Annevenn Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 ....er det bare meg som lurer på hva kjendisene gjør hvis bikkja må gjøre fra seg? Tenker på disse bitte små accesoire-hundene til Paris, Britney osv. De drar de jo med seg overalt, Britney sist på en eller annen music award-show. Jeg lurer på om de er konstruert som andre hunder, og må gjøre både bimmelim og bommelom støtt og stadig.....Hva gjør disse folka da? Har med pose? Er det bare meg som har litt mye tid til overs? Eller lurer flere på dette. Har jo spekulert i om de har puttet propp i enden på dem, men det ville jo vært dyremishandling.... Noen som kan svare og sørge for at jeg får sove i natt også????
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 For å være helt ærlig så tror jeg at de driter i det... (Ja, bevisst ordvalg!!)
Dødspingvinen Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Kanskje hunden får klyster før de går ut.. sånn at den er ferdig med alt på forhånd.. :klø: Ikke at det ikke er dyremishandlig altså, men bare en tanke.
Englepus Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Kanskje de har en egen hundepasser som tar seg av drittjobben..?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 De bærer dem jo stadig i slike spesialdesignede vesker fra Burberry, Vuitton osv ...(say no more)
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Kanskje de har en egen hundepasser som tar seg av drittjobben..? Jeg tror faktisk at det er meget mulig.
Gjest Daniella_ Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 Ja si det. Lurer på hva de gjør med hundene når de går av moten jeg.. Gir de dem til Fretex?
Laban Skrevet 9. mars 2005 #8 Skrevet 9. mars 2005 Hehehe. For å være kjedelig, så har jeg svaret. I mange land kan man ikke ta valpene utendørs før de er ferdig med alle valpevaksiner - dvs ved 4 mnd. Før de kan tas utendørs, læres gjerne valpene å gjøre fra seg på avispapir. Og hvis man holder det ved like, er det jo enkelt å ta med bikkja på handicap-toalettet og la den gjøre sitt fornødne på f.eks siste utgave av cosmo...
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #9 Skrevet 9. mars 2005 Hehehe. For å være kjedelig, så har jeg svaret. I mange land kan man ikke ta valpene utendørs før de er ferdig med alle valpevaksiner - dvs ved 4 mnd. Før de kan tas utendørs, læres gjerne valpene å gjøre fra seg på avispapir. Og hvis man holder det ved like, er det jo enkelt å ta med bikkja på handicap-toalettet og la den gjøre sitt fornødne på f.eks siste utgave av cosmo... Spørs om hundene syns det er ok med glanset papir da
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #10 Skrevet 9. mars 2005 De bærer dem jo stadig i slike spesialdesignede vesker fra Burberry' date=' Vuitton osv ...(say no more)[/quote'] *husker scene fra filmen "white chicks"*
Gjest seroxata Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 hohoho :o Har jeg aldri tenkt på, men skulle ikek forundre meg om de får noen andre til å ta drittjobben for seg
Annevenn Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #12 Skrevet 10. mars 2005 hohoho :o Har jeg aldri tenkt på, men skulle ikek forundre meg om de får noen andre til å ta drittjobben for seg Nei, jeg var redd det var bare meg som hadde grublet over dette..... Takker for respons, jeg sover mye bedre nå!
Lille frk Tussi Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 Jeg synes det er ille at hunder blir sett på som et moteassescoar(riktig? gidder ikke å skjekke det) istedenfor et levende vesen. Just my 2 cents...
Gjest Embla s Skrevet 13. mars 2005 #14 Skrevet 13. mars 2005 Jeg synes det er ille at hunder blir sett på som et moteassescoar(riktig? gidder ikke å skjekke det) istedenfor et levende vesen. Just my 2 cents... Jeg tror ikke det er de som faktisk eier hunden som ser på de som moteriktig tilbehør, det er vel ikke noe grunn til å tro at de er mindre glad i hunden sin en oss andre? Hva gjør vanlige mennesker når hunden må bæsje?
Lille frk Tussi Skrevet 13. mars 2005 #15 Skrevet 13. mars 2005 Jeg tror ikke det er de som faktisk eier hunden som ser på de som moteriktig tilbehør, det er vel ikke noe grunn til å tro at de er mindre glad i hunden sin en oss andre? Hva gjør vanlige mennesker når hunden må bæsje? Tenkte ikke på alle som har en slik hund, jeg er bare redd for at de kjøper en hund bare for å ha den til "pynt" og ikke tenker på hvordan det er å være hundeeier.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #16 Skrevet 14. mars 2005 Jeg tror ikke det er de som faktisk eier hunden som ser på de som moteriktig tilbehør, det er vel ikke noe grunn til å tro at de er mindre glad i hunden sin en oss andre? Hva gjør vanlige mennesker når hunden må bæsje? Vedr. hunder som accesoir: Nei, men det er jo påfallende at så mange plutselig digger hunderasen Chiuaua.... Vedr. vanlige folks hunder: Vanlige folk som har hund har dem ikke med seg på innendørs arrangementer som f.eks. Hit Awards, oppi ei lita veske. De lar folk passe bikkja si om de skal på Hit Awards, sånn at den kan gå ut og bæsje når den skal. Jeg antar at HVIS Paris Hilton hadde luftet bikkja si (og latt den gjøre fra seg) utenfor et av de mange arrangementene hun har den med på, så ville en fotograf garantert fått det med seg. Har ikke sett noen shots av slike kjendiser som står med pose i hånda og venter på at de små greiene skal få bli ferdig.....
Gjest Embla s Skrevet 14. mars 2005 #17 Skrevet 14. mars 2005 Hvorfor er det påfallende at så mange liker chiahua? Syns du det er påfallende at så mange liker schæfere og? Paris Hilton har sikkert en assistent eller to som ordner opp med hunden når hun er på hit-awards!
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #18 Skrevet 14. mars 2005 Disse småttingene "driter" vel ikke mer enn vanlige hunder, og mitt inntrykk er at folk lufter hundene sine morgen og kveld og ferdig med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå