Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente
Hva er komedoner??

Det er de sorte prikkene man som oftest får på nesen, haken og pannen. Når de er sorte er de åpne komedoner, og når de er hvite er de lukkede komedoner. Litt merkelig ord, men etter å ha blitt lært opp på skolen at det heter det, så klarer jeg ikke millier, hudormer ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Impala: Nei, er ikke greit å snakke fagspråk noen steder :fnise: Ser bare hvor missforstått leger o.l er innimellom

Trodde nettopp jeg skulle kverke en liten en her...

Han hadde fått lov til å sovne i min seng (også skulle jeg bære han inn i min seng etterpå) men han klarte ikke å sove. Jeg skulle putle på litt nede og rydde litt, og han skulle få lese bok, i håp om at han skulle sovne. Så begynte han å rope på meg, noe med at han måtte ha tørkepapir. Jeg tenkte han var begynt å bli snuete og tok med meg lommetørkle opp til han. Da var hele sengen, gulvet og alle papirene mine som lå i en eske full i poleringsmiddel. Han hadde vært inni ett av skapene å funnet noe gøy, og helt utover alt!

Så nå har jeg heller ryddet og vasket der oppe! Skiftet alt, og kastet det som var ekkelt-grisete. Får se hvordan papirene mine kan overleve!

NÅ går jeg å legger meg i nytt sengetøy og med en rar lukt i rommet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Begonia og Impala!

Min mor ringte meg 10minutter før jeg skulle på jobb og lurte på om hun kunne komme å bo hos oss :dåne:

Tigermannen sa fin ifra om at han ikke orket å ha svigers på besøk når han var så dårlig. stakkars..

Legger meg bort til han i sofaen jeg :lur:

Har hun ikke egen plass å bo?

Håper formen er bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
God morgen!

Håper dere er friske og raske igjen hjemme hos deg :klemmer:

Serverer :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Takk for :kaffekopp: Kamela!

Vi er ikke friske og raske, ei heller det omvendte. Tror tigermannen skal på jobb i morgen, men jeg blir dårligere..

Poleringsmiddel? :fnise: For noen ideer de har.

Huff ja.. Alt man kommer over i skap og skuffer er generelt en ide til noe som kan irritere mamma hakket lengre.

Ser jeg har litt å glede meg til :fnise:

I går angret jeg litt på at vi har begynt å prøve å få en ny :fnise:

Har hun ikke egen plass å bo?

Håper formen er bra! :klemmer:

Joda, hun bor i Larvik. Hun har hus her også, men det er utleid, og da kan hun ikke bo der.

Ja-ja, nypolerte papirer var en ny vri... :fnise:

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Joda Kamela! Vi var syk rett før jul i fjor også, husker ikke hva det var da, men men.. Nå begynner jeg å bli hakket bedre, kjenner jeg gleder meg til å gå på jobb i dag (men ikke til etterpå - vente på bussen) Også må jeg få meg til legen en av dagene, er bare så langt å reise, nå er jeg nemlig lei av å være syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Kamela! Vi var syk rett før jul i fjor også, husker ikke hva det var da, men men.. Nå begynner jeg å bli hakket bedre, kjenner jeg gleder meg til å gå på jobb i dag (men ikke til etterpå - vente på bussen) Også må jeg få meg til legen en av dagene, er bare så langt å reise, nå er jeg nemlig lei av å være syk.

:klemmer:

Kom deg til legen så fort som mulig, da rekker du å bli bra til jul!

Ikke gå til bussen før du må, ikke smart å stå lenge ute ihvertfall :buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...