Gå til innhold

Isotretinoin

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg gått på isotretinoin i snart 2 uker og bivirkningene står for fullt. Tørre og irriterte øyne, tørre lepper og hud, neseblod og rennende nese, ryggsmerter og mye tretthet. Finnes et par forum om denne kuren allerede, men de fleste er et par år gamle og tenkte det kunne være gøy/nyttig å ha noen andre å snakke med i denne tiden, gjerne noen jeg kan få og dele tips med. 

Anonymkode: 7c62e...202

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vurdert å starte på isotretonin, men jeg har leiden mutasjon og har derfor aldri brukt prevensjon. Eneste jeg kan bruke er spiral, men jeg har ikke lyst. Klarer ikke bruke tamponger en gang, så tanken på å ha noe inni der... huff... 

Frister heller ikke med bivirkninger, blodprøver og graviditetstester som jeg fikk beskjed at jeg måtte ta hvis jeg skulle starte på kuren.

Har tidligere gått på lymecyclin actavis og det har funket fint for meg! Nå venter jeg bare på å få en legetime så jeg kan starte på den kuren igjen. Denne kuren krever ikke prevensjon, og den har få bivirkninger, men er ikke like sterk som isotrtronin. Men jaja.

Vet at jeg er litt off-topic siden jeg ikke bruker isotretonin, men er likevel interessert i tema, og «fint» å møte andre som også er i kvisehelvete. 😂

Selv har jeg skikkelig vonde, bylle-kviser. Gjerne i klaser. Væsker og blør. Har fått hovne lepper pga det også. Kjempegøy! Hva med deg? 

Anonymkode: b72d3...e36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...