Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #1921 Skrevet 13. februar 2008 Du har ikke langt igjen da ihvertfall. nei, det er det ikke! Klarer det sikkert i dag om alt går som planlagt Så deilig å vite at du har 2 uker å hente deg inn igjen på Dumt når sånt kommer i begynnelsen av året, er gjerne litt magert etter jul. Jeg liker den varianten godt! Ja, det er kjempedeilig nå, tror jeg trengte dette uavhengig av sykdom eller ikke. malle ? Hva?? frister du? har nettopp drukket en stor kopp kakao! (smugspiser sjokolade) God formiddag. God nydelig ettermiddag! Tror du må satse på stasjonsvogn -ser ut til at du må ha plass til en stor koffert... kanskje jeg burde det? Nå er jo min livssituasjon endret endel siden jeg var 14år. Må jo bla.annet ha barnevogn med meg noen ganger, og matvarer ++ I dag er det en herlig dag. Jeg føler meg allerede hakket bedre, kvalmen har sluppet litt taket etter at jeg kastet opp i dag tidlig. Nå har nettopp Tigermannen og prinsen laget hytte midt på gulvet i stuen, så her er det juba juba! tenkte ta med meg prinsen en liten tur ut om en stund, bare rett ned til sjøen for å få litt frisk luft og nyte sola.
kamela Skrevet 13. februar 2008 #1922 Skrevet 13. februar 2008 nei, det er det ikke! Klarer det sikkert i dag om alt går som planlagt Ja, det er kjempedeilig nå, tror jeg trengte dette uavhengig av sykdom eller ikke. malle Hva?? frister du? har nettopp drukket en stor kopp kakao! (smugspiser sjokolade) God nydelig ettermiddag! kanskje jeg burde det? Nå er jo min livssituasjon endret endel siden jeg var 14år. Må jo bla.annet ha barnevogn med meg noen ganger, og matvarer ++ I dag er det en herlig dag. Jeg føler meg allerede hakket bedre, kvalmen har sluppet litt taket etter at jeg kastet opp i dag tidlig. Nå har nettopp Tigermannen og prinsen laget hytte midt på gulvet i stuen, så her er det juba juba! tenkte ta med meg prinsen en liten tur ut om en stund, bare rett ned til sjøen for å få litt frisk luft og nyte sola. Håper det ble en tur ut på dere. Jøss, snart klart for fest hos deg også, bare et par sider igjen :juhu:
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #1923 Skrevet 13. februar 2008 Det ble tur på oss! Hele familien på tur. Tigermannen ville også være med, og kattene følgte etter oss hele veien. Det ble koselig og rolig. Akkurat i vårt eget tempo, også er det alltid så kjekt å se på sjøen her og finne fisker og kråkeboller med prinsen.
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #1924 Skrevet 13. februar 2008 Så godt å høre at du har hatt en fin dag.
kamela Skrevet 13. februar 2008 #1925 Skrevet 13. februar 2008 Det ble tur på oss! Hele familien på tur. Tigermannen ville også være med, og kattene følgte etter oss hele veien. Det ble koselig og rolig. Akkurat i vårt eget tempo, også er det alltid så kjekt å se på sjøen her og finne fisker og kråkeboller med prinsen. Må være deilig å bo så tett ved havet!
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #1926 Skrevet 13. februar 2008 Må være deilig å bo så tett ved havet! Det er det Glemte helt brannkampen i dag, ser ut til at det ikke gikk så bra uansett.
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #1927 Skrevet 13. februar 2008 Det er det Glemte helt brannkampen i dag, ser ut til at det ikke gikk så bra uansett. Uff da! Men i morgen skal Rosenborg spille kamp...
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #1929 Skrevet 13. februar 2008 Men jeg heier ikke på RBK! Men jeg gjør... HEIA ROSENBORG!
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #1930 Skrevet 13. februar 2008 RBK er vel den klubben jeg burde hata mest hvis jeg hadde vært såpass patriotisk som jeg en gang var! men men.. Jeg endrer ofte mening og heier på sandefjord og sogndal bare fordi jeg kjenner noen som bor i byene, kanskje jeg da kan heie på rbk fordi du gjør det...
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #1931 Skrevet 13. februar 2008 RBK er vel den klubben jeg burde hata mest hvis jeg hadde vært såpass patriotisk som jeg en gang var! men men.. Jeg endrer ofte mening og heier på sandefjord og sogndal bare fordi jeg kjenner noen som bor i byene, kanskje jeg da kan heie på rbk fordi du gjør det... Du Tiger'n - du Tiger'n! Du er god da.
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #1932 Skrevet 13. februar 2008 PARTY!!! MÅlet er nådd for kvelden! :sjokolade:
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #1933 Skrevet 13. februar 2008 Du Tiger'n - du Tiger'n! Du er god da. Men, likevell sitter jeg nok i morgen og følger litt med på hvordan det går med dem, og blir lei meg på dine vegne om de taper... *innrømmer*
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #1935 Skrevet 13. februar 2008 Men, likevell sitter jeg nok i morgen og følger litt med på hvordan det går med dem, og blir lei meg på dine vegne om de taper... *innrømmer* Holder med alle norske lag jeg, når de spiller mot utenlandske lag. Men spiller RBK mot andre norske lag, holder jeg kun med RBK...
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #1936 Skrevet 13. februar 2008 Takk for det Inlove! Nå går jeg snart i seng, skal opp relativt tidlig i morgen. Skal møte farmoren til prinsen i 12tiden(bussen tar jo allverdens tid innover der) for avlevering av prinsen, hun skal ha ham hele morgen. Også skal jeg treffe en venninne. Senere skal jeg og Tigermannen spise på vår favorittresturang før vi får prinsen igjen. Ser fram til det, men skal ta det rolig, og reiser hjem hvis jeg jeg blir sliten..
malle Skrevet 13. februar 2008 #1939 Skrevet 13. februar 2008 GRATULERER MED 2500 INNLEGG Sov godt da Tigern.
Skravla Skrevet 13. februar 2008 #1940 Skrevet 13. februar 2008 PARTY!!! MÅlet er nådd for kvelden! :sjokolade: Gratulerer. :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå