Gå til innhold

Romantisk fint sted for to, Oslo?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da er jeg der.. Skal ut på vår andre date i Oslo til helgen. (Rundt 30 år).

Lyst på et fint og intimt sted, romantisk, som er rolig (slik at man kan prate med hverandre uten å skrike), og gjerne gjemme seg litt bort..

Forslag?

Prisklasse, ikke viktig. Men er økonomisk av meg, så får jeg samme kosen og intimiteten ett rimelig sted, som ett dyrt, så er det første å foretrekke :)

Anonymkode: a87b0...07c

Videoannonse
Annonse
Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Skal dere spise eller bare ta en drink e.l? Jeg syns Cafe Skansen er hyggelig :)  Den gule som ligger rett ved Kontraskjæret. Takterrassen på The Thief er også romantisk, fin utsikt over fjorden. Og hvis dere liker god italiensk mat så er Proseccheria rett ved Skansen, der er det romantisk syns jeg hvertfall. 

Lykke til på date! 

AnonymBruker
Skrevet

Takk,

planen er middag 🙂

AnonymBruker
Skrevet

" Hos Thea "   på Skillebekk. Hvis den fortsatt eksisterer.

Anonymkode: 4dbaf...134

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da er jeg der.. Skal ut på vår andre date i Oslo til helgen. (Rundt 30 år).

Lyst på et fint og intimt sted, romantisk, som er rolig (slik at man kan prate med hverandre uten å skrike), og gjerne gjemme seg litt bort..

Forslag?

Prisklasse, ikke viktig. Men er økonomisk av meg, så får jeg samme kosen og intimiteten ett rimelig sted, som ett dyrt, så er det første å foretrekke :)

Du kan sette opp et bord med italiensk duk og kjøttboller og dere slurper i dere spagetti og kjøttboller under stearinlys. 

Location er viktig. Jeg foreslår en rom-leir med mye bæsj i umiddelbar nærhet så dere blir litt inspirert. 

Mens dere sniffer inn de varierte bæsjeluktene og sukker over de vakre variasjonene i menneskeheten, faller dere i dypt inn i hverandre mens bæsjelukten leker under nesene deres. Og dere sier til hverandre at: dette er bare sååå perrrrfekt. 

Anonymkode: 96175...5e6

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan sette opp et bord med italiensk duk og kjøttboller og dere slurper i dere spagetti og kjøttboller under stearinlys. 

Location er viktig. Jeg foreslår en rom-leir med mye bæsj i umiddelbar nærhet så dere blir litt inspirert. 

Mens dere sniffer inn de varierte bæsjeluktene og sukker over de vakre variasjonene i menneskeheten, faller dere i dypt inn i hverandre mens bæsjelukten leker under nesene deres. Og dere sier til hverandre at: dette er bare sååå perrrrfekt. 

Anonymkode: 96175...5e6

Hva slags svar er dette? Er du 12 år eller efterbliven på noe sett?

Anonymkode: c9a74...ae4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...