kamela Skrevet 7. januar 2008 #1361 Skrevet 7. januar 2008 Takk, jeg bidrar til festen med en Det tyder på at det har gått greit i dag!
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #1362 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har da overlevd, men jeg kan ikke påstå at det var noen glede akkurat.
kamela Skrevet 7. januar 2008 #1363 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har da overlevd, men jeg kan ikke påstå at det var noen glede akkurat. Det hadde vært litt mye å håpe på!
Idril_M Skrevet 7. januar 2008 #1364 Skrevet 7. januar 2008 (endret) til den gravide! Endret 7. januar 2008 av Idril
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #1365 Skrevet 7. januar 2008 Det hadde vært litt mye å håpe på! Litt i meste laget kanskje
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #1367 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Nå er jeg i humør til å gratulere jeg også Endret 7. januar 2008 av Joker'n
Gjest Tigerjente Skrevet 7. januar 2008 #1369 Skrevet 7. januar 2008 Tror jeg går å legger meg. Tar vel en tur innom badet for å smørre magen med noe som kan dempe den rare kløen jeg har hatt på magen i kveld. God natt jenter! I morgen blir det forhåpentligvis tur til "byen" for meg..
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #1370 Skrevet 7. januar 2008 Er det byen min som er "byen" din? Natta, Tiger
Gjest Tigerjente Skrevet 7. januar 2008 #1373 Skrevet 7. januar 2008 Er det byen min som er "byen" din? Natta, Tiger Ja, det er byen din, men bare i utkanten derfor jeg skrev det med "".... NÅ legger jeg meg..
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1375 Skrevet 8. januar 2008 God morgen Kamela! Hadde endel problemer med å sovne i går kveld, så det var ikke lett å stå opp i dag tidlig. Når i tillegg hånda hadde sovna veldig, og jeg låg helt vridd fikk jeg sjokk og føk opp.. Men, det var bare store innbilninger. Skal innover å treffe en venninne i dag, det gleder jeg meg til.
kamela Skrevet 8. januar 2008 #1376 Skrevet 8. januar 2008 God morgen Kamela! Hadde endel problemer med å sovne i går kveld, så det var ikke lett å stå opp i dag tidlig. Når i tillegg hånda hadde sovna veldig, og jeg låg helt vridd fikk jeg sjokk og føk opp.. Men, det var bare store innbilninger. Skal innover å treffe en venninne i dag, det gleder jeg meg til. Ekkel måte å våkne på! Kos deg med venninnetreff i dag
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1377 Skrevet 8. januar 2008 Også glemte jeg å si det i går. Prinsen ville pusse tenner i går, men bare hvis han fikk ligge på gulvet på badet med dyna rundt seg, og JEG pussa! Nå ble jeg vel nydelig mamma sa han.. skal det mer til for å smelte et mammahjerte?
kamela Skrevet 8. januar 2008 #1378 Skrevet 8. januar 2008 Også glemte jeg å si det i går. Prinsen ville pusse tenner i går, men bare hvis han fikk ligge på gulvet på badet med dyna rundt seg, og JEG pussa! Nå ble jeg vel nydelig mamma sa han.. skal det mer til for å smelte et mammahjerte? Her skal alle midler tas i bruk, skjønner jeg
Annie Skrevet 8. januar 2008 #1380 Skrevet 8. januar 2008 Også glemte jeg å si det i går. Prinsen ville pusse tenner i går, men bare hvis han fikk ligge på gulvet på badet med dyna rundt seg, og JEG pussa! Nå ble jeg vel nydelig mamma sa han.. skal det mer til for å smelte et mammahjerte? Så herlig :rødme: Er han helt frisk igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå