Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste pai til lunsj :sikle: Men det var kanskje ikke varianten med vaniljekrem, frukt og marengslokk dere tenkte på?

Gjest Joker'n
Skrevet
MASSE erfaringer....men det kan vi snakke om i bloggen min..

Jeg og... (men det kom kanskje ikke som noen bombe på noen :fnise: )

Ikke som noe kjempesjokk kanskje :fnise:

---

JEg vet heller ikke hva jeg har lyst på til middag i dag.. Kanskje jeg skal spise til håndballkampen senere i kveld.

Skrevet

Jeg hadde jo middag i går, må jeg tenke på det i dag også? :sukk:

Skrevet
Fint om du legger den ut. Gjerne i bloggen min. Aviser kjøper vi aldri nemlig..

Skal gjøre det!

Taco?

Enchiladas?

Jeg hadde jo middag i går, må jeg tenke på det i dag også? :sukk:

Kjedelige greier av og til!

Skrevet

Denne uka her middagene vært en fiasko fra mandag av. Så i dag bør jeg legge meg i selen og lage noe virkelig godt. Men hva? :vetikke:

Skrevet
Denne uka her middagene vært en fiasko fra mandag av. Så i dag bør jeg legge meg i selen og lage noe virkelig godt. Men hva? :vetikke:

Ta noe dere alle liker, det kan ikke bli fiasko (ikke det at jeg tror det har vært det heller)

Oppskrift er lagt ut!

Gjest Joker'n
Skrevet
Enchiladas?

Er det vanskelig å lage? Jeg synes det er veldig godt, men har aldri prøvd å lage det før.

Skrevet
Ta noe dere alle liker, det kan ikke bli fiasko (ikke det at jeg tror det har vært det heller)

Oppskrift er lagt ut!

Fant oppskriften :klemmer:

Hva liker alle i dag da? :klø:

Syns denne familien blir vanskeligere og vanskeligere å lage mat til. Den ene er lei ditt, og den andre datt... og sånn fortsetter det i det evinnelige.. :sukk:

Skrevet
Er det vanskelig å lage? Jeg synes det er veldig godt, men har aldri prøvd å lage det før.

Niks!

Kjøp ferdig pakke og bland sammen saus, stek kjøtt og sett i ovnen. Hos oss står den høyere på lista enn taco nå!

Fant oppskriften :klemmer:

Hva liker alle i dag da? :klø:

Syns denne familien blir vanskeligere og vanskeligere å lage mat til. Den ene er lei ditt, og den andre datt... og sånn fortsetter det i det evinnelige.. :sukk:

Her tas ikke mange sånne hensyn, sikkert ikke så mye som står på alles ja-liste, bortsett fra pannekaker, pizza og spaghetti og litt mer!

Gjest Joker'n
Skrevet
Niks!

Kjøp ferdig pakke og bland sammen saus, stek kjøtt og sett i ovnen. Hos oss står den høyere på lista enn taco nå!

Ferdig pakke? Sånn som man får taco-pakke?

Gjest Joker'n
Skrevet

Kan du ikke lage en 1-2-3 som til og med jeg og BN forstår? :sjenert::pls:

Skrevet
Kan du ikke lage en 1-2-3 som til og med jeg og BN forstår? :sjenert::pls:

:ler:

Ja, vært så snill. Og da må det være veldig tydelig 1-2-3 altså..

Gjest Tigerjente
Skrevet

Fælt som dere masa om mat her inne da. Er bare innom en kjapp tur, skal løpe videre snart.

Prinsen skal til min far i dag, så da må jeg pakke noen klær til han. Har gjort en hel del her i huset i dag, så er stolt over det!

Senere håper vi på å få til en kinotur meg og tigermannen hvis ikke blir det resturang.

Skrevet
Ferdig pakke? Sånn som man får taco-pakke?

Stemmer det!

Får ta det på hukommelse.

Stek kjøttdeig. Bland krydderpose, tomatpureposer og vann. Hell halvparten oppi kjøttdeige og tilsett litt av den revne osten. Surres i 5 minutter. Fordeles på lompene. Legges i ildfast form. Resten av saus og revet ost over. Stekes i ca. 10 minutter i ovnen og server!

Fælt som dere masa om mat her inne da. Er bare innom en kjapp tur, skal løpe videre snart.

Prinsen skal til min far i dag, så da må jeg pakke noen klær til han. Har gjort en hel del her i huset i dag, så er stolt over det!

Senere håper vi på å få til en kinotur meg og tigermannen hvis ikke blir det resturang.

Kos dere i kveld!

Gjest Begonia
Skrevet

Endte opp med ferdigkjøpte raspeballer i dag. Steker litt bacon og lager kålrabistappe til. Gleder meg... :sikle:

Kos deg i helga Tiger'n! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...