loffen Skrevet 31. januar 2008 #1721 Del Skrevet 31. januar 2008 Dakkar lillegutt da! Magebilde er lagt inn i bloggen.. Å, så moro. Egentlig så kunne jeg gjort det samme, etter all spisingen siste uka, ser jeg ut som om jeg er 7 mnd på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. januar 2008 #1722 Del Skrevet 31. januar 2008 Tenk om du ER det loffen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. januar 2008 #1723 Del Skrevet 31. januar 2008 Tigermannen har laget deilig kvelds til meg! Kamskjell med wokede grønnsaker til. Til dessert skal vi dele en liten is, også ser vi på film sammen, eller jeg later som om jeg klarer å følge med, men kommer nok til å sovne på sofan.. Natta alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. januar 2008 #1724 Del Skrevet 31. januar 2008 God natt Tigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #1725 Del Skrevet 1. februar 2008 Opp og hopp alle sammen!! Det er fredag!!! Jeg føler meg ganske bra i dag, men jeg kommer garantert til å sovne på sofaen likevell Har fått prinsen og tigermannen avgårde i barnehage og jobb. Barnehagematen til prinsen gjorde jeg klar i går kveld, så i dag var det bare til å kle på ham og stelle ham. Deilig! Og mens han spiste litt frokost, ryddet jeg gangen. Når de hadde gått satt jeg på en vask, hang opp klær på tørk og brettet de klærne som hang oppe. Så ryddet jeg stuen.. Og klokken er ikke 8 engang! Nå har jeg laget meg te, og tenkte kose meg i sofakroken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #1726 Del Skrevet 1. februar 2008 Tenk om du ER det loffen! Opp og hopp alle sammen!! Det er fredag!!! Jeg føler meg ganske bra i dag, men jeg kommer garantert til å sovne på sofaen likevell Har fått prinsen og tigermannen avgårde i barnehage og jobb. Barnehagematen til prinsen gjorde jeg klar i går kveld, så i dag var det bare til å kle på ham og stelle ham. Deilig! Og mens han spiste litt frokost, ryddet jeg gangen. Når de hadde gått satt jeg på en vask, hang opp klær på tørk og brettet de klærne som hang oppe. Så ryddet jeg stuen.. Og klokken er ikke 8 engang! Nå har jeg laget meg te, og tenkte kose meg i sofakroken. Får håpe du sover et par timer, det har du sikkert bare godt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #1727 Del Skrevet 1. februar 2008 Hmmm.. Begynte å lure når fastelavn var, og det er jo på søndag!! Jeg har lyst til å lage boller med prinsen, og kanskje gå tur og plukke bjørk (bare for å få oss ut å gjøre noe! ) Åh, håper jeg har energi i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #1728 Del Skrevet 1. februar 2008 Hmmm.. Begynte å lure når fastelavn var, og det er jo på søndag!! Jeg har lyst til å lage boller med prinsen, og kanskje gå tur og plukke bjørk (bare for å få oss ut å gjøre noe! ) Åh, håper jeg har energi i helgen! Tidlig fastelaven i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #1729 Del Skrevet 1. februar 2008 Tidlig fastelaven i år! Ja, jeg syns det! reagerte litt på at det var noen som hadde laget fastelavensris i barnehagen, men nå når jeg ser på god morgen norge så ser jeg jo at de lager fastelavensboller der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 1. februar 2008 #1730 Del Skrevet 1. februar 2008 De siste årene har vi hatt fastelavn i heimen vi også. Hovedsaklig fordi gigantiske boller med masse syltetøy og krem er nyyyydelig! *matvrak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #1731 Del Skrevet 1. februar 2008 De siste årene har vi hatt fastelavn i heimen vi også. Hovedsaklig fordi gigantiske boller med masse syltetøy og krem er nyyyydelig! *matvrak* Ja ikke sant!! Også frister det kjenner jeg, og da er det bare til å utnytte muligheten til å få i meg noe energi. Den kjappe vasken er ferdig, og henger til tørk. Neste maskin er satt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 1. februar 2008 #1732 Del Skrevet 1. februar 2008 Så huslig du er! I heimen min virker det som det bare bor slappfisker, for leiligheten er stor og strevsom å vaske. Ingen enkle overflater der, nei. Så hvis vi kommer over alle gulvene i løpet av en uke så har vi vært kjempeflinke... Og jeg drømmer om vaskemaskin... Svigerfar bor like i nærheten og nå er han på ferie så vi bruker hans, men det er helt fantastisk slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #1733 Del Skrevet 1. februar 2008 Oj! Ja det kan jeg skjønne ikke er lett! Vi hadde en periode der vaskemaskinen vår var ødelagt, og vi vasket klær over alt, men da min far flyttet fikk jeg hans gamle vaskemaskin, må ha!! Men vi har ikke tørketrommel, det er noe jeg savner litt fra gamlehuset, men det er et miljøbevist valg å ikke ha det, og jeg kan etterhvert tørke klær ute igjen. Vi er ikke noe særlig huslig egentlig. Er vel bare flaks at jeg orker å gjøre noe i dag. Men nå tenkte jeg slappe av litt mens vaskemaskinen står på, så får vi se hva jeg orker etter å ha sovet litt. Ser på nyhetssak om far og permisjon o.l. Kjenner jeg blir helt rar i magen når jeg ser babyer! Hva er det for noe rart vi har begitt oss ut på nå! Hvordan i huleste skal jeg takle en til sånn i hus? Jeg har glemt alt! Tilogmed hvordan jeg holder de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #1734 Del Skrevet 1. februar 2008 Håper dere får kost dere med bollebaking og plukking av bjørk i helgen. Er jo kjempekoselig å gjøre noe sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. februar 2008 #1735 Del Skrevet 1. februar 2008 *sniker til meg en kopp te* Har lagt og kjent på en svak forskjølelse i natt tror jeg. Hjelper jo ikke at jeg ikke har fått sovet godt Dette sitatet er jo IKKE hentet herfra :klø: MEN ISS!!! forSKJøla??? Det er ikke lov å si Hmmm.. Begynte å lure når fastelavn var, og det er jo på søndag!! Jeg har lyst til å lage boller med prinsen, og kanskje gå tur og plukke bjørk (bare for å få oss ut å gjøre noe! ) Åh, håper jeg har energi i helgen! Å, der fikk jeg en god idè! Kanskje lage det med snuppa i morgen!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. februar 2008 #1736 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er fastelaven allerede nå? Fikk boller til lunsj og syntes det var litt tidlig, men påsken er jo uvanlig tidlig i år, og det er gjerne en sammenheng der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. februar 2008 #1737 Del Skrevet 1. februar 2008 Kanskje jeg også skal bake boller i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #1738 Del Skrevet 1. februar 2008 Så huslig du er! I heimen min virker det som det bare bor slappfisker, for leiligheten er stor og strevsom å vaske. Ingen enkle overflater der, nei. Så hvis vi kommer over alle gulvene i løpet av en uke så har vi vært kjempeflinke... Og jeg drømmer om vaskemaskin... Svigerfar bor like i nærheten og nå er han på ferie så vi bruker hans, men det er helt fantastisk slitsomt. Uten vaskemaskin skjønner jeg at det blir slitsomt! Ser på nyhetssak om far og permisjon o.l. Kjenner jeg blir helt rar i magen når jeg ser babyer! Hva er det for noe rart vi har begitt oss ut på nå! Hvordan i huleste skal jeg takle en til sånn i hus? Jeg har glemt alt! Tilogmed hvordan jeg holder de! Det kommer helt av seg selv Dette sitatet er jo IKKE hentet herfra :klø: MEN ISS!!! forSKJøla??? Det er ikke lov å si Å, der fikk jeg en god idè! Kanskje lage det med snuppa i morgen!? Åhh, BN er i slag i dag :juhu: Kanskje jeg også skal bake boller i helga? Jeg også, men er egentlig mer glad i skolebrød enn hveteboller med krem :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #1739 Del Skrevet 1. februar 2008 For hver gang jeg er innom en dagbok hvor boller blir nevnt får jeg mer og mer lyst på fastelavensboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. februar 2008 #1740 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er ikke noe glad i krem, men boller kan man jo spise uten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå