Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Tigerjente

God dag alle sammen.

Vi klarte å forsove oss alle sammen, tigermannen vekka ikkje meg og prinsen før han gikk, så vi våkna halv 11. Alt for sent til å levere prinsen i barnehagen. Etter at vi sto opp har vi rydda stuen, spist litt, og sett på elias. Så gikk vi ut en tur, men prinsen ville vist inn igjen. Og prinsen går uten bleie! ;)

Tenkte rydde litt mer her, og se om tigermannnen kommer hjem med melk i lunchen, da blir det fiskeboller til middag, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal lage.

Kjenner at jeg er hakket bedre denne uken ( i sammenligning med sist) jeg er framdeles trøtt, men ikke halvparten som før. Også er jeg ikke så kvalm. Så skal jeg også på jobb senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Prinsen har tissa tre ganger på potten i dag! Kjempeflink! Nå ville han ha bleie på seg, så jeg aner ugler i mosen, men vi får se.

I går hadde vi pilaffris med wokka grønnsaker og scampi til middag, lagde stor porsjon ris, så siden tigermannen ikke kom hjem med melk i lunchen brukte jeg resten av risen, stekte sopp, mais, paprika og hakkede tomater og lagde vegetar risotto! Namm! Tror nesten det blir hel uke med vegetarmiddag+fisk denne uken, må se det litt ann, men jeg håper.

Nå skal jeg gjøre meg klar til å gå på jobb, husker at det var noe jeg skulle, men har glemt det - er det ikke typisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fine Tiger'n!

Så flink prinsen er med bleieslutt. :)

Den middagen hørtes god ut. Lurt at du stekte soppen da. :fnise: Aldri hørt at det ikke er bra å spise den rå jeg heller. Det er snart ikke den ting som ikke er kreftfremkallende jo! :sukk:

Kanskje en idé å ha en kjøttfri uke. Nå fikk jeg lyst til det også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for glad i kjøtt til det :sjenert:

Godt du ikke begynte tidlig på jobb i dag - hadde sikkert godt av å sove litt lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sopp kreftfremkallende? Jaja, hva er det som ikke er det spør jeg snart..... :fnise:

Så flink prinsen din er med bleieavvenningen! :klappe:

Og så godt å høre at det går litt bedre med deg :klemmer: :klemmer: Søvn er også litt av et mirakuløst middel iblant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Jo, det er typisk. :fnise:

Joda, og jeg kom ikke på hva det var heller, så det er helt sikkert ikke noe viktig..

Så artig at det går bedre med prinsen og bleieavvenninga. :klemmer:

Ja, det er kjempegøy, lurer på hvordan det går i barnehagen i morgen.

Hei fine Tiger'n!

Så flink prinsen er med bleieslutt. :)

Den middagen hørtes god ut. Lurt at du stekte soppen da. :fnise: Aldri hørt at det ikke er bra å spise den rå jeg heller. Det er snart ikke den ting som ikke er kreftfremkallende jo! :sukk:

Jeg skal jo egentlig være 3dagers vegetarianer, fordi jeg vil kutte ned på forbruket vårt av kjøtt. Og det kjennes så deilig. Eneste er en av uken blir det pølser, men jeg har kjøpt soyapølser som vi hadde på jobben, og tenkte prøve det. Når jeg får penger tenkte jeg også å melde meg inn i coop å handle grønnsaker på obsen når jeg er på jobb der.

Om soppen min

Sjampinjong (Agaricus bisporus)

I likhet med annen sopp bør Sjampinjonger ikke spises rå, men varmebehandles godt ved avkoking og/eller steking før den spises. Dette skyldes at soppen inneholder fenylhydrazinforbindelser og foreløpige undersøkelser tyder på at disse kan være kreftfremkallende. Det meste av fenylhydrazinforbindelsene fjernes under god varmebehandling.

Alt for glad i kjøtt til det :sjenert:

Godt du ikke begynte tidlig på jobb i dag - hadde sikkert godt av å sove litt lenge :)

Ja, det var utrolig deilig å sove litt lengre. Jeg er også glad i kjøtt, men jeg syns det er bedre å kutte ut kjøttdeigen og heller nyte biffen en gang i blandt, det blir så mye bedre da.

:hallo:

Hei Hei malle!

Sopp kreftfremkallende? Jaja, hva er det som ikke er det spør jeg snart..... :fnise:

Så flink prinsen din er med bleieavvenningen! :klappe:

Og så godt å høre at det går litt bedre med deg :klemmer: :klemmer: Søvn er også litt av et mirakuløst middel iblant :)

Men, når man føler at man må sove hele døgnet, da er det ikke så bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Også må eg bare fortelle ein ting! Eg snakka nettopp med min mor på telefonen, og bare måtte fortelle at hu skulle bli bestemor, hu kommer ikkje på besøk før om ca 2 mnd, og eg ville allerhelst fortelle det personlig, men det ble veldig greit nå også. Telefonen hennes gikk tom for strøm akkurat i det jeg sa det, så jeg ble litt rar - tenk om hun ikke likte den tanken!! ------:S

Men, hun syns det var morsomt, og gleder seg allerede, også sa hun at nå måtte hun jo kanskje være mer i Bergen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må eg bare fortelle ein ting! Eg snakka nettopp med min mor på telefonen, og bare måtte fortelle at hu skulle bli bestemor, hu kommer ikkje på besøk før om ca 2 mnd, og eg ville allerhelst fortelle det personlig, men det ble veldig greit nå også. Telefonen hennes gikk tom for strøm akkurat i det jeg sa det, så jeg ble litt rar - tenk om hun ikke likte den tanken!! ------:S

Men, hun syns det var morsomt, og gleder seg allerede, også sa hun at nå måtte hun jo kanskje være mer i Bergen..

Så koselig - du får snakke mer med henne i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...