Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Jeg vant!!

:fnise: totalt fortjeneste på keno = 10kr.

Nå legger jeg meg, i morgen tror jeg det blir dårlig med pc tid, Prinsen skal være hjemme fordi han skal til tannlegen, så da bruker jeg litt tid på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OJ!!! Oj oj!!!

Dagens episode av californication er det værste jeg noengang har sett på norsk tv!

Heldigvis greide jeg å ikke lese innlegget ditt der det stod hva som skjedde, for jeg har Californication på fast opptak, så jeg skal se den...tja...etter den reklamen der; i kveld tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant!!

:fnise: totalt fortjeneste på keno = 10kr.

Nå legger jeg meg, i morgen tror jeg det blir dårlig med pc tid, Prinsen skal være hjemme fordi han skal til tannlegen, så da bruker jeg litt tid på ham.

Lykke til hos tannlegen!

Heldigvis greide jeg å ikke lese innlegget ditt der det stod hva som skjedde, for jeg har Californication på fast opptak, så jeg skal se den...tja...etter den reklamen der; i kveld tenker jeg..

Imponerende å ikke lese :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke så moro å se hvis du vet hva som skal skje.

Og nei, jeg følger ikke med på den heller, tror jeg så første episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig serie det også, men så lenge mannen ikke vil se den bruker jeg ikke lørdagskvelden på den. (Hm, kanskje jeg skal sette den på fast opptak også, og se når han ikke er hjemme :vetikke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva MÅ jeg se på TV da :klø:

Greys selvfølgelig og Ugly Betty. LOST når det går. Ellers er det vel ikke så mye egentlig... tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er noe jeg MÅ se... Følger med på Akutten, men det er ikke krise å gå glipp av en episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg ser egentlig bare fast på frustrerte fruer. Den er sånn at jeg har den på dvd også. Ellers ser jeg på det som er på når jeg er hjemme. (Eller når prinsen ikke skal se på barnetv, nå er det ole brum!)

Jeg gruer meg fælt til å gå ut i dette været her, men må man så må man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...