kamela Skrevet 7. januar 2008 #1361 Del Skrevet 7. januar 2008 Takk, jeg bidrar til festen med en Det tyder på at det har gått greit i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #1362 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har da overlevd, men jeg kan ikke påstå at det var noen glede akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. januar 2008 #1363 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har da overlevd, men jeg kan ikke påstå at det var noen glede akkurat. Det hadde vært litt mye å håpe på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 7. januar 2008 #1364 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) til den gravide! Endret 7. januar 2008 av Idril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #1365 Del Skrevet 7. januar 2008 Det hadde vært litt mye å håpe på! Litt i meste laget kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. januar 2008 #1366 Del Skrevet 7. januar 2008 Grattis med 2000 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #1367 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Nå er jeg i humør til å gratulere jeg også Endret 7. januar 2008 av Joker'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 7. januar 2008 #1368 Del Skrevet 7. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. januar 2008 #1369 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror jeg går å legger meg. Tar vel en tur innom badet for å smørre magen med noe som kan dempe den rare kløen jeg har hatt på magen i kveld. God natt jenter! I morgen blir det forhåpentligvis tur til "byen" for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #1370 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det byen min som er "byen" din? Natta, Tiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 7. januar 2008 #1371 Del Skrevet 7. januar 2008 God natt Tigerjente. Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. januar 2008 #1372 Del Skrevet 7. januar 2008 Natta Tigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. januar 2008 #1373 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det byen min som er "byen" din? Natta, Tiger Ja, det er byen din, men bare i utkanten derfor jeg skrev det med "".... NÅ legger jeg meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. januar 2008 #1374 Del Skrevet 8. januar 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1375 Del Skrevet 8. januar 2008 God morgen Kamela! Hadde endel problemer med å sovne i går kveld, så det var ikke lett å stå opp i dag tidlig. Når i tillegg hånda hadde sovna veldig, og jeg låg helt vridd fikk jeg sjokk og føk opp.. Men, det var bare store innbilninger. Skal innover å treffe en venninne i dag, det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. januar 2008 #1376 Del Skrevet 8. januar 2008 God morgen Kamela! Hadde endel problemer med å sovne i går kveld, så det var ikke lett å stå opp i dag tidlig. Når i tillegg hånda hadde sovna veldig, og jeg låg helt vridd fikk jeg sjokk og føk opp.. Men, det var bare store innbilninger. Skal innover å treffe en venninne i dag, det gleder jeg meg til. Ekkel måte å våkne på! Kos deg med venninnetreff i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1377 Del Skrevet 8. januar 2008 Også glemte jeg å si det i går. Prinsen ville pusse tenner i går, men bare hvis han fikk ligge på gulvet på badet med dyna rundt seg, og JEG pussa! Nå ble jeg vel nydelig mamma sa han.. skal det mer til for å smelte et mammahjerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. januar 2008 #1378 Del Skrevet 8. januar 2008 Også glemte jeg å si det i går. Prinsen ville pusse tenner i går, men bare hvis han fikk ligge på gulvet på badet med dyna rundt seg, og JEG pussa! Nå ble jeg vel nydelig mamma sa han.. skal det mer til for å smelte et mammahjerte? Her skal alle midler tas i bruk, skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. januar 2008 #1379 Del Skrevet 8. januar 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. januar 2008 #1380 Del Skrevet 8. januar 2008 Også glemte jeg å si det i går. Prinsen ville pusse tenner i går, men bare hvis han fikk ligge på gulvet på badet med dyna rundt seg, og JEG pussa! Nå ble jeg vel nydelig mamma sa han.. skal det mer til for å smelte et mammahjerte? Så herlig :rødme: Er han helt frisk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå