AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 jeg trenger kjerringråd når det gjelder lårene som gnisser mot hverandre når jeg går. Du kan si det er akkurat på underkant der underbukse er. Resultatet er selvsagt at det blir sår. - for å si det sånn, jeg har opplevd det kun når jeg har benyttet meg av boksershortser. Men nå har jeg ikke kontroll over det siden jeg er på ferie, og ikke har tilgjengelige alle klær. Kan man smøre med vaselin? Anonymkode: cbd1a...918
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 5 minutter siden, Meadow skrev: Hva med talkum? leste i dag det er kreftfremkallende i følge amerikanske forskere. Dermed ser jeg etter noen som har forslag som fører til at man unggår sårhet og gnissing. Anonymkode: cbd1a...918
Elán Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 (endret) Jeg har med en flaske babyolje i veska som jeg smører på eller hva med Potetmel i stedet for talkum? Endret 27. juli 2018 av Elán
Gjest making.a.mess Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 Det finnes små korte tynne thigtser utelukkende til dette formålet. Var det byoung tro som solgte disse som tilbehør til kjoler og skjørt? Disse syntes lite.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 Klipp beina av en tynn strømpebukse med rakne i. Klipp litt over knærne, for de kryper opp når klippet. Anonymkode: 535d9...04e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 Deodorant, gnagesårstift, oppklipt strømpebukse eller "sykkelbukse", talkum. Anonymkode: 513fd...ec1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #8 Skrevet 27. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg trenger kjerringråd når det gjelder lårene som gnisser mot hverandre når jeg går. Du kan si det er akkurat på underkant der underbukse er. Resultatet er selvsagt at det blir sår. - for å si det sånn, jeg har opplevd det kun når jeg har benyttet meg av boksershortser. Men nå har jeg ikke kontroll over det siden jeg er på ferie, og ikke har tilgjengelige alle klær. Kan man smøre med vaselin? Anonymkode: cbd1a...918 Skal du ha skikkelige brannsår så er vasselin tingen å bruke. Anonymkode: 2d45d...4d1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #9 Skrevet 27. juli 2018 Kjerringråd virker ikke. Kjøp deg en stram shorts eller halvlange underbukser til å ha under kjolen Anonymkode: b0bc6...c50
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #10 Skrevet 27. juli 2018 Slutt og bruk bokser. De gir friksjon fordi de stopper der lårene er på det bredest. Bruk truser eller noe som går lenger ned. Anonymkode: f6e4c...9e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå