mer. Nå av kosmetiske grunner. Men det blir spennende. Lykke til du å!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå