Idril_M Skrevet 1. februar 2008 #1741 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg får lyst på bakevarer generelt, jeg. Wienerbrød og pecanboller og varm og deilig vaniljekrem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #1742 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er ikke noe glad i krem, men boller kan man jo spise uten også. Heller ikke veldig glad i krem . . . Jeg får lyst på bakevarer generelt, jeg. Wienerbrød og pecanboller og varm og deilig vaniljekrem... Skolebrød, hvetestang . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #1743 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har så lyst på brød jeg, men bare eit spesiellt brød, loff med frø på! Og det har vi bare her ute på landet om lørdagene!! Lurer på om jeg må hamstre litt i morgen, for det er faktisk noe jeg har hatt lyst på flere dager, og kanskje jeg da kan få lurt i meg litt mat... NÅ har jeg sovet litt, også har jeg dusja, kjøpte en dusjsåpe på joben på tirsdag - elsker lukten på den, men liker ikke alle ingrediensene. Men når jeg nå har gått rundt å luktet på den hver dag på jobb, og tatt med meg små prøver hjem, så bare måtte jeg ha den, det er en helt ubeskrivelig lukt på den. Så må jeg vel begynne å lage mat for at jeg skal bli ferdig før jeg skal på jobben. Også må jeg vel vaske litt mer kler siden jeg har orken til det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #1744 Del Skrevet 1. februar 2008 Du får hamstre litt loff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 1. februar 2008 #1745 Del Skrevet 1. februar 2008 Mmmm *drømmer om loff med smør og skinke* Nevnte jeg at det ikke ble noe lunsj på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #1746 Del Skrevet 1. februar 2008 Mmmm *drømmer om loff med smør og skinke* Nevnte jeg at det ikke ble noe lunsj på meg? Jeg har ihvertfall fått det med meg - dra hjem nå hvis det skal bli tidlig fredag på deg! Halvstekte rundstykker i fryseren er alltid greit, liker godt Hattings med frø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 1. februar 2008 #1747 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har ihvertfall fått det med meg - dra hjem nå hvis det skal bli tidlig fredag på deg! Men jeg føler ikke at jeg kan dra så tidlig hjem. Føler halv tre er vågalt, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. februar 2008 #1748 Del Skrevet 1. februar 2008 Opp og hopp alle sammen!! Det er fredag!!! Jeg føler meg ganske bra i dag, men jeg kommer garantert til å sovne på sofaen likevell Har fått prinsen og tigermannen avgårde i barnehage og jobb. Barnehagematen til prinsen gjorde jeg klar i går kveld, så i dag var det bare til å kle på ham og stelle ham. Deilig! Og mens han spiste litt frokost, ryddet jeg gangen. Når de hadde gått satt jeg på en vask, hang opp klær på tørk og brettet de klærne som hang oppe. Så ryddet jeg stuen.. Og klokken er ikke 8 engang! Nå har jeg laget meg te, og tenkte kose meg i sofakroken. Så flink du var da!! De siste årene har vi hatt fastelavn i heimen vi også. Hovedsaklig fordi gigantiske boller med masse syltetøy og krem er nyyyydelig! *matvrak* Liker ikke fastelavensboller jeg. Boller og vanlig krem er ikke godt.. Ser på nyhetssak om far og permisjon o.l. Kjenner jeg blir helt rar i magen når jeg ser babyer! Hva er det for noe rart vi har begitt oss ut på nå! Hvordan i huleste skal jeg takle en til sånn i hus? Jeg har glemt alt! Tilogmed hvordan jeg holder de! Det kommer tilbake med en gang NÅ har jeg sovet litt, også har jeg dusja, kjøpte en dusjsåpe på joben på tirsdag - elsker lukten på den, men liker ikke alle ingrediensene. Men når jeg nå har gått rundt å luktet på den hver dag på jobb, og tatt med meg små prøver hjem, så bare måtte jeg ha den, det er en helt ubeskrivelig lukt på den. Og den heter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #1749 Del Skrevet 1. februar 2008 Du får hamstre litt loff Tror jeg skal få tigermannen til å gjøre det! Blir litt rart hvis jeg går på jobb og legger av brød fordi jeg skal ha de når jeg er ferdig på jobb, blir kanskje litt feil ovenfor andre kunder. Men tigermannen skal handle middag til i morgen, og forhåpentligvis søndag, så da kan jeg fortelle han at det er hans oppdrag! Mmmm *drømmer om loff med smør og skinke* Nevnte jeg at det ikke ble noe lunsj på meg? Du må jo få mat i deg! Har du ikke mulighet til å spise mens du er på kontoret? Jeg har ihvertfall fått det med meg - dra hjem nå hvis det skal bli tidlig fredag på deg! Halvstekte rundstykker i fryseren er alltid greit, liker godt Hattings med frø! Halvstekte rundstykker har vi masse av i frysen, både hatting med frø på og spelt som jeg elska før, men på en måte syns jeg de blir så alt for hard. Jeg er utrolig vaskelig for tiden Så flink du var da!! Liker ikke fastelavensboller jeg. Boller og vanlig krem er ikke godt.. Det kommer tilbake med en gang Og den heter??? Du kan jo bare lage vanlige boller. Tviler på at det blir så mye krem her, prinsen er veldig flink til å søle.. Den heter SPA Wisdom, blissful body cleanser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 1. februar 2008 #1750 Del Skrevet 1. februar 2008 Du må jo få mat i deg! Har du ikke mulighet til å spise mens du er på kontoret? Problemet er at jeg pleier å ha brød og pålegg på jobben, men nå har sjefen spist opp brødet uten å si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. februar 2008 #1751 Del Skrevet 1. februar 2008 Den heter SPA Wisdom, blissful body cleanser Den må jeg kikke på neste gang jeg er i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #1752 Del Skrevet 1. februar 2008 Problemet er at jeg pleier å ha brød og pålegg på jobben, men nå har sjefen spist opp brødet uten å si fra. Da må du fortelle at sjefen må diske opp ordentlig lunch til deg Den må jeg kikke på neste gang jeg er i byen? Og lukte på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. februar 2008 #1753 Del Skrevet 1. februar 2008 Men lukter det mye kokos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. februar 2008 #1754 Del Skrevet 1. februar 2008 Åhh, BN er i slag i dag :juhu: Jeg er ikke noe glad i krem, men boller kan man jo spise uten også. Enda en ting vi har felles Problemet er at jeg pleier å ha brød og pålegg på jobben, men nå har sjefen spist opp brødet uten å si fra. Men lukter det mye kokos? Å. kokos lukter så godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #1755 Del Skrevet 1. februar 2008 Så flink du var da!! Liker ikke fastelavensboller jeg. Boller og vanlig krem er ikke godt.. Det kommer tilbake med en gang Og den heter??? Skikkelige fastesavensboller skal da ikke ha vanlig krem inni. Det skal være en mild og litt flytende vaniljekrem som er sprøytet inn i bollene. Bruker bare en kniv og stikker et lite hull i siden på bollen, også bruker man en kakesprøyte og fyller inni så mye krem man bare klarer å få presset inn i en bolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. februar 2008 #1756 Del Skrevet 1. februar 2008 HAr aldri spist fastelavensboller jeg da skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #1757 Del Skrevet 1. februar 2008 HAr aldri spist fastelavensboller jeg da skjønner jeg... Ikke jeg heller. Er vant til fastelavensboller med vanlig krem og syltetøy. Skal ikke ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #1758 Del Skrevet 1. februar 2008 Kanskje jeg skal stikke innom et konditori på veg til minstesøster i morgen, og kjøpe med fastelavensboller til oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 #1759 Del Skrevet 1. februar 2008 Skikkelige fastesavensboller skal da ikke ha vanlig krem inni. Det skal være en mild og litt flytende vaniljekrem som er sprøytet inn i bollene. Bruker bare en kniv og stikker et lite hull i siden på bollen, også bruker man en kakesprøyte og fyller inni så mye krem man bare klarer å få presset inn i en bolle. Jeg er vandt til å ha boller med enten krem og syltetøy i, eller vaniljekrem.. Fikk litt lyst til å ha boller med vaniljekrem på søndag, så fikk samboeren til å handle ferdige boller på butikken (orker ikke bake denne helgen..). Men han endte opp med å kjøpe vaniljesaus og krem istedet for vaniljekrem.. :klø: Var visst det eneste de hadde.. Men man kan vel kanskje blande de sammen..? Så flink du har vært med husarbeid i dag da! Bra du fikk gjort mye når du først hadde ork Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #1760 Del Skrevet 1. februar 2008 Skulle quote annie sin, men lukter det mye kokkos? men gjorde nok en feil der. Nei, Annie! Den lukter ikke mye kokkos. Vi har en serie med kokkos på jobben, og den takler jeg ikke nå, så den lukter vel ikke kokkos i det hele tatt. Sitrus kanskje? Og litt monoi. Vanskelig å forklare, jeg går hvertfall å lukter på den hele tiden! Skikkelige fastesavensboller skal da ikke ha vanlig krem inni. Det skal være en mild og litt flytende vaniljekrem som er sprøytet inn i bollene. Bruker bare en kniv og stikker et lite hull i siden på bollen, også bruker man en kakesprøyte og fyller inni så mye krem man bare klarer å få presset inn i en bolle. Hva? Hvafornoe rart er det da? Det hørtes innmarig godt ut, og jeg må nesten prøve det engang. Ikke jeg heller. Er vant til fastelavensboller med vanlig krem og syltetøy. Det er dette jeg mener er fastelavensboller. Hveteboller smørt med syltetøy og med en klatt krem oppå, jeg trenger for øvrig vaniljesukker i kremmen, for jeg er ikke så glad i vanlig krem. Jeg er vandt til å ha boller med enten krem og syltetøy i, eller vaniljekrem.. Fikk litt lyst til å ha boller med vaniljekrem på søndag, så fikk samboeren til å handle ferdige boller på butikken (orker ikke bake denne helgen..). Men han endte opp med å kjøpe vaniljesaus og krem istedet for vaniljekrem.. :klø: Var visst det eneste de hadde.. Men man kan vel kanskje blande de sammen..? Så flink du har vært med husarbeid i dag da! Bra du fikk gjort mye når du først hadde ork Håper du får en fin helg! Regner med det går ann å blande vaniljesaus og krem ja! Ja, det er veldig greit at jeg fikk gjort litt, og også at jeg klarte å spise middag før jeg gikk på jobb. Det resulterte i at jeg hadde energi på jobb også! Tigermannen hadde også ryddet kjøkkenet mens jeg var på jobb. gode mannen. Det ble hjemmelaget pizza til middag i dag. Det blir det nok til middag i morgen også kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå