Gå til innhold

Har noen hatt kne operasjon??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen hatt kne operasjon??

Hvor lenge lå du på sjukehuset etter operasjonen?

Når klarte du å gå normalt igjen? Gikkdu lenge på krykker?

Har vært til kontroll å må mest sannsynlig opererer kneet.

Anonymkode: 37cea...f9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags operasjon er det snakk om da? Bytte kneet? Menisken? Noe annet? Jeg har hatt en meniskoperasjon, de sydde den sammen igjen eller noe sånt, inn og ut samme dag, var der kun i ca 3timer, gikk på krykker en ukes tid. Tror mange sånne operasjoner er dagkirurgi! Tanten min var inne og fikset noe i kneet sitt i februar, noe utrenskning av noe slag, hun var hjemme igjen samme dag men måtte ta det mye roligere enn hva jeg trengte, hun gikk på krykker i ca to uker.

Anonymkode: 78693...bbb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags operasjon er det snakk om da? Bytte kneet? Menisken? Noe annet? Jeg har hatt en meniskoperasjon, de sydde den sammen igjen eller noe sånt, inn og ut samme dag, var der kun i ca 3timer, gikk på krykker en ukes tid. Tror mange sånne operasjoner er dagkirurgi! Tanten min var inne og fikset noe i kneet sitt i februar, noe utrenskning av noe slag, hun var hjemme igjen samme dag men måtte ta det mye roligere enn hva jeg trengte, hun gikk på krykker i ca to uker.

Anonymkode: 78693...bbb

Har en ustabil kneskål som ikke har god nok plass i gropen. Også har jeg kanskje ryker leddbåndet i kneet. Det var iallefall veldig skadet.

Etter kneskålen kom ut av ledd..

AnonymBruker
Skrevet

Også har jeg kne dysplasi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...