Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har gode linker til sider hvor man kan se forskjellige typer sølv bestikk?

Hva har dere, eller ønsker dere dere? Vi skal ønsker oss bankett, men ikke kniver og gafler.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Vi fikk en del Anitra til vårt bryllup. Vi hadde ikke ønsket oss det på forhånd, men jeg ble veldig glad da vi fikk det!

Vi fikk tolv is/ kakeskjeer, der seks av dem er arv etter mine besteforeldre, og kakespaden vi fikk, som vi åpnet bryllupskaken med, er også etter dem. Så fikk vi en spade til, og noen serveringsskjeer, akkurat perfekt til at vi bruker det når vi skal servere kake og kaffe til pent :) Vi fikk også noen mokkaskjeer, jeg er mer usikker på når jeg skal få brukt dem...............

Skrevet

Vi har jubileum, og kommer til å ønske oss det vi mangler. Har 12 av vanlige gaffler, forrettsgaffler og kakegaffler, skjeer, dessertskjeer og teskjeer, og så har vi i søkk og kav av serveringssett og kakespader og lysestaker sånne små påleggsgaffler og sukkerbitklype ( :o ) og smørbrødklype. Alt dette er arv, men vi mangler kniver. Har fått og kjøpt noen, men mangler alle forrettsknivene og 6 vanlige kniver så det skal stå på ønskelista.

Skrevet
Noen som har gode linker til sider hvor man kan se forskjellige typer sølv bestikk?

Vil anbefale deg å ta en tur til en forhandler å se forskjellige typer sølv "live". Får et helt annet inntrykk enn bilder skjermen. Kan også være forskjellige størrelser på bestikket som er lettere å få inntrykk av da.

Skrevet

Vi skal ønske oss stålbestikk, er mer praktisk i bruk synes jeg. Er redd vi ikke ville brukt sølvbestikk hvis hadde fått det, pga behov for pussing og vasking for hånd...

Skrevet

Vi samler på bankett vi, så vi har bestemt oss. Bare lurte på hva andre ønsket seg. Vi har 12 kakegafler, 12 tesskjer, 2 kakespader, 1 paispade og 6 isskjeer. Skal ønske oss 6 isskjer og litt sånn servieringsbestikk og fiskespade til bryllupet. Vi prioriterer ikke kniver og gafler, da vi heller vil ha dette i hardangerbestikk (ramona), og dette har vi alt i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...