Camilla 15 Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 (endret) Hei. Jeg er en jente som snart har gått på p piller i 4 måneder, men her om dagen glemte jeg og ta en pille så jeg tok den så fort som mulig. Før jeg tok p pilla så hadde jeg samleie med min partner, men det var før det hadde gått 36 timer. Jeg bruker cerazette så det er makstiden. Han kom da inni meg og så tok jeg p pilla etter det, men da tror jeg at det hadde gått over 36 timer. Det har gått 10 dager siden jeg hadde samleie med han. I går så fikk jeg brunt utflod, noe jeg ikke pleier å få. Jeg har gått rundt og tenkt på om jeg er gravid eller ikke, men jeg får ikke tatt en graviditetstest før om et par dager. Kan det bety at jeg er gravid eller at det bare er gammelt blod?? Jeg føler meg ikke uvel eller noe som helst, alt er som før utenom utflod. Jeg har hatt mellomblødning i løpet av disse 4månende, er det normalt å få brunt utflod da? jeg har også sjekket om jeg har noe hvitt slim osv som man pleier å få når man er gravid, mendet har jeg ikke. Endret 26. juli 2018 av Camilla 15
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Helt 100% umulig for oss å vite Anonymkode: a32b3...167 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Cerazette er kjent for å ha bivirkninger med uregelmessige blødninger/utflod, jeg har gått på den i mange år selv. Men det er helt umulig for oss her på forum å svare på om du kan være gravid. Ta en test om du er bekymra. Anonymkode: 6e383...882 2
Camilla 15 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cerazette er kjent for å ha bivirkninger med uregelmessige blødninger/utflod, jeg har gått på den i mange år selv. Men det er helt umulig for oss her på forum å svare på om du kan være gravid. Ta en test om du er bekymra. Anonymkode: 6e383...882 Tusen takk for svar! Men vet du om testen virker etter bare 12 dager sånn ca?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #5 Skrevet 26. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cerazette er kjent for å ha bivirkninger med uregelmessige blødninger/utflod, jeg har gått på den i mange år selv. Men det er helt umulig for oss her på forum å svare på om du kan være gravid. Ta en test om du er bekymra. Anonymkode: 6e383...882 Dette. Helt normalt med både blødninger og utflod på denne pilla, men ta en test, så er du sikker. Du kan teste etter ca 15-20 dager om jeg ikke husker helt feil, bare å søke litt på nett, eller spørre på apotek Anonymkode: 0e190...269 1
Camilla 15 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Helt normalt med både blødninger og utflod på denne pilla, men ta en test, så er du sikker. Du kan teste etter ca 15-20 dager om jeg ikke husker helt feil, bare å søke litt på nett, eller spørre på apotek Anonymkode: 0e190...269 Men er det normalt med brunt utflod?? Og er det ikke veldig rart at det kommer nå, siden jeg hadde samleie forrige uke
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #7 Skrevet 26. juli 2018 7 minutter siden, Camilla 15 skrev: Men er det normalt med brunt utflod?? Og er det ikke veldig rart at det kommer nå, siden jeg hadde samleie forrige uke Ja, det er ikke unormalt, hatt det flere ganger. Anonymkode: 0e190...269
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #8 Skrevet 26. juli 2018 20 minutter siden, Camilla 15 said: Men er det normalt med brunt utflod?? Og er det ikke veldig rart at det kommer nå, siden jeg hadde samleie forrige uke Det er nok bare en tilfeldighet. Det er ganske normalt med litt brun utflod på Cerazette. Og du tok pillen innenfor tidsfristen. Dette går nok bra. Anonymkode: 0772c...d92
Camilla 15 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2018 Tusen takk for svar! Men nå har jeg bittelitt ryggsmerter, er det et tegn? Jeg vet ikke om det er noe jeg innbiller meg eller ikke, men jeg er virkelig redd for å være gravid. Det er ikke så vondt, men vondt som jeg takler. Betyr det noe?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #10 Skrevet 26. juli 2018 Hvis det gikk mer enn 36 timer mellom to piller fikk du jo selvsagt en mellomblødning fordi du GLEMTE EN PILLE. Og hvis du glemte en pille kan du selvsagt ha blitt gravid. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at du hadde sex med kjæresten før du hadde tatt pilla og før det hadde gått 36 timer, men at da kjæresten din kom inni deg hadde det gått mer enn 36 timer. Ta en test og bli ferdig med det. Sjansen for å bli gravid er uansett liten Anonymkode: 78014...7c2
Camilla 15 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2018 (endret) 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det gikk mer enn 36 timer mellom to piller fikk du jo selvsagt en mellomblødning fordi du GLEMTE EN PILLE. Og hvis du glemte en pille kan du selvsagt ha blitt gravid. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at du hadde sex med kjæresten før du hadde tatt pilla og før det hadde gått 36 timer, men at da kjæresten din kom inni deg hadde det gått mer enn 36 timer. Ta en test og bli ferdig med det. Sjansen for å bli gravid er uansett liten Anonymkode: 78014...7c2 Jeg hadde samleie med kjæresten min før det hadde gått 36 timer mellom en pille, men jeg tok pilla mi etter det hadde gått over 36 timer. Så er det da en stor sjanse for å bli gravid?? Og er det noen tegn om man er gravid? Jeg har littegranne ryggsmerter og brunt utflod, resten er bra Endret 26. juli 2018 av Camilla 15
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #12 Skrevet 26. juli 2018 Sæd kan leve inni deg i flere dager, så om din manglende pille har medført eggløsning før neste pille ble tatt så kan du i teorien være gravid (jeg tviler på ar det er San synlig). Men som tidligere sagt så er det helt umulig for noen her å vite det, så ta en test for å roe ned nervene dine Anonymkode: 6e383...882
Camilla 15 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #13 Skrevet 26. juli 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sæd kan leve inni deg i flere dager, så om din manglende pille har medført eggløsning før neste pille ble tatt så kan du i teorien være gravid (jeg tviler på ar det er San synlig). Men som tidligere sagt så er det helt umulig for noen her å vite det, så ta en test for å roe ned nervene dine Anonymkode: 6e383...882 Tusen takk for svar!! Utrolig vanskelig å roe ned nervene, men er det noen tegn på at man er gravid. Noe i skjeden eller livmorhalsen? For de andre symptomene kan jeg, men noe i kroppen liksom?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #14 Skrevet 27. juli 2018 17 hours ago, Camilla 15 said: Tusen takk for svar!! Utrolig vanskelig å roe ned nervene, men er det noen tegn på at man er gravid. Noe i skjeden eller livmorhalsen? For de andre symptomene kan jeg, men noe i kroppen liksom? Egentlig ikke, det varierer så mye fra person til person uansett, så det er umulig å si om det er tilfeldigheter at du kjenner noe eller at det er graviditet. Det er ingenting du kan gjøre med det nå uansett, så du får nesten bare prøve å være tålmodig og vente. Anonymkode: 0772c...d92
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #15 Skrevet 27. juli 2018 22 timer siden, Camilla 15 skrev: Hei. Jeg er en jente som snart har gått på p piller i 4 måneder, men her om dagen glemte jeg og ta en pille så jeg tok den så fort som mulig. Før jeg tok p pilla så hadde jeg samleie med min partner, men det var før det hadde gått 36 timer. Jeg bruker cerazette så det er makstiden. Han kom da inni meg og så tok jeg p pilla etter det, men da tror jeg at det hadde gått over 36 timer. Det har gått 10 dager siden jeg hadde samleie med han. I går så fikk jeg brunt utflod, noe jeg ikke pleier å få. Jeg har gått rundt og tenkt på om jeg er gravid eller ikke, men jeg får ikke tatt en graviditetstest før om et par dager. Kan det bety at jeg er gravid eller at det bare er gammelt blod?? Jeg føler meg ikke uvel eller noe som helst, alt er som før utenom utflod. Jeg har hatt mellomblødning i løpet av disse 4månende, er det normalt å få brunt utflod da? jeg har også sjekket om jeg har noe hvitt slim osv som man pleier å få når man er gravid, mendet har jeg ikke. Eggløsningsslim/hvitt slim får du ikke på ppiller. Du må ta en test på tidspunktet for når siste ppillebrett du nå bruker er brukt opp. Før den tid vil neppe test slå ut. Gammelt brunt blod kan komme av så mangt. Er du usikker kontakter du lege. Anonymkode: 908d3...be3
Camilla 15 Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #16 Skrevet 27. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Eggløsningsslim/hvitt slim får du ikke på ppiller. Du må ta en test på tidspunktet for når siste ppillebrett du nå bruker er brukt opp. Før den tid vil neppe test slå ut. Gammelt brunt blod kan komme av så mangt. Er du usikker kontakter du lege. Anonymkode: 908d3...be3 Men er det noen som vet at man kan kjenne egget når man har hatt eggløsning? Altså i skjeden eller livmorhalsen? For jeg tok fingrene mine opp i skjeden for å sjekke om jeg hadde noe hvitt slim, men så kjente jeg en klump i skjeden eller hva det enn er. Jeg innbiller meg veldig mye ting og tror at det er egget😅 eller er det helt normalt?
Kalmie Skrevet 27. juli 2018 #17 Skrevet 27. juli 2018 5 minutter siden, Camilla 15 skrev: Men er det noen som vet at man kan kjenne egget når man har hatt eggløsning? Altså i skjeden eller livmorhalsen? For jeg tok fingrene mine opp i skjeden for å sjekke om jeg hadde noe hvitt slim, men så kjente jeg en klump i skjeden eller hva det enn er. Jeg innbiller meg veldig mye ting og tror at det er egget😅 eller er det helt normalt? Egget er det iaf ikke, det er pittelite...
Camilla 15 Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #18 Skrevet 27. juli 2018 9 minutter siden, Kalmie skrev: Egget er det iaf ikke, det er pittelite... Jeg fant ut at det var livmortappen. Er det normalt å kunne kjenne den når du tar fingrene opp i skjeden? Jeg har aldri kjent den før, men jeg kjenner den plutselig nå. Er det et tegn på at man kan bære gravid?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #19 Skrevet 27. juli 2018 2 hours ago, Camilla 15 said: Jeg fant ut at det var livmortappen. Er det normalt å kunne kjenne den når du tar fingrene opp i skjeden? Jeg har aldri kjent den før, men jeg kjenner den plutselig nå. Er det et tegn på at man kan bære gravid? Ja, det er normalt å kjenne den. Nei, det er ikke tegn på å være gravid. Anonymkode: 0772c...d92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå