Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Fremhevede innlegg

Gjest Begonia
Skrevet

Litt sent ute, men uansett kommer det en liten nyttårshilsen.

GODT NYTT ÅR TIGER'N!

:kgbaby:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigerjente
Skrevet

God nyttår til deg også Begonia!

I dag ble ikke helt den dagen jeg hadde håpet. Var kvalm og dårlig når jeg skulle opp i dag, og kom 15 min for sent på jobb pa bussen.

Hadde varetelling til 10, også skulle jeg på skatteetaten. Men da var jeg så utrolig dårlig, hadde sterke smerter i magen, så jeg fant ut det var bedre å reise hjem og slappe av enn å slite meg helt ut.

Når jeg kom hjem sovna jeg på sofaen med tigermannen, han har ikke sovet i natt fordi han skulle døgne for å klare å sove om nettene, så det at han sovnet var kanskje ikke det beste.

Så kom vi plutselig på at firmabilen var på reperasjon, så tigermannen kan ikke hente prinsen i barnehagen. Dvs. at jeg må gå til barnehagen og hjem igjen før jeg begynner på jobb kl 4. Jeg må nok sikkert gå bort til jobben også.

For tigermannen gidder hvertfall ikke hjelpe til. dusten..

Skrevet

Huff da, det høres ikke ut som noe særlig til dag nei. Håper den bedrer seg :klemmer:

Skrevet

Jeg tipper jente - 31. august.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg oppdaterer tippelisten senere.

Dagen ble bare helt sløv. Kom hjem ifra jobb for en time siden, og møtes av en prins med feber.

Jeg fikk ihvertfall tilbud om at en på jobben kunne ta vakten min på lørdag, akkurat der og da sa jeg at jeg sikkert kunne jobbe selv, men jeg skulle ha det i tankene - akkurat nå kjenner jeg at det kan være greit.

Også har jeg kranglet med eine på andre jobben, tenker bare på seg selv, og jeg er jo så full av hormoner og hissig nå!

Jeg er veldig asosial i andre dagbøker nå kjenner jeg, men jeg klarer ikke å oppdatere meg.

Gjest Joker'n
Skrevet

Man har lov til å tippe likt som andre ikke sant? Siden Annie hadde kommet meg i forkjøpet og tippet bursdagen min. Det er jo altfor dårlig dersom jeg ikke har tro på at et nytt lite nurk kommer til verden på en annen prinsesses fødselsdag ;)

Skrevet

Du kan da ha samme tippedato som meg Jokern.

Har du forresten bursdag da? :)

Skrevet

Ble faktisk født en KG-prinsesse på min bursdag i fjor. Hun kom 3 uker for tidlig da......

Gjest Tigerjente
Skrevet

Ikke bedre i dag nei, i dag er alt bare værre.

Prinsen er like syk, og alt bare renner igjennom ham *sorry detaljer*

Jeg prøver å sove, har vondt i hodet og er sliten. Håper dagen i morgen blir bedre når jeg får sovet litt i natt.

Skrevet

God bedring til alle i Tiger-heimen. :troest:

Gjest Tigerjente
Skrevet
Hvordan er det med dere i dag?

Jeg er bedre i dag heldigvis. Hodepinen er borte, og jeg føler meg mer opplagt. Men jeg kjenner jeg er litt kvalm.

Prinsen derrimot er ikke noe særlig bedre stakkars...

Skrevet
Og vi skal bli tanter alle sammen :juhu:

Det gleder jeg meg til :juhu:

Godt nytt år til Tigerfamilien!

Skjønner at dere har hatt en slitsom start på året med sykdom, får håpe det går seg til snart.

:klemmer:

*oppdatert*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...