AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Inspirert av tøybleietråden. Noen som har prøvd dette og vil dele sine erfaringer? Anonymkode: 2c97e...203 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Finnes det? Yyuuuuk... Anonymkode: 1048e...c03
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Jeg har brukt tøybind i et halvt år nå og syns det fungerer fint. Hva lurer du på? Jeg kjøpte mine på en helsekostbutikk og på iherb. Det ene merket heter "Glad rags", det andre merket husker jeg ikke. Det er ikke noe problem å rengjøre de. Skyll de godt i kaldt vann og/eller legg de i et kaldt vannbad et par timer, f.eks. over natten. Deretter vaskes de på normal klesvask, 40c eller 60c. Proteinet i blodet reagerer på varme og lager en permanent flekk på tøyet, det er derfor man skal skylle tøy med blodflekker i kaldt vann før vask. Jeg bruker de bare om natten og når jeg er hjemme og gjør ingenting. Jeg syns tøybindene er litt mer "klumpete" enn vanlige bind, men likevel mykere og mer behagelige. Jeg kommer ikke til å bruke plastbånd igjen. Lykke til Anonymkode: aeba0...be1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå